институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

1. Основна частина 4
1.1. Правове регулювання комерційної діяльності як умова комерційного успіху 4
1.2. Законодавча база щодо забезпечення комерційної діяльності в Україні 9
1.3. Правове регулювання комерційної діяльності організації основних закупок 15
1.4. Правове регулювання комерційної діяльності з роздрібного продажу товарів 18
1.5. Правове забезпечення збереження комерційної таємниці в Україні 24
1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27
2. Заключна частина 30
2.1. Висновки і пропозиції 30
Список використаної літератури 32
Cмотрите также:
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

ВСТУП 3 Розділ 1. Державне управління рекламною діяльністю 6 Розділ 2. Правове регулювання комерційної реклами 13 Розділ 3. Проблема правового регулювання прихованої реклами 28 висновки 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Правове регулювання некомерційної господарської діяльності

Вступ 3 1. Основні засади некомерційної господарської діяльності 6 1.1 Сутність господарської діяльності та господарських відносин 6 1.2 Особливості некомерційної господарської діяльності 15 1.3 Аналіз нормативних документів та спеціальної літератури за темою дослідження 23 2. Правове регулювання некомерційної господарської діяльності в Україні 32 2.1 Правове регулювання діяльності торгово-промислових палат і організацій роботодавців 32 2.2 Правове регулювання діяльності казенних та комунальних некомерційних підприємств 40 2.4 Правове регулювання діяльності кооперативів (крім виробничих) 48 2.5 Правове регулювання діяльності кредитних спілок та товарних бірж 50 2.6 Правове регулювання діяльності благодійних організацій 61 2.7 Правове регулювання інших суб’єктів господарювання в сфері некомерційної господарської діяльності 64 3. Проблеми та перспективи розвитку правового регулювання в сфері некомерційної господарської діяльності 83 3.1 Використання світового досвіду регулювання некомерційної діяльності 83 3.2 Шляхи розв’язання окремих проблем, пов’язаних з регулюванням діяльності некомерційних організацій 90 3.3 Новий цивільний кодекс та проблеми регулювання некомерційного сектору 101 Висновки 109 Список використаних джерел 114 ДОДАТОК А. Положення Господарського Кодексу України, які стосуються некомерційної господарської діяльності 119

Правове регулювання рекламної діяльності

Вступ 3 Розділ І. Основи та зміст правового регулювання рекламної діяльності в Україні 5 1.1 Рекламна діяльність як об’єкт правового регулювання 5 1.2 Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні 7 Розділ 2. Організаційно-правові засади державного контролю рекламної діяльності як складової правового регулювання 22 2.1 Державний контроль рекламної діяльності як складова її правового регулювання 22 2.2 Організаційно-правове забезпечення державного контролю рекламної діяльності в Україні 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13 1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20 Література 35 Додатки 40

"Правове регулювання банкіської діяльності"

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. НЕОБХІДНІСТЬ І ЗАВДАННЯ БАНКІВСЬКОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА НАГЛЯДУ 5 1.1. Основи нормативно-правового регулювання діяльності комерційних банків 5 1.2. Органи регулювання банківської діяльності 11 2 ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ 14 2.1 Реєстрація, ліцензування та припинення діяльності КБ 14 2.2 Встановлення та контроль економічних нормативів 22 ВИСНОВКИ 26 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК А 30

Правове регулювання інвестиційної діяльності

План Правове регулювання інвестиційної діяльності 3 Вступ 3 Правове регулювання інвестиційних відносин в Україні 4 Висновки 12 Список використаної літератури 14

"Правове регулювання банкіської діяльності"

ЗМІСТ ВСТУП 3 1.1. Основи нормативно-правового регулювання діяльності комерційних банків 5 1.2. Органи регулювання банківської діяльності 11 2 Правове РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ комерційних банків В УКРАЇНІ 15 2.1 Реєстрація, ліцензування та припинення діяльності КБ 15 2.2 Встановлення та контроль економічних нормативів 24 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 Додаток А 32

Нормативно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИЗМУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 5 1.1. Значення нормативно-правового регулювання в туристичній діяльності України 5 1.2. Світовий досвід правового регулювання туристичної діяльності 7 1.3. Історичні етапи нормативно-правового регулювання туризму в Україні 10 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 15 2.1. Сучасний стан нормативно-правової бази в Україні 15 2.2. Місце Закону України «Про туризм» в регулюванні туристичної діяльності в Україні 19 2.3. Нормативно-правове регулювання ліцензування та сертифікації туристичної діяльності в Україні 24 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 32 3.1. Організаційно-економічні та правові заходи щодо вирішення основних проблем в туристичній сфері 32 3.2. Іноземний досвід регулювання туристичної діяльності та його використання в Україні 38 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки