институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14

Cмотрите также:
Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14 1. Ямпольская Д. О., Завгородняя А. В. "Маркетингове планування" Издательский Дом "ПИТЕР", Спб:2001г. 2. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г. 3. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р. 4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996. 5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992. 6. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994. 7. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. 8. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49. 9. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.

Організація маркетингових досліджень на зовнішньому ринку

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації маркетингових досліджень на зовнішньому ринку 4 1.1. Особливості маркетингових досліджень на міжнародному ринку 4 1.2. Види, оцінка і відбір зарубіжних ринків 7 1.3. Способи входження на міжнародний ринок 8 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» 13 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 13 2.2 Оцінка ефективності маркетингової діяльності 16 Розділ 3. Пропозиції щодо покращення системи маркетингових досліджень на зовнішньому ринку 24 3.1 Рекомендації по підвищенню ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 24 3.2 Підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок налагодженої системи зовнішніх зносин 28 3.3 Покращення системи маркетингових досліджень і збуту продукції 34 Висновки 39 Список використаної літератури 41

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79

АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ................................................................................... 4 1.1. Харчова кондитерська промисловість в структурі економіки України......... 4 1.2. Особливості дослідження ринку в умовах України.......................................... 6 1.3. Методи дослідження ринку продукції підприємств......................................... 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ.......................................................................................... 24 2.1. Загальна характеристика підприємства.............................................................. 24 2.2. Аналіз показників діяльності підприємства....................................................... 28 2.3. Аналіз вітчизняного та закордонного ринку кондитерських виробів............. 49 2.4. Оцінка перспектив виходу підприємства на зовнішній ринок......................... 69 ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 77

Діловий бізнес-план (для інноваційної продукції)

ВСТУП 3 1. Інформація про підприємство 4 2. Сутність проекту 7 2.1. опис товару 7 2.2. технічні характеристики 8 2.3. потенційні покупці товару 10 2.4. переваги товару від аналогічних товарів конкурентів 11 3. План маркетингу 12 3.1. аналіз ринку 12 3.2. сегменти ринку 12 3.3. конкуренція на ринку збуту 14 3.4. цілі і стратегії маркетингу 16 3.5. методи стимулювання збуту 18 3.6. наявні ризики 24 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 Провести дослідження та скласти діловий бізнес-план (для інноваційної продукції)

Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7 1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7 1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19 2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19 2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28 2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35 2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40 3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40 3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57 3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59 ВИСНОВКИ 59 ЛІТЕРАТУРА 63

Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7 1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7 1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19 2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19 2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28 2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35 2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40 3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40 3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57 3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59 ВИСНОВКИ 59 ЛІТЕРАТУРА 63

Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7 1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7 1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19 2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19 2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28 2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35 2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40 3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40 3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57 3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59 ВИСНОВКИ 59 ЛІТЕРАТУРА 63

Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7 1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7 1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19 2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19 2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28 2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35 2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40 3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40 3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57 3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59 ВИСНОВКИ 59 ЛІТЕРАТУРА 63