![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:Логістична діяльність підприємства (на прикладі ТОВ «ДП Сеть-Маркет») ВСТУП 3 1. Сутність та особливості здійснення логістичної діяльності на підприємстві 6 1.1 Поняття задачі та концепції логістики 6 1.2 Характеристика основних логістичних систем 21 1.3 Методи і інструменти раціоналізації інформаційних та матеріальних потоків в логістиці 27 2. Організація та контроль логістичної діяльності у ТОВ «ДП Сеть-Маркет» 49 2.1. Загальна економічна характеристика ТОВ «ДП Сеть-Маркет» 49 2.2. Аналіз логістичної діяльності на підприємстві та управління нею 57 2.3. Основні недоліки логістичної діяльності у ТОВ «ДП Сеть-Маркет» та рекомендації щодо її покращення 71 ВИСНОВОК 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 90 РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНИХ ЛОГІСТИЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМИ ПОТОКАМИ НА ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Поняття та значення логістичних методів управління економічними потоками торговельного підприємства 6 1.2. Логістичні методи управління економічними потоками 17 1.3. Зарубіжний досвід логістичних методів управління 35 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМИ ПОТОКАМИ ТОВ „ФІРМА” 39 2.1. Загальна характеристика підприємства 39 2.2. Аналіз логістичної системи управління 49 2.3. Оцінка ефективності системи управління економічними потоками 58 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНИХ ЛОГІСТИЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ТОВ „ФІРМА” ТА ЇХ ОЦІНКА 66 3.1. Удосконалення логістичної системи підприємства шляхом запровадження нових методів 66 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 78 ВИСНОВОК 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ 100-108 Розробка концепції проекту 1. Розробка концепції проекту 3 2. Практичний розділ (Основною метою даного проекту є розробка та обгрунтування виходу на ринок нової марки пива) 12 література 38 Ефективність логістичних систем Вступ 3 1. Поняття ефективності логістичної системи та підходи до її оцінки 4 2. Методика визначення ефективності логістичної системи 7 3. Прикладні аспекти використання підходів до оцінки ефективності логістичної системи 12 Висновки 17 Список літератури 19 Розробка концепції маркетингу на підприємстві Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24 РОЗРОБКА СИСТЕМИ АНАЛІЗУ І ЗОВНІШНЬОГО АУДИТУ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................4 РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ ПІДПРИЄМСТВА……6 1.1. Розробка і обґрунтування системи показників формування доходів підприємства...........................................................................................................6 1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури .............................................................................................................11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ “ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБЗАВОД” ...................................................................17 2.1. Мета, завдання та основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства..........................................................................................................17 2.2. Облікова політика...........................................................................................20 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ І АУДИТ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА.................................................................................................23 3.1. Система аналітичних показників, інформаційна база і основні методи економічного аналізу............................................................................................23 3.2. Розробка та апробація методики аналізу доходів підприємства...............32 3.3. Основні концепції зовнішнього аудиту доходів підприємства..........................................................................................................35 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................45 ДОДАТКИ ПР технології на виробництві ТОВ "Назва" Вступ 3 Глава 1. Теоретико-методологічні основи розроблення ПР- кампанії підприємства 5 1.1 Сучасний ринок ПР-технологій (поняття, принципи, задачі, види, засоби тощо) 5 1.2 Базові ПР-документи у відносинах із громадськістю 9 1.3 Оцінка ефективності ПР-технологій 20 Глава 2. Ситуативний аналіз ТОВ «Назва» 28 2.1 Загальна характеристика підприємства (історія, місія, асортимент, присутність на ринку, орг.структура тощо) 28 2.2 Торговельні послуги ТОВ «Назва» 44 2.3 Аналіз організації ПР-заходів ТОВ «Назва» в контексті формування нової ПР-концепції підприємства 50 Глава 3. Розробка ПР-концепції ТОВ «Назва» 56 3.1 Мета, завдання та цільові аудиторії ПР-компанії ТОВ «Назва» 56 3.2 Вибір та обґрунтування комунікативних тактик реалізації ПР-концепції ТОВ «Назва» 58 3.3 Бюджет та аналіз ефективності ПР-кампанії ТОВ «Назва» 61 Висновки 64 Список літератури 66 Додаток 1 Звітність 69 Додаток 2 74-78 Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес» Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4 1.2. Розробка маркетингової стратегії 5 2. Практична частина 8 2.1. Характеристика підприємства 8 2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9 Висновок 14 Список літератури 15 Додаток 16 Основною метою даної роботи є розробка маркетингової концепції для стимулювання вантажних перевезень на прикладі транспортної фірми АТ «Експрес». Для досягнення поставленої мети необхідно дослідити основні складові маркетингової стратегії компанії і виробити рекомендації з підвищення ефективності роботи фірми. Аналіз логістичної системи підприємства (на прикладі будь-якого підприємства) 1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Матеріальні потоки підприємства ПП «Назва» 8 3. Закупівлена логістика підприємства ПП «Назва» 12 4. Збутова логістика підприємства ПП «Назва» 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23 Логістика в туризмі 1. Логістика постачання підприємств рекреаційного призначення цілорічної та сезонної дії. 3 2. Об'єкти логістичного управління. 6 3. Сутність та зміст логістичної концепції "KANBAN". 10 Список використаної літератури. 14 Управління логістикою на підприємстві ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ 6 1.1. Сутність та значення логістики на підприємстві 6 1.2. Організація транспортно-складської діяльності підприємства 14 1.3. Логістичне обслуговування 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ТОВ „Назва” 33 2.1. Аналіз ринку ПВХ-виробів 33 2.2. Оцінка фінансово-економічного стану ТОВ „Назва” 45 2.3. Дослідження організації логістики на підприємстві 73 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 89 3.1. Пропозиції щодо організаційної структури відділу логістики 89 3.2. Оптимізація розміщення складських приміщень 96 3.3. Впроваження сучасних підходів до контролю якості логістичного обслуговування 102 ВИСНОВКИ 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 125 Розробка стратегії підприємства Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43 Розробка стратегії підприємства Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43 АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7 1.1. Визначення основних етапів аналізу доцільності освоєння виробництва нової продукції 7 1.2. Типові підходи та методи проведення досліджень на етапах аналізу 10 1.3. Алгоритм оцінки ефективності освоєння виробництва нової продукції 36 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКСТЕМП” 44 2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ВАТ “Текстемп” 44 2.2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства 55 2.3. Висновки щодо фінансового стану ВАТ “Текстемп” 65 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 69 3.1. Дослідження та вибір напрямків удосконалення 69 3.2. Розробка концепції нового продукту 73 3.3. Розробка бізнес-плану проекту 84 3.4. Оцінка економічної ефективності виробництва нової продукції 93 ВИСНОВКИ 97 ЛІТЕРАТУРА 103 Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |