институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Місце та роль маркетингу у плануванні виробництва.

Предмет: Менеджмент організацій
Вид работы: Магістерська робота
План работыВступ
Місце та роль маркетингу у плануванні виробництва.
Висновки
Література

Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:

Місце та роль менеджменту у плануванні виробництва

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА 6 1.1. Сутність менеджменту та його значення в діяльності підприємства 6 1.2. .Взаємозв’язок менеджменту і планування 13 1.3. Методика планування виробництва підприємства 21 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА ВАТ «Назва» 31 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА ВАТ «Назва» 31 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз процесу планування виробництва підприємства 40 2.3. Оцінка операційного менеджменту підприємства 47 2.4. Оцінка інвестиційного менеджменту підприємства 61 2.5. Оцінка фінансового менеджменту підприємства 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 75 ДОДАТКИ 79 Додатки 13 стор.

Особливості планування маркетингу послуг

ВСТУП 2 I. Роль маркетингу в організації та плануванні стратегічного розвитку підприємства 5 1.1. Особливості та перспективи розвитку регіонального маркетингу 5 1.2. Маркетинг послуг: відмінності та специфіка використання 12 1.3. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 23 II. Особливості планування маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 25 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 25 2.2. Аналіз існуючої ситуації поводження з твердими побутовими відходами 31 2.3 Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 35 2.4. Стратегічне та тактичне планування на підприємстві 40 III. Оцінка перспективи діяльності підприємства на основі маркетингового планування 47 3.1. Залучення інвестицій як невід'ємної складової при плануванні маркетингу послуг 47 3.2. Прогноз та оцінка очікуваних результатів діяльності підприємства 65 3.3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 73 ВИСНОВКИ 76 ЛІТЕРАТУРА 78 ДОДАТКИ 80

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні характеристики та напряки дослідження ринку праці 5 1.1 Визначення ринку праці в системі сучасних економічних відносин 5 1.2 Дослідження кон’юнктури ринку праці як складова маркетингу ринку праці 7 Розділ 2 Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України 11 2.1 Поняття та актуальність маркетингу ринку праці в умовах ринкової економіки 11 2.2 Інфраструктура українського ринку праці як основні суб’єкти маркетингу ринку праці 18 Розділ 3 Особливості плануванні та організації набору персоналу для підприємств з використанням маркетингу ринку праці 23 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3 1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4 2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8 3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11 4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15 Висновки 21 Література 22

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51

Економіка готельного та туристичного комплексу

1. Франчайзинг у готельному бізнесі 3 2. Інформаційні системи управління в туристичній галузі 5 3. Положення Гаазької Міжпарламентської конференції з туризму 1989 р 9 Тести 12 1. Однаковими складовими у маркетингових формулах для сфери виробництва і сфери обслуговування є: 2. При плануванні своєї подорожі турист враховує: 3. Для маркетингу в туризмі характерні: 4. До основних закладів розміщення належать: Список використаних джерел: 13

Місце ціни в системі маркетингу

Вступ 3 1. Місце ціни в системі маркетингу 3 2.Формування маркетингової цінової політики 5 3. Маркетингова цінова політика 5 Висновки 10 Практична частина 12 Список літератури 22

Розробка плана маркетингу у складі бізнес-плана банку.

ПЛАН ВСТУП 2 1. СУТНІСТЬ ПЛАНА МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО МІСЦЕ В БІЗНЕС-ПЛАНІ БАНКУ. 3 2. СТРУКТУРА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ. 6 3. РОЗРОБКА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ НА РІВНІ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ. 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11

Маркетинг

1. Поняття маркетингу. Еволюція поглядів на роль маркетингу в організації 3 2. Марочні товари. Поняття товарної марки та товарної знаку. Перевага використання марок для виробників, споживачів та посередників 8 Задача 13 Питомі витрати виробництва товару становлять 70 у.о. За ціни 100 у.о. підприємство може виробити і реалізувати 700 од. товару на місяць. Відтак, завантаження виробничих потужностей становитимуть 70 % за ціни 90 у.о. Обсяг виробництва та реалізації можуть зрости до 1000 од., а виробничі потужності будуть завантажені на 100%. Яку ціну (100 у.о., 90 у.о. чи диференційовану) має підприємство запропонувати ринку, щоб отримати максимальний прибуток? Література 14

Оцінка ризиків у бізнес-плануванні і система управління ризиками

Зміст ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ 5 2. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ У БІЗНЕС-ПЛАНУВАННІ 9 3. СИСТЕМА КІЛЬКІСНИХ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ 12 4. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ 19 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 29 Мета роботи – вивчення методів оцінки ризиків у бізнес-плануванні і системи управління ризиками. Об’єкт роботи – система бізнес-планування. Предмет роботи – оцінка ризиків у бізнес-плануванні і система управ-ління ризиками

Роль ціноутворення в комплексі маркетингу

Теоретичне завдання 3 Роль ціноутворення в комплексі маркетингу 3 Практичне завдання. 6 Сегментування ринку є одним зі способів підвищення ефективності ринкової діяльності компанії. Обговорення сегментування має сенс почати з розгляду масового маркетингу. Оберемо товар з ринку слабоалкогольних напоїв Longer. 6 Список використаної літератури. 10

Реферат з історії

1. Роль і місце України в економіці Царської Росії. 2. Роль і місце України в економіці СРСР. 3. Роль і місце України в світовій спільноті. Список використаної літератури.