институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінення конкурентоспроможності продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 30 | Год: 2007 | Размер: 65 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Оцінення конкурентоспроможності продукції


Вступ 3
1.Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції 4
1.1 Значення оцінювання конкурентоспроможності продукції в системі маркетингових досліджень 4
1.2 Критерії, за якими оцінюється конкурентоспроможність 5
1.3 Ціна як одна з найважливіших складових конкурентоспроможності продукції в умовах українського ринку планшетних сканерів 8
2. Оцінювання конкурентоспроможності товару (на ринку сканерів) 11
2.1 Оцінювання конкурентоспроможності різних моделей сканерів, що представлені на українському ринку 11
Висновки 27
Література 29

Cмотрите также:
Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Аналіз рентабельності продукції підприємства 4 1.1. Поняття та види рентабельності 4 1.2. Фактори, які впливають на собівартість продукції 9 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 12 2.1. Загальна схема оцінювання конкурентоспроможності продукції 12 2.2. Вибір бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності 19 2.3. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару 20 3. Аналіз рентабельності і конкурентоспроможності продукції ЗАТ «Назва» 27 Висновок 31 Література 35

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Перемінні показники конкурентоспроможності товарів

Вступ 3 1. Сутність категорії «конкурентоспроможність». Поняття конкурентоспроможності продукції 4 2. Загальна характеристика параметрів та показників конкурентоспроможності продукції 8 3. Особливості перемінних показників конкурентоспроможності товару 12 Висновки 20 Список використаних джерел 22

Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17

Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства

ВСТУП 2 1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1 Конкурентоспроможність продукції 4 1.2 Рентабельність виробу 10 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13 2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13 2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23 ВИСНОВКИ 33 Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36 Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Аналіз маркетингової діяльності та конкурентоспроможності продукції харчового підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 6 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 11 2.1. Поняття конкурентоспроможності продукції в економічному аналізі 11 2.2. Економічний аналіз конкурентоспроможності продукції 13 2.3. Економічний аналіз маркетингової діяльності 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 37

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

ЗМІСТ ВСТУП 6 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9 1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9 1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12 1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27 ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27 2.1.2 Виробнича структура підприємства 30 2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34 2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37 2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48 3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54 3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54 3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61 3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70 ВИСНОВКИ 80 ЛІТЕРАТУРА 87 Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література. Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу. Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу. КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ