институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 0 | Год: 2007 | Размер: 132 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції


Вступ 3
1. Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції 4
1.1. Конкурентоспроможність - поняття, рівні та методики оцінки 4
1.2. Зміст та складові системи управління конкурентоспроможністю продукції 10
1.3. Характеристика окремих елементів системи управління конкурентоспроможністю продукції 12
2. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності на прикладі ТОВ “Перспектива” 14
2.1. Аналіз ринкових переваг ТОВ “Перспектива” 14
2.2. Аналіз конкурентоздатності продукції та послуг ТОВ "Перспектива" 22
3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Перспектива» 26
3.1. Вдосконалення підходів щодо організації маркетингової діяльності ТОВ “Перспектива” 26
3.2. Обґрунтування доцільності впровадження нової послуги на ТОВ “Перспектива” 39
Висновки та пропозиції 44
Список використаної літератури 46
Додатки 47

Cмотрите также:
Управління конкурентноспроможністю підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкуренція і конкурентоспроможність підприємств у ринковій економіці 6 1.2. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства 13 1.3. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства 20 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ВКВ» 30 2.1. Організаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ «ВКВ» 30 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ «ВКВ» 38 2.3. Аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю на підприємстві 50 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 54 3.1. Удосконалення системи внутрішньогосподарського обліку і аналізу 54 3.2. Вдосконалення управління конкурентоспроможністю в умовах маркетингової орієнтації підприємства 62 3.3.Комплексна система управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ВКВ» 70 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 82-95 (звітність, додатки) Метою дипломної роботи є і розробка комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу і рекомендацій з розробки конкурентних стратегій підприємств як основи одержання конкурентних переваг. Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємств різних форм власності . Предметом дипломного дослідження є управління практика управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ "ВКВ"

Проблеми побудови міжнародних економічний відносин

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління міжнародною конкурентоспроможністю 6 2. Система управління міжнародною конкурентоспроможністю українських підприємств на макрорівні 9 3. Визначення конкурентних позицій ВАТ “Концерн “Стирол” на світовому ринку азотних добрив 15 4. Реалізація державної стратегії управління конкурентоспроможністю підприємств на макрорівні 18 5. Напрями забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на світових ринках 26 Висновки 31 Література 35-37 Мета дослідження полягає в узагальненні теоретико-методологічних і прикладних основ формування конкурентних переваг та управління конкурентоспроможністю підприємств у контексті їх виходу на світові ринки.

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк

План Вступ 3 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності банків 7 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності 7 1.2. Аналіз конкурентного середовища в банківській сфері 19 1.3. Процес управління конкурентоспроможністю українських банків 28 2. Оцінка конкурентоспроможності банку « » 36 2.1. Роль і місце банку на фінансовому ринку України 36 2.2. Аналіз діяльності банку 43 2.3. Оцінка конкурентоспроможності банку 51 3. Формування системи управління конкурентоспроможністю банків 64 3.1. Конкурентні стратегії українських банків 64 3.2. Науково-методичні основи управління конкурентоспроможністю банку 68 3.3. Напрями підвищення конкурентоспроможності банку « » в умовах фінансової глобалізації 73 Висновки 80 Література 85

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 14 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 22 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 29 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 32 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 2.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 9 2.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 18 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 26 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 29 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 4 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ…........... 5 1.1 Структура асортименту прдукцыъ пыдприэмства..................................... 5 1.2 Формування і управління ассортиментом продукції пыдприэмства........ 8 1.3 Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва...................................................................................................... 14 2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ........................................................... 16 2.1 3 ПРИКЛАД РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ...................................... 28 ВИСНОВОК................................................................................................. 33 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 34

Удосконалення механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Сутність та порядок формування комерційного доходу закладу ресторанного господарства 5 1.2. Цілі та методи управління доходами закладу ресторанного господарства 10 2. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 15 2.1. Економічна характеристика підприємства 15 2.2 Аналіз механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства 19 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 25 3.1. Шляхи підвищення ефективності механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства 25 3.2. Планування комерційного доходу на основі цільового прибутку 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 38 Додаток 1 40 Додаток 2 42

Система показників конкурентноспроможності

Зміст Вступ…………………………………………………………………………………….3 1. Обгрунтування доцільності та актуальності управління конкуренто-спроможністю продукції……………………………………………………………….4 1.2. Управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві…………….9 1.3. Методична оцінка конкурентоспроможності продукції……………………….15 Висновок ………………………………………………………………………………18 Вискористана література……………………………………………………………..19

Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10 1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57 3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Теоретичні основи управління витратами на виробництво і реалізацію продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи управління витратами на виробництво і реалізацію продукції 5 1.1. Поняття і склад витрат 5 1.2. Класифікація витрат на виробництво 13 2. Управління витратами в загальній системі управління 20 2.1. Управління витратами на виробництво і реалізацію продукції 20 3. Аналіз собівартості продукції на базі даних ВАТ «Ніжцемент» 29 3.1. Характеристика підприємства і завдання аналізу 29 3.2. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції 32 Висновок 36 Список використаної літератури 38