институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Маркетинг та його місце в розвитку підприємства.

Предмет: Менеджмент організацій
Вид работы: Магістерська робота
План работыВступ
Маркетинг та його місце в розвитку підприємства.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Сутність та поняття стратегії розвитку підприємства 5 1.2. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 7 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПРИДНІПРОВСЬКІЙ ТЕС 14 2.1. Коротка характеристика Придніпровської ТЕС 14 2.2. Визначення сфери діяльності і вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 17 2.3. Розробка стратегії розвитку підприємства 21 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3 1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5 1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9 1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13 2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 2.1 Побудова організації структури маркетингу на підприємстві 16 2.2 Розробка комплексу маркетингу та його вплив на господарську діяльність підприємства 24 2.3 Оцінка ефективності маркетингових програм 26 3 ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 33 3.1 Зарубіжний досвід використання маркетингу в господарській діяльності підприємства 33 3.2 Шляхи вдосконалення використання маркетингу в діяльності підприємств 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 45

Маркетинг та його місце в розвитку підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1.Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 7 1.2. Маркетингове дослідження: поняття та значення 18 1.3. Види маркетингових стратегій 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП „....” 37 2.1. Загальна характеристика підприємства ПП „....” 37 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 44 2.3. Огляд ринку взуття 60 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 Розроблення ефективної маркетингової стратегії 77 3.2 Оцінка отриманих результатів 90 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 95 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 95 4.2. Особливості умов праці працівників підприємства 100 ВИСНОВКИ 110 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 І. Маркетинг – концепція управління в ринкових умовах 4 1.1. Визначення поняття “Маркетинг”, його функції. 4 1.2. Функцірнальна організація маркетингу. 6 ІІ. Суть маркетингової діяльності підприємства 8 2.1. Управління маркетингом 8 2.2.Основні етапи (напрямки) маркетингової діяльності 9 2.3. Планування маркетингу. 14 ВИСНОВКИ. 18 Список використаної літератури 19

Крос - культурний маркетинг

ЗМІСТ 1. Крос - культурний маркетинг............................................................................ 3 2. Місце ТНК у міжнародних інтеграційних процесах....................................... 10 Список використаної літератури........................................................................... 20

Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5 1.2. Цілі організації стратегічного планування 9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22 2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22 2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28 3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31 3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31 3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35 3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37 3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55

Маркетинг як один із елементів менеджменту

ЗМІСТ 1.1. СУТНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ І МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ РИНКУ 3 1.2. МІСЦЕ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.3. МАРКЕТИНГ ЯК ОДНА З ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ БІЗНЕСУ 7 Список використаної літератури 9

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Маркетинг

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 4 2. Комплекс маркетингу підприємства 7 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 Об’єктом дослідження виступає ЗАТ

Стратегія маркетингу підприємства

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………..………………………………………3 РОЗДІЛ 1. НАУКА МАРКЕТИНГ ТА ЇЇ ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ 1.1. Маркетинг - його сутність, мета, функції та значення для ефективного розвитку підприємства…………………………………………………………………………….............................5 1.2. Маркетингова стратегія, її спрямування на віддалену перспективу в контексті зростання прибутковості підприємства………………………………………………...............................................4 1.3. Управління маркетинговою діяльністю і система організації служби маркетингу на підприємстві………………………………………………………………………...................................22 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМТСВА 2.1. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест”……………………………………………………………………..........................................…...33 2.2. Маркетингове дослідження і маркетингова інформація на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”………………………………………………………………….........................................………38 2.3. Споживчі ринки підприємства ТОВ „Д&В - інвест” та фактори, що впливають на поведінку покупців…………………………………………………………..................................................………50 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОКРАЩЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Д&В - інвест” 3.1. Особливості товарної політики підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…............................……….56 3.2. Цінова політика та її роль в маркетинговій стратегії ТОВ „Д&В - інвест”..................................63 3.3. Методи розповсюдження товарів: канали розподілу та товароруху на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………………………...........................................................................71 3.4. Шляхи покращення маркетингової діяльності та її вплив на ефективність діяльності підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………............................................……...74 РОЗДІЛ 4. ПРОПАГАНДА ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ. 4.1. Культура охорони праці. ...................................................................................................................82 4.2. Активна пропаганда охорони праці – потужний засіб управління...............................................87 4.3. Шляхи підвищення ефективності пропаганди праці......................................................................92 ВИСНОВКИ……………............................……………………………………………………………...95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….......................…99 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………….......................101

Обґрунтування стратегії розвитку підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства 3. Аналіз конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Сутність технологічного забезпечення та його місце в автоматизованій інформаційній системі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Інформаційна технологія та її місце в інформаційній системі підприємства 4 2. Сутність технологічного забезпечення та його місце в автоматизованій інформаційній системі 9 Висновок 15 Використана література 16

Сутність технологічного забезпечення та його місце в автоматизованій інформаційній системі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Інформаційна технологія та її місце в інформаційній системі підприємства 4 2. Сутність технологічного забезпечення та його місце в автоматизованій інформаційній системі 9 Висновок 15 Використана література 16

МIЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ

ВСТУП 2 МIЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ 3 ПРИКЛАД ПІДПРИЄМСТВА 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ 11