институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конфлікт як інструмент розвитку організації

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Конфлікт як інструмент розвитку організації

План
Вступ 3
1. Поняття про конфлікт в організації 3
2. Позитивні і негативні сторони конфлікту 5
3. Види конфлікту 8
4. Управління конфліктами в організації 9
Висновки 12
Література 13

Cмотрите также:
Конфлікт як інструмент розвитку організації (Управління персоналом)

1. Поняття „конфлікт”. 2 2. Конфлікт в організації. 4 2.1. Необ єктивність керівника. 5 2.2. Конфліктність інновації. 6 3. Міжгрупові конфлікти. 8 4. Практична розробка комунікаційного плану з подолання конфлікту. 11 Список використаної літератури 17

Конфлікт як інструмент розвитку організації (Управління персоналом)

1. Поняття „конфлікт”. 2 2. Конфлікт в організації. 4 2.1. Необ єктивність керівника. 5 2.2. Конфліктність інновації. 6 3. Міжгрупові конфлікти. 8 4. Практична розробка комунікаційного плану з подолання конфлікту. 11 Список використаної літератури 17

Конфлікт як інструмент розвитку організації

Вступ 3 1. Поняття та сутність конфлікту. Позитивні та негативні наслідки конфліктів 4 2. Класифікація конфліктів 7 3. Тактика вирішення конфліктів в організації 11 Висновки 16 Література 17 Додаток 1. Основні функції конфліктів 18

Конфлікт, як інструмент розвитку організації

Вступ 3 1. Сутність і види конфліктів в організації 5 2. Джерела та причини виникнення конфліктів. Характеристика поведінки людини в конфліктній ситуації 10 3. Наслідки та способи подолання конфліктів 20 3.1. Позитивні наслідки конфліктів 20 3.2. Негативні наслідки конфліктів 22 3.3. Способи і методи подолання конфліктів в організації 24 4. Формування прийнятного соціально-психологічного клімату в організації 28 4.1. Ознаки соціально-психологічного клімату 28 4.2. Вплив групової динаміки на стабільність виробничого колективу. 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Порівняння терміну конфлікт з іншими на позначення зіткнення

Вступ 3 1. Визначення терміну «Конфлікт» 4 2. Особливості та відмінності зіткнень типу конфлікт 12 Висновки 15 Перелік літератури 16

Конфлікт як позитивний фактор розвитку персоналу компанії

Вступ 3 1. Сучасні погляди на конфлікт. Позитивні та негативні наслідки конфліктів 4 2. Види конфліктів та їх особливості 7 3. Модель процесу конфлікту 10 4. Методи вирішення конфліктів 12 Висновок 18 Література 19

Конфлікт як позитивний фактор розвитку персоналу компанії

Вступ 3 1. Сучасні погляди на конфлікт. Позитивні та негативні наслідки конфліктів 4 2. Види конфліктів та їх особливості 7 3. Модель процесу конфлікту 10 4. Методи вирішення конфліктів 12 Висновок 18 Література 19

Конфлікт як засіб регуляції міжособистісних відносин

Вступ 3 1. Сутність конфліктів в організації 4 2. Управління конфліктами в організації 6 3. Позитивні наслідки конфліктів 10 4. Негативні наслідки конфліктів 13 5. Формування прийнятного соціально-психологічного клімату в організації 16 Висновок 19 Список використаної літератури 20

Конфлікт у діловому спілкуванні

ЗМІСТ 1. Сутність поняття «конфлікт» 3 2. Класифікація конфліктів 6 3. Причини виникнення конфліктів 9 4. Принципи і методи подолання конфліктів в управлінні 15 Список використаної літератури 21

Педагогічна проблема групової згуртованості і груповий конфлікт

План 1. Педагогічна проблема групової згуртованості і груповий конфлікт 3 а) Групова згуртованість 3 б) Групова сумісність 6 в) Соціально-психологічний клімат групи 7 г) Конфлікти між особистістю і групою 9 д) Міжгрупові конфлікти 10 2. Управління конфліктами у педагогічному процесі 15 а) Аспекти спілкування 15 б) Конфлікт як один із видів спілкування 16 Список використаної літератури 27