![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Малий бізнес у сфері послуг 1. Суб'єкти малого підприємництва 3 2. Інтерактивна модель викладання економіки 12 3. Тестові завдання 17 1. У сфері послуг зайнято: 2. Для промислово-розвинених країн середньорічні темпи приросту ВВП у сфері послуг за останні два десятиліття склали в середньому: 3. У світовій торгівлі: 4. Структура економіки є: 5. Залежно від змісту виділяють різні види структурного ділення економіки: 6. На думку І.І. Сидоренко і O.K. Казакової, постіндустріальне виробництво - це: 7. Ринок послуг визначається наступними чинниками: 8. До економічних функцій сфери послуг відносять: 9. До соціальних функцій сфери послуг відносять: 10. Під економічними функціями сфери послуг розуміється: Література 21 Бізнес план в сфері надання послуг фотодруку ЗМІСТ: Резюме ……………………………………………………………….......3 Аналіз ситуації на ринку…………………………………………...…5 Опис інвестиційного проекту………………………………….….…8 План маркетингу………………………………………………….......11 Організаційний план………………………………………………….15 Оцінка ризиків і страхування………………………………………..23 Фінансовий план……………………………………………………….17 Аналіз беззбитковості…………………………………………...…30 Інвестиційний план ……………………………………………..……31 Підприємництво у сфері послуг 1. Характеристика типів консалтингових продуктів, що використовуються в діяльності підприємницьких структур 3 2. Роль консалтингової діяльності в підтримці створення фінансового менеджменту 7 3. Роль консалтингу в лізинговій сфері діяльності та його правове забезпечення 10 4. Організація та порядок державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності в сфері послуг. 13 Література 16 Контрольна робота підприємництво у сфері послуг Вступ 3 1. Особливості видів підприємницької діяльності в сфері послуг 4 2. Характеристика оцінювальної діяльності в консалтингу 10 3. Роль державної програми розвитку туризму в Україні та визначення системи інфраструктури туристичного бізнесу 16 4. Роль консалтингу в юридичній сфері діяльності та його правове забезпечення 22 Висновок 27 Література 29 Бізнес-план створення гінекологічного кабінету РЕЗЮМЕ 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ, ЩО НАДАВАТИМУТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 2.АНАЛІЗ РИНКУ ГІНЕКОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ 7 3.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 10 4. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 11 5. ПЛАН НАДАННЯ ПОСЛУГ 16 6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23 Роль сфери послуг в сучасній економічній системі Вступ 3 1. Основи функціонування і розвитку підприємств сфери послуг 6 1.1. Суть, місце та функціональна роль послуги в економічній системі 6 1.2. Система економічних відносин у сфері послуг 8 1.3. Тенденції і закономірностей розвитку сфери послуг в різних регіонах та індустріально розвинених країнах світу 12 2. Реформування сфери послуг при переході до ринкової економіки 23 2.1. Ринок послуг: механізм становлення та функціонування в трансформаційній економіці 23 2.2. Проблеми оптимізації господарського механізму в сфері послуг у системі становлення ринкової економіки 30 3. Напрями розвитку сфери послуг в Україні 33 3.1. Удосконалення державного регулювання 33 3.2. Розвиток сфери послуг в Україні в контексті світових тенденцій і з урахуванням національної специфіки. 38 41 Висновки 42 Література 46-48 Адміністративні правопорушення в сфері торгівлі, громадського харчування, в сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницької діяльності Вступ 3 1. Загальна характеристика адміністративних правопорушень в сфері торгівлі, громадського харчування, в сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницької діяльності 4 2. Характеристика окремих адміністративних правопорушень в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності 7 Висновки 16 Список джерел 18 Розробка бізнес-плану створення нової фірми в сфері надання послуг фотодруку ЗМІСТ Резюме .................................................................................................4 1. Галузь, підприємство та його продукція .....................................7 2. Дослідження ринку ......................................................................11 3. Маркетинг-план ............................................................................13 4. Виробничий план ..........................................................................17 5. Організаційний план ....................................................................22 6. Оцінка ризиків ..............................................................................29 7. Фінансовий план ...........................................................................30 Висновки по роботі ...........................................................................37 Список використаної літератури .....................................................39 Додаток Управління активами підприємства у сфері виробництва та у сфері обігу Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління активами підприємства у сфері виробництва та у сфері обігу 5 1.1. Характеристика загальних основ управління активами підприємства 5 1.2. Особливості формування активів підприємства 8 1.3. Система основних методів оцінки сукупної вартості активів підприємства як цілісного май нового комплексу у сфері використання та у сфері обігу 13 2. Оцінка активів підаприємства у сфері виробництва та у сфері обігу 25 2.1. Загальна характеристика підприємства Управління механізації ВАТ "Київметробуд" 25 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства Управління механізації ВАТ "Київметробуд" 26 2.3. Аналіз активів підприємства 31 3. Шляхи підвищення ефективності активів підприємства 44 Висновки 50 Список використаної літератури 53 Підприємництво у сфері послуг 1. Принципи здійснення підприємницької діяльності 3 у сфері послуг 3 2. Характеристика ринкового середовища консалтингу 6 3. Місце інвестиційної практики в консалтингу 9 4. Особливості структурного формування продукту туристичного бізнесу 11 5. Роль консалтингу в аграрному бізнесі та його правове забезпечення 14 Література 17 Особливості створення і функціонування операційної системи в сфері санаторно-курортних послуг ЗМІСТ: Вступ...........................................................................................................3 Розділ І. Операційна система як передумова ефективності організації операційної організаційної системи 1.1. Елементи створення операційної системи...................................5 1.2. Критерії ефективності операційної системи .............................10 Розділ ІІ. Операційні перетворення у забезпеченні ефективності організації у сфері послуг 2.1. Організаційно-економічна характеристика ДКОДЛСЦРЗ.........15 2.2. Роль вертикальної ієрархії у підвищенні якості послуг операційної організаційної системи ................................................................17 2.3. Перетворюючі процеси у забезпеченні ефективності операційної технології .....................................................................................26 Розділ ІІІ. Напрямки підвищення ефективності операційної організаційної системи у сфері послуг ........................................................29 Висновки та пропозиції.......................................................................34 Список використаної літератури........................................................36 Особливості послуг як товару та управління ними Вступ 1. Особливості маркетингу послуг 2. Особливості маркетингового менеджменту у сфері послуг Висновок Використана література Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6 1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20 1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26 1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43 2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43 2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61 2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89 3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89 3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 125 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |