институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система управління якістю на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 15 | Год: 2007 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Система управління якістю на підприємстві

ПЛАН
Вступ 3
1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4
2. Категорії управління якістю продукції. 9
3. Органи управління якістю продукції. 12
Висновок. 14
Список використаної літератури 15

Cмотрите также:
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …………............. Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.…………………....................................................................................... 2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві…....................................................................................................... 2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах… 2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції.............................. Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM.................................................... Висновки................................................................................................................ Список використаної літератури.........................................................................

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14 1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20 2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26 2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44 2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45 3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56 3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56 Висновки 62 Список використаної літератури 64

Система управління якістю продукції

ВСТУП 3 1 Поняття “управління якістю” і “система управління якістю” 4 2 Три моделі систем якості (стандарти ISO 9001, ISO 9002, ISO 9003) 7 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Система управління якістю продукції

ВСТУП 3 1 Поняття “управління якістю” і “система управління якістю” 4 2 Три моделі систем якості (стандарти ISO 9001, ISO 9002, ISO 9003) 7 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Менеджмент організацій

Вступ 3 1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 4 2. Система управління якістю на підприємстві 14 Висновки 20 Список використаної літератури 21

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Оцінка рівня якості послуг ресторану 6 3. Дослідження ефективності управління якістю послуг в підприємстві 10 4. Розробка нової стратегії управління якістю в підприємстві з використанням ПЕОМ 11 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 Об’єктом дослідження виступає ресторан

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 4 І. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ 6 1.1 Якість продукції: основні поняття, терміни і визначення 6 1.2 Класифікація показників якості промислової продукції 10 1.3 Стадії формування якості 17 II. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. СИСТЕМА ЯКОСТІ 20 2.1 Безпосереднє управління якістю продукції 36 2.2 Якість і конкурентоспроможність продукції 44 2.3 Міжнародні стандарти ІСО 50 2.4 Облік і аналіз витрат на якість продукції 54 2.5 Планування та стимулювання якості продукції 61 2.6 Організація та види технічного контролю якості 64 2.7 Статистичний та вхідний контроль якості продукції 75 ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ “ПЛАСТИК КАРТА” 86 3.1 Політика в області якості 86 3.2 Відомості про організацію 87 3.3 Система управління якістю 89 3.4 Вимоги до документації 93 3.4.1 Загальні положення 93 3.4.2 Посібник із якості 94 3.4.3 Управління документацією 95 3.4.4 Управління протоколами 96 3.5 Відповідальність керівництва 96 3.5.1 Зобов'язання керівництва 96 3.5.2 Орієнтація на споживача 97 3.5.3 Політика в області якості 97 3.5.4 Планування 98 3.5.5 Відповідальність, повноваження й інформування 99 3.5.6 Аналіз з боку керівництва 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

Управління якістю продукції

ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ДЕРЖАВНА СИСТЕМА СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі ВАТ "Назва") ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20