институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління конкурентоспроможністю фірми”

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 80 | Год: 2007 | Размер: 934 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6
1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10
1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19
2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32
2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32
1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43
1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50
3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57
3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57
2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60
2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Cмотрите также:
Управління конкурентноспроможністю підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкуренція і конкурентоспроможність підприємств у ринковій економіці 6 1.2. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства 13 1.3. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства 20 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ВКВ» 30 2.1. Організаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ «ВКВ» 30 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ «ВКВ» 38 2.3. Аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю на підприємстві 50 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 54 3.1. Удосконалення системи внутрішньогосподарського обліку і аналізу 54 3.2. Вдосконалення управління конкурентоспроможністю в умовах маркетингової орієнтації підприємства 62 3.3.Комплексна система управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ВКВ» 70 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 82-95 (звітність, додатки) Метою дипломної роботи є і розробка комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу і рекомендацій з розробки конкурентних стратегій підприємств як основи одержання конкурентних переваг. Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємств різних форм власності . Предметом дипломного дослідження є управління практика управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ "ВКВ"

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 2.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 9 2.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 18 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 26 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 29 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 14 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 22 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 29 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 32 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Проблеми побудови міжнародних економічний відносин

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління міжнародною конкурентоспроможністю 6 2. Система управління міжнародною конкурентоспроможністю українських підприємств на макрорівні 9 3. Визначення конкурентних позицій ВАТ “Концерн “Стирол” на світовому ринку азотних добрив 15 4. Реалізація державної стратегії управління конкурентоспроможністю підприємств на макрорівні 18 5. Напрями забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на світових ринках 26 Висновки 31 Література 35-37 Мета дослідження полягає в узагальненні теоретико-методологічних і прикладних основ формування конкурентних переваг та управління конкурентоспроможністю підприємств у контексті їх виходу на світові ринки.

Методи управління конкурентоспроможністю

ВСТУП 3 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ПРИНЦИПИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ 9 3. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ 13 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Управління конкурентоспроможністю підприємства

1. Управління конкурентоспроможністю підприємства 3 2. Інформаційні технології в управлінні складними виробничими системами 9 3. Управління кадровими ресурсами на підприємстві 11 Література 15

Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції 4 1.1. Конкурентоспроможність - поняття, рівні та методики оцінки 4 1.2. Зміст та складові системи управління конкурентоспроможністю продукції 10 1.3. Характеристика окремих елементів системи управління конкурентоспроможністю продукції 12 2. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності на прикладі ТОВ “Перспектива” 14 2.1. Аналіз ринкових переваг ТОВ “Перспектива” 14 2.2. Аналіз конкурентоздатності продукції та послуг ТОВ "Перспектива" 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Перспектива» 26 3.1. Вдосконалення підходів щодо організації маркетингової діяльності ТОВ “Перспектива” 26 3.2. Обґрунтування доцільності впровадження нової послуги на ТОВ “Перспектива” 39 Висновки та пропозиції 44 Список використаної літератури 46 Додатки 47

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк

План Вступ 3 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності банків 7 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності 7 1.2. Аналіз конкурентного середовища в банківській сфері 19 1.3. Процес управління конкурентоспроможністю українських банків 28 2. Оцінка конкурентоспроможності банку « » 36 2.1. Роль і місце банку на фінансовому ринку України 36 2.2. Аналіз діяльності банку 43 2.3. Оцінка конкурентоспроможності банку 51 3. Формування системи управління конкурентоспроможністю банків 64 3.1. Конкурентні стратегії українських банків 64 3.2. Науково-методичні основи управління конкурентоспроможністю банку 68 3.3. Напрями підвищення конкурентоспроможності банку « » в умовах фінансової глобалізації 73 Висновки 80 Література 85

Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку

Вступ 3 Розділ І. Наукові основи управління конкурентоспроможністю підприємства 5 1.1. Економічна сутність категорії „конкурентоспроможності”, та основні фактори що її визначають 5 1.2. Методичні основи визначення конкурентоспроможності 10 Розділ ІІ. Аналіз виробничої діяльності ТОВ „Ровена” 16 2.1. Організаційно-правова оцінка підприємства 16 2.2. Оцінка виробництва основних видів продукції 18 2.3. Ефективність виробничої діяльності 24 Розділ ІІІ. Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку 28 3.1. Організація діяльності служби маркетингу 28 3.2. Конкурентне середовище діяльності фірми 30 3.3. Удосконалення комплексу маркетингу 33 Висновки та пропозиції 44 Список використаної літератури 48