институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Еволюція художніх стилей декоративнйї косметики

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 23 | Год: 2007 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Еволюція художніх стилей декоративнйї косметики

ВСТУП 2
1. Еволюція художніх стилей декоративнйї косметики. 3
1.1. Античність 3
1.2. Від середніх сторічч до класицизму 10
1.3. XX сторіччя. 14
2. Характеристика естетичних властивостей декоративної косметики. 17
ЗАКЛЮЧЕННЯ 21
Література: 23

Cмотрите также:
Порівняння засобів художніх виробів доби Палеоліту та Неоліту

Вступ 2 1. Характеристика художніх виробів палеолітичної доби 5 1.1. Особливості вивчення палеолітичного мистецтва 5 1.2. Техніка, стиль і тематика палеолітичних художніх виробів 10 2. Розвиток первісного мистецтва у період неоліту 16 2.1. Передумови формування неолітичної культури 16 2.2. Види та композиція художніх творів неоліту 20 Висновки 24 Список використаної літератури 28

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Вступ 4 1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6 2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13 3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18 4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25 Висновки та пропозиції 29 Література 31

Стили управления

Введение 3 1. ПОНЯТИЕ И СОДЕРЖАНИЕ СТИЛЕЙ УПРАВЛЕНИЯ 5 2. КЛАССИФИКАЦИЯ СТИЛЕЙ УПРАВЛЕНИЯ 10 2.1. Системы Дугласа Мак Грегора 10 2.2.Модель К. Левина 13 2.3. Модель Р. Танненбаума и У. Шмидта 16 2.4.Модель эффективности руководства Ф. Фидлера 19 2.5. Модель «путь – цель» Т. Митчела и Р. Хауса 21 2.6. Модель жизненного цикла П. Херси и К. Бланшара 22 3. СОВРЕМЕННЫЕ МОДЕЛИ ЛИДЕРСТВА 25 4. ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ФУНКЦИЙ И СТИЛЕЙ УПРАВЛЕНИЯ 31 Заключение 43 Список литературы: 44

Авторитарный стиль управления

ВВЕДЕНИЕ 1.Стиль руководства. Стиль: понятие и структура 1.2 Классификация стилей. 1.3. Классификация Р. Лаикерта 1.4. Ситуационная теория и способы влияния руководителя на подчинённых 1.5.Современный подход 2. Классические стили руководства: авторитарный, демократический, попустительский 3. Авторитарный стиль управления. 4. Организационная эффективность демократического, авторитарного и попус­тительского стилей 5.Современные интерпретации стилей руководства. Авторитарный стиль Заключение

КЛАССИФИКАЦИЯ СТИЛЕЙ РУКОВОДСТВА

Содержание 1. КЛАССИФИКАЦИЯ СТИЛЕЙ РУКОВОДСТВА 2. ФОРМИРОВАНИЕ ИНДИВИДУАЛЬНОГО СТИЛЯ 3. АВТОРИТЕТ РУКОВОДИТЕЛЯ СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ

Реклама

ПЛАН. ВВЕДЕНИЕ………………………………………………. .3 1.Общее направление рекламной политики торговой фирмы «Кредис»……………....4 2. Четыре основных вопроса, определяющие выбор средства рекламы………………… .6 3 Рекламный бюджет фирмы «Кредис» 3.1 Соотношение затрат на рекламу и уровня продаж…… .9 3.2 Корреляционная зависимость рекламного бюджета и уровня продаж……………………………………..10 4. Психологический анализ рекламного продукта 4.1 Рекламный проспект косметики фирмы «Кредис» … 13 4.2 Рекламный проспект косметики фирмы «Кредис» …..16 ВЫВОДЫ…………………………………………………………20 Литература………………………………………………………..21

Психодиагностика стилей семейного воспитания

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 РАЗДЕЛ 1. РОЛЬ СЕМЬИ В РАЗВИТИИ ЛИЧНОСТИ 5 1.1 Цели и задачи семьи 5 1.2 Классификация типов семейных отношений 9 1.3 Основы формирования гармоничных взаимоотношений в семье 11 РАЗДЕЛ 2. ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ ЧАСТЬ 18 2.1 Психодиагностика стилей семейного воспитания 18 2.2 Анализ результатов исследования 19 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 32 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 35 ПРИЛОЖЕНИЕ 37

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність Список використаної літератури

Походження грошей та їх еволюція

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ГРОШІ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ 5 1.1. Походження грошей 5 1.2. Форми грошей та їх еволюція 8 РОЗДІЛ 2. ЕВОЛЮЦІЯ ГРОШЕЙ В УКРАЇНІ 14 2.1. Походження назви "гривня" 14 2.2. Перехід до гривні 24 2.3. Роль НБУ у переході України до національної валюти 29 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ВВЕДЕННЯ ГРИВНІ 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Виготовлення косметики

Зміст Розділ 1 Вступ 3 Розділ 2 Аналітична частина 5 2.1 Характеристика макросередовища 5 2.2 Аналіз мікросередовища 8 2.3 Наявність цілей, завдань та обґрунтування маркетингової стратегії 13 2.4 Організація служби маркетингу 14 Розділ 3 Проектна частина 23 3.1 Маркетингова стратегія компанії 23 3.2 Програма дій 32 4 Економічна частина 35 5 Висновки 37 Використана література 39