институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення

Вступ 3
1.Технологічного процес на підприємствах роздрібної торгівлі як складова комерційної діяльності 4
2. Попередні складові технологічного процесу 5
3. Технологічний процес у магазині 15
4. Шляхи удосконалення технологічного процесу в магазині 25
Висновки і пропозиції 30
Список використаної літератури 32

Cмотрите также:
Структура молокозаводу

План Вступ Структура молокозаводу . Закупівля молока та його якість. Обробка молока. Технологічний процес виробництва кисломолочних напоїв Технологічний процес виробництва сметани Технологічний процес виробництва сирів Якість та асортимент продукції. Упакування і маркірування Екологічний паспорт підприємства Структура екологічного паспорта Структура і зміст екологічного паспорта підприємства ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ:

Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 20 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 45

Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 17 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 29 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 34 Висновки 39 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5 2. Аналіз формування асортименту товарів 17 3. Дослідження організації формування асортименту 26 4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33 5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39 Висновки 45 Список використаної літератури 47

Організація торгово-технологічного прпоцесу в супермаркеті

ВСТУП 3 1. Сутність торгово-технологічних процесів в магазині 6 2. Методи визначення ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства 12 3. Дослідження організації торгово-технологічних операцій магазину "Назва" 17 4. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині "Назва" 33 5. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині "Назва" 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Технологічний процес

План 1. Технологічний процес 2. Метод пробних ходів і вимірювань 3. Обробка на заздалегідь налагоджених верстатах 4. Використовування підналагоджування 5. Збірка із забезпеченням повної взаємозамінності 6. Спосіб неповної взаємозамінності 7. Групова взаємозамінність 8. Збірка з регулюванням 9. Збірка з пригоном

Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні аспекти процесу розробки цін на підприємстві 5 1.1 Поняття процесу розробки цін та фактори впливу на нього 5 1.2 Основні методи ціноутворення 11 Розділ 2 Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі» 16 2.1 Загальна характеристика магазину-салону «Меблі» 16 2.2 Організація комерційної, маркетингової та економіко-фінансової діяльності салону «Меблі» 18 2.3 Аналіз організації процесу розробки цін у магазині-салоні «Меблі» 23 Розділ 3 Шляхи вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» з метою забезпечення підвищення його прибутковості 27 3.1 Дослідження беззбитковості салону «Меблі» 27 3.2 Напрямки вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» 30 Висновки 33 Використана література 35 Додаток А - Рекомендовані значення неокруглених цін 37

Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах

Зміст Вступ 3 1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах 5 2 Формування асортименту в магазині ТОВ "Монро" і його оцінка 13 2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи 13 2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 16 2.3 Оцінка товарного асортименту магазина 18 3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 22 Висновки 27 Список літератури 30

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62