институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Системний аналіз зовнішнього середовища інноваційної діяльності підприємства.

Предмет: Менеджмент організацій
Вид работы: Магістерська робота
План работыВступ
Системний аналіз зовнішнього середовища інноваційної діяльності підприємства.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Інноваційна політика: Методи обґрунтування та використання в діяльності АТ.

Вступ 3 І Сутність поняття інноваційної політики 7 1.1 Сутність понять: інновація, інноваційні нововведення 7 1.2 Державна інноваційна політика України і її вплив на діяльність підприємств 14 1.3 Визначення цілей та стратегій 22 1.4 Інноваційний проект як шлях впровадження інноваційної політики і стратегії 29 1.5 Особливості обґрунтування та вдосконалення інноваційної політики 35 ІІ Аналіз господарської та інноваційної діяльності ЗАТ „...” 45 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 45 2.2 Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства 47 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 55 2.4 Аналіз інноваційної діяльності підприємства 62 ІІІ Обґрунтування та впровадження інноваційної політики в ЗАТ „...” 66 3.1 Розрахунок впровадження інноваційного проекту і управління якістю та конкурентоспроможністю послуг 66 3.2 Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 76 3.3 Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 80 Висновки та пропозиції 87 Література 90 Додатки

Зовнішнє середовище підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6 1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24 2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24 2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26 2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42 3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

Зовнішнє середовище організації та оцінка його факторів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження зовнішнього середовища 4 1.1. Склад та особливості зовнішнього середовища 4 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 6 Розділ 2. Аналіз діяльності ЗАТ “Чернігівський пивкомбинат “Десна” 10 2.1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 10 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.3. Аналіз конкурентного середовища 17 Розділ 3. Проект методики діагностики зовнішнього середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 28 Висновки 39 Список використаної літератури 40

Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5 1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5 РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9 2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9 2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15 РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6 1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6 1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10 1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16 Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22 2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24 2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31 3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31 3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39 Висновки 47 Список використаної літератури 50-52

Зовнішнє середовище організації: склад факторів та методи аналізу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження зовнішнього середовища 4 1.1. Склад та особливості зовнішнього середовища 4 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 7 розділ 2. Аналіз діяльності ЗАТ “Чернігівський пивкомбинат “Десна” 12 2.1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 12 2.2 Аналіз маркетингового середовища підприємства 14 2.3. Аналіз конкурентного середовища 20 Розділ 3. Проект методики діагностики зовнішнього середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 33 Висновок 45 Список використаних джерел 46 Додаток 49

Вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 5 1.1.Сутність зовнішнього середовища 5 1.2.Основні підходи до аналізу впливу зовнішнього середовища на діяльність підприємства 10 1.3. Характеристика взаємодії підприємства з агентами зовнішнього середовища 15 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. 20 АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗОІ?ВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА АТЗТ ”ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД” 20 2.1. Загальна характеристика АТЗТ ”Обухівський молокозавод” 20 2.2 Аналіз показників економічної та фінансової діяльності підприємства 22 2.3. Аналіз зовнішнього середовища АТЗТ ”Обухівський молокозавод” 26 Висновок до розділу 2 32 РОЗДІЛ 3. 33 РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗВЯЗКІВ АТЗТ ”ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД” ІЗ АГЕНТАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕО?РЕДОВИЩА 33 Висновок до розділу 3 40 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління сучасним підприємством туристської індустрії

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Основні фактори зовнішнього середовища, що діють на підприємство туристичної галузі 5 1.2. Канали впливу зовнішнього середовища на підприємство туристичної галузі 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „ДОМІНАНТА” 12 2.1. Оцінка факторів зовнішнього середовища, які діють на підприємство 12 2.2. Аналіз можливостей і загроз 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОСЛАБЛЕННЯ НЕГАТИВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 21 ВИСНОВКИ 29

Розробка та впровадження інноваційного проекту.

Вступ 3 І Сутність поняття інноваційної політики 7 1.1 Сутність понять: інновація, інноваційні нововведення 7 1.2 Державна інноваційна політика України і її вплив на діяльність підприємств 14 1.3 Інноваційний проект як шлях впровадження інноваційної політики і стратегії 22 ІІ Аналіз господарської та інноваційної діяльності ЗАТ „...” 36 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 36 2.2 Аналіз господарської діяльності підприємства 46 2.3 Аналіз інноваційної діяльності підприємства 53 ІІІ Обґрунтування та впровадження інноваційного проекту на підприємстві 57 3.1 Розрахунок основних показників впровадження інноваційного проекту 57 3.2 Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 67 3.3 Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 71 Висновки та пропозиції 78 Література 81 Додаток А. Річний звіт ЗАТ „...” за 2000-2003 рр. 89 Додаток Б. Оцінка зовнішнього середовища 91 Додаток В. Основні показники інноваційного проекту 93

Аналіз конкурентного середовища підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5 Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8 2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8 2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12 2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12 2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18 2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21 2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22 Висновки 31 Перелік використаної літератури 32

Аналіз конкурентного середовища підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5 Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8 2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8 2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12 2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12 2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18 2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21 2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22 Висновки 31 Перелік використаної літератури 32

Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження середовища функціонування 6 1.1. Дослідження сутності категорії «середовище функціонування організації» 6 1.2 Характеристика моделей зовнішнього середовища АТ 17 1.3. Аналіз методів дослідження зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 26 1.4. Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 42 РОЗДІЛ 2. Дослідження сфери діяльності ЗАТ « » 56 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 56 2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 65 2.3. Аналіз факторів мікросередовища 80 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення ефективності зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 100 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 100 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 115 ВИСНОВКИ 121 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 126 ДОДАТКИ 138