![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Похожие рефераты, контрольные работы, курсовые и дипломные работы:Моделювання в фінансовому менеджменті Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34 Моделювання в фінансовому менеджменті Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34 Моделювання в фінансовому менеджменті Вступ 4 1. Сутність фінансового моделювання 5 2. Види та класифікація фінансових моделей 11 3. Фінансове моделювання у практиці управління та прийняття управлінських рішень 12 4. Фінансове моделювання в умовах ризику та невизначеності 20 Висновок 28 Література 30 Моделювання в менеджменті: суть, значення, класифікація методів 1. Підходи до створення наукових шкіл менеджменту 2. Моделювання в менеджменті: суть, значення, класифікація методів 3. Наведіть приклади успішної і невдалої практики реструктуризації українських підприємств. Поясніть причини їх успіху і невдачі Застосування соціологічних методів дослідженнь у менеджменті туристичного підприємства ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Методи досліджень у менеджменті туристичного підприємства. Застосування соціологічних методів у менеджменті туристичного підприємства 7 1.2. Особливості застосування соціологічних методів досліджень 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Діагностика процесу застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті 29 2.3. Аналіз трудових ресурсів у менеджменті 35 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50 3.1. Недоліки в застосуванні соціологічних досліджень у менеджменті туристичного підприємства 50 3.2. Шляхи удосконалення застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті туристичного підприємства 54 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Моделювання діяльності підприємства Вступ 3 1. Загальна характеристика інформаційних систем моделювання діяльності підприємства 4 2. Моделювання динамічної системи фінансово-економічної діяльності підприємства 6 3. Адаптованість моделей економічної діяльності підприємства та їх практичне застосування 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13 Моделювання процесу створення підприємства ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22 Моделювання процесу створення підприємства ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22 МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Моделювання процесу виробництва на підприємстві ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. Моделювання процесу створення підприємства. 3 РОЗДІЛ 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 7 РОЗДІЛ 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 10 РОЗДІЛ 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 13 РОЗДІЛ 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 16 РОЗДІЛ 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 20 РОЗДІЛ 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 22 Висновок 25 Література 26 Основні положення нової школи управління Вступ 3 1. Сутність кількісного підходу у менеджменті 4 2. Теорія прийняття управлінських рішень 8 3. Системний підхід: основа управління діяльністю підприємства 12 4. Процесний підхід у менеджменті 18 5. Ситуаційний підхід у менеджменті 22 Висновки 26 Література 28 Організація виконання рішення в менеджменті ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОБГРУНТУВАННЯ ПОНЯТТЯ „УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕНННЯ” 4 1.1. Основи теорії прийняття рішень 4 1.2. Організація виконання рішень 8 1.3. Методи обгрунтування управлінських рішень 14 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РІШЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „***” 17 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 17 2.2. Організація прийняття та виконання рішень на підприємстві 23 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО РІШЕННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 31 3.1. Моделювання прийняття та виконання управлінського рішення 31 3.2. Шляхи вдосконалення прийняття рішень в менеджменті сучасного підприємства 34 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41 Метою роботи є вивчення питань щодо прийняття та виконання управлінських рішень на підприємстві. Предметом дослідження є управлінські рішення, що приймаються й виконуються на рівні підприємств. Об'єктом дослідження є ТОВ „***”. Моделювання в економічному аналізі 1. ПОНЯТТЯ МОДЕЛЮВАННЯ В ЕКОНОМІЧНОМУ АНАЛІЗІ 2 2. МЕТОДИКА ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 5 3. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 Аспекти моделювання беззбитковості підприємства План: 1. Теоретичні аспекти моделювання беззбитковості підприємства 2. Зовнішнє нормативне забезпечення прибутковості діяльності підприємства 3. Внутрішнє нормативне забезпечення прибутковості діяльності підприємства 4. Аналітичні розрахунки та моделі беззбитковості підприємства 5. Порівняльна оцінка здійснених розрахунків 6. Економічна ефективність виконаних досліджень |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |