институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕТОДОЛОГІЯ ЛЮДСЬКОГО ПІЗНАННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 6 | Год: 2007 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

МЕТОДОЛОГІЯ ЛЮДСЬКОГО ПІЗНАННЯ


ВСТУП 2
1. МЕТОДОЛОГІЯ ЛЮДСЬКОГО ПІЗНАННЯ 2
2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛЮДИНОЮ СВІТУ 3
3. ІСТИНА – МЕТА ПІЗНАННЯ ЛЮДИНОЮ СВІТУ 4
ВИСНОВОК 5
ЛІТЕРАТУРА 6

Cмотрите также:
Співвідношення наукового та повсякденного пізнання

Предмет: методологія і організація юридичних досліджень План Вступ 3 1. Співвідношення повсякденного та наукового пізнання в філософії 4 2. Проблема наукового та повсякденного пізнання в юридичній методології 6 Висновок 13 Список використаної літератури 15

Теорія людського капіталу - як економічна основа концепції людського розвитку. Суть теорії людського капіталу

ВСТУП 3 1. ТЕОРІЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ 4 2. ЕКОНОМІКО-ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ 10 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 19

Проблеми пізнання у філософії

Вступ 3 1. Пізнання як відображення 4 2. Об’єкт і суб’єкт пізнання 7 3. Філософські методи пізнання 8 Висновок 16 Література 17

Культура і розвиток людського потенціалу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ І РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ 5 1.1. Поняття „людський потенціал” 5 1.2. Освіта як передумова, показник, чинник і результат людського розвитку 8 1.3. Культурна свобода як складова людського розвитку 13 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ 19 2.1. Сучасний стан розвитку людського потенціалу України 19 2.2. Освіта України у світових координатах людського розвитку. 20 2.3. Інтелектуальний потенціал суспільства 29 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ 33 3.1. Проблеми розвитку людського потенціалу 33 3.2. Заходи покращення розвитку людського потенціалу України 39 3.3. Зарубіжний досвід оцінки сучасної парадигми підвищення людського потенціалу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ

ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ...............5 1.1. Сутність теорії людського капіталу.....................................................5 1.2. Концептуалізація проблематики людських ресурсів в сучасних умовах...........................................................................................12 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ.............................................................................................................17 2.1. Формування людського капіталу в Україні........................................17 2.2. Людський чинник у формуванні інтелектуального капіталу............25 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ЯК ГОЛОВНОГО ДЖЕРЕЛА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ.............................29 ВИСНОВКИ.............................................................................................................34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................36

Зв’язок теорії пізнання та економічного аналізу

Вступ 2 1. Зміст теорії пізнання 3 2. Методи теорії пізнання. 5 3. Теорія пізнання в економічному аналізі. 6 Висновок 9 Список використаної літератури 10

Концепція людського капіталу

Вступ 3 1. Поняття "людського капіталу" відповідно до концепції 3 2. Практика використання концепції "людського капіталу" 7 3. Підвищення продуктивності праці як реалізації концепції "людського капіталу" 8 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Об’єкт та предмет пізнання

Вступ 2 І. Визначення об’єкту пізнання 4 1.1 Об'єкт пізнання в філософських дисциплінах 4 1.2 Проблема співвідношення об'єкту і суб'єкта пізнання 6 1.3 Категорізація суб'єкта і об'єкту пізнання 7 ІІ. Предмет пізнання в філософії 10 ІІІ. Сутність трудових ресурсів села 14 3.1 Філософія праці та трудових ресурсів 14 3.2 Трудові ресурси села 16 Висновок 18 Список використаної літератури 20

Філософські методи пізнання

Вступ 3 1. Феноменологічний метод пізнання: сутність та особливості 4 2. Герменевтика як метод пізнання 6 3. Особливості трансцендентного методу пізнання 9 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Управління конкурентноздатністю людського капіталу

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В ЕКОНОМІЦІ КРАЇНИ 6 1.1. Людський капітал як економічна категорія 6 1.2. Оцінка людського капіталу 9 2. ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ ЯК ЧИННИК ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 17 2.1. Економіка знань в системі кількісних вимірів 17 2.2. Аналіз факторів та моделей економічного зростання 19 3. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ 27 3.1. Проблеми формування людського капіталу суспільства 27 3.2. Пріоритетні напрями людського розвитку в Україні 30 ВИСНОВОК 38 ЛІТЕРАТУРА 39-41