институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основи фізіології психічної (вищої нервової) діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Анатомия | Контрольная | Страниц: 5 | Год: 2004 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Основи фізіології психічної (вищої нервової) діяльності

Література
1. Сопин М. Анатомия человека. – М., 1989.
2. Хрипкова А. Возрастная физиология. – М., 1976.
3. Чусов Ю. Физиология человека. – М., 1991.
Cмотрите также:
Контрольна робота з фізіології нервової системи і вищої нервової діяльності

ЗМІСТ 1. Спинний мозок і його функції 3 2. Довгастий мозок і його функції 4 3. Мозочок і його функції 6 4. Середній мозок і його функції 7 5. Проміжний мозок і його функції 8 6. Ретикулярна формація та її функції 9 7. Кора великих півкуль головного мозку та її функції 10 8. Функції соматичної нервової системи 14 9. Функціональний антагонізм відділів вегетативної нервової системи 15 Список використаної літератури 17

Підлітки

Зміст РОЗВИТОК НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ 3 ВИНИКНЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ. 3 ЗАГАЛЬНА СХЕМА БУДОВИ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ. 3 ПРИЗНАЧЕННЯ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ. 5 ОСОБЛИВОСТІ БЕЗУМОВНИХ І УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 5 КЛАСИФІКАЦІЯ БЕЗУМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 6 ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ УТВОРЕННЯ УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 6 КЛАСИФІКАЦІЯ УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 7 ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В РАННЬОМУ І ДОШКІЛЬНОМУ ПЕРІОДАХ РОЗВИТКУ (ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО 12 РОКІВ). 7 ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 10 ЗМІНА ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ПІД ВПЛИВОМ РІЗНИХ ЧИННИКІВ. 12 Зміна вищої нервової діяльності у дітей і підлітків в процесі учбових занять 12 Зміни вищої нервової діяльності при дії фармакологічних препаратів і хімічних речовин. 12 Патологічні зміни вищої нервової діяльності у дітей і підлітків. 13 ВИСНОВОК. 25 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 26

Фізіологія нервової системи і вищої нервової діяльності

1. Інстинкти як вищи безумовні рефлекси 3 2. Значення інстинктів для забезпечення життєво необхідних функцій 6 3. Класифікація інстинктів 8 4. Механізм організації інстинктивної діяльності 10 Список використаної літератури 12

Фізіологія нервової системи і вищої нервової діяльності

1. Інстинкти як вищи безумовні рефлекси 3 2. Значення інстинктів для забезпечення життєво необхідних функцій 6 3. Класифікація інстинктів 8 4. Механізм організації інстинктивної діяльності 10 Список використаної літератури 12

Фізіологія нервової системи і вищої нервової діяльності

1. Інстинкти як вищи безумовні рефлекси 3 2. Значення інстинктів для забезпечення життєво необхідних функцій 6 3. Класифікація інстинктів 8 4. Механізм організації інстинктивної діяльності 10 Список використаної літератури 12

Фізиологія нервової системи і вищої нервової діяльності

ЗМІСТ 1. Спинний мозок та його функції 4 2. Довгастий мозок та його функції 5 3. Мозочок та його функції 6 4. Середній мозок та його функції 7 5. Проміжний мозок та його функції 8 6. Ретикулярна формація та її функції 9 7. Кора великих півкуль та її функції 10 8. Соматична нервова система та її функції 13 9. Функціональний антагонізм відділів вегетативної нервової системи 14 Список використаної літератури 15

анатомія и фізіологія

1. Парасимпатичний відділ вегетативної нервової системи. Ганглії, медіатори. 4 2. Поняття про сигнальну систему організму людини 5 3. Типи вищої нервової діяльності. Поняття про силу, рухливість й врівноваженості нервових процесів. 6 4. Будова нефрона. Характеристика клубочкової фільтрації. Склад ультрафільтрата. 8 5. Склад первинної й вторинної сечі. Характеристика порогових й безпорогових речовин. 10 Список використаної літератури 12

Темперамент у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4 2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 10 Висновки 10 Список використаної літератури 10 Вступ Біологічні властивості індивіда – вікові, спадкові, соматичні, статеві, фізіологічні, біохімічні, антропологічні – значною мірою впливають на розвиток та психічні прояви особистості. Психофізіологічні властивості особистості вивчає психофізіологія. Ця наука досліджує закономірності функціонування нервових механізмів психічної діяльності у двох аспектах. У першому вивчаються нервові механізми, що реалізують окремі психічні функції та процеси – відчуття, сприймання, увагу, мислення, мовлення, емоції, довільні дії тощо. У другому предметом психофізіології є вища нервова діяльність мозку, що забезпечує цілісну психічну діяльність та поведінку особистості. В межах диференціальної психофізіології розглядається залежність індивідуально-психологічних особливостей діяльності та поведінки особистості від типологічних розбіжностей у роботі мозку. Одним з основних понять психофізіології вважається темперамент, наукове вивчення якого ведеться вже протягом двох тисячоліть. Ця категорія ґрунтовно досліджується в працях І.П. Павлова, Б.М. Теплова, В.Д. Небиліцина, В.М. Русалова, Б.Й. Цуканова та ін. В даній роботі буде розглянутий такий аспект темпераменту як його прояв у дітей дошкільного віку та використання особливостей темпераменту дошкільників у процесі педагогічної взаємодії. Висновки Тип нервової системи є сукупністю вроджених функціональних особливостей. Він є найбільш сталою характеристикою вищої нервової діяльності і в цілому навряд чи може бути змінений. Проте і ця характеристика зазнає змін під впливом зміни умов існування, тобто під впливом оточуючого середовища загалом. Дитина народжується з певним набором індивідуальних-психофізіологічних рис, які, практично, не змінюються протягом її подальшого життя. Однак прояви цих відмінностей починає себе наглядно показувати тільки в період старшого дошкільного дитинства, тобто тоді, коли дитина починає активну соціальну взаємодію з оточуючим людьми. Тип вищої нервової діяльності – поняття фізіологічне, а темперамент психологічне. Темперамент є психологічним проявом комплексу властивостей ВНД. Темперамент – це динамічна характеристика діяльності, що виражається не стільки в її кінцевому результаті, скільки в особливостях її здійснення. Властивості нервової системи впливають на особливості темпераменту, а це виявляється у діяльності та поведінці людей з його певним типом. Найбільш важливим моментом у використанні знань про зовнішнє вираження темпераменту дитини є те, що властивості певного темпераменту дуже нагадують деякі риси характеру і іноді можуть бути випадково ототожнені з ними. Тільки уважне відношення до дитини, її вивчення можуть визначити, чи є прояви її негативної поведінки наслідком фізіології або відображають результат неправильного виховання. Вчителі і вихователі повинні використовувати поняття темпераменту для того, щоб допомогти вихованцям у мотивації, навчанні, поведінці та соціальній адаптації.

Психокорекція нервово-психічної нестійкості призовників

План Вступ 3 1. Сутність, форми прояву і методи виявлення нервово-психічної нестійкості призовників 3 2. Загальна характеристика методів психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 3. Використання спеціалізованої методики психічної регуляції “Мобілізація-1” для психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 Висновки 3 Методичним підходам до психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників і присвячена дана робота. Література 3 Додаток 3

Фізіологія вищої нервової діяльності

ЗМІСТ 1. Структура і властивості клітинних мембран 3 2. Будова та механізм передачі збудження в синапсах 5 3. Еволюція ВНД 8 4. Класифікація умовних рефлексів 12 5. Фізіологічні механізми емоційно-мотиваційних станів 14 Список використаної літератури 18