институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 65 | Год: 2007 | Размер: 131 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств

Вступ 3
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 4
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 4
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 7
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11
1.4. Психологія та етика комерційної діяльності 14
1.5. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
2. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19
3. Характеристика приватного підприємства "Вест Лайн" 23
4. Господарські взаємовідносини торгового підприємства 26
5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31
6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34
7. Сервісне обслуговування 37
8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40
9. Шляхи поліпшення розвитку приватного підприємства 43
10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного підприємства 47
Висновки та пропозиції 51
Список використаної літератури 52
Додатки 54

Cмотрите также:
Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців

Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13 1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24 3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27 4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31 5. Сервісне обслуговування 34 6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45

Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі

Зміст 1. Суть роботи. 1.1 Поняття комерційної інформації. 1.2 Класифікація та вимоги до комерційної інформації. 1.3 Поняття комерційної тайни. 1.4 Забезпечення захисту комерційної інформації.

Особливості управління комерційними процесами та маркетинговою діяльністю на сучасному підприємстві

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Комерційна діяльність: сутність, складові елементи, принципи та функції 4 1.2. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ФАРМАК» 17 2.1. Сучасний стан організації маркетингової та комерційної діяльності на підприємстві 17 2.2. Напрямки вдосконалення структури управління службою маркетингу 22 3. МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ТА КОМЕРЦІЙНИМ ВІДДІЛАМИ ПІДПИЄМСТВА 29 3.1. Аналіз функцій та завдань комерційної служби 29 3.2. Модель управління маркетинговою діяльністю 35 ВИСНОВКИ 43 ЛІТЕРАТУРА 44

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13 1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20 Література 35 Додатки 40

Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Основна частина 4 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми організації мерчендайзингу комерційної діяльності 4 1.1.1. Мерчендайзинг: сутність, передумови виникнення. 4 1.1.2. Основні принципи мерчендайзингу 8 1.1.3. Мета і завдання мерчендайзингу 16 1.2. Закордонний та вітчизняний досвід 18 2. Заключна частина 23 Висновки і пропозиції 23 Перелік використаної літератури 24 Додатки 25

Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

1. Основна частина 4 1.1. Правове регулювання комерційної діяльності як умова комерційного успіху 4 1.2. Законодавча база щодо забезпечення комерційної діяльності в Україні 9 1.3. Правове регулювання комерційної діяльності організації основних закупок 15 1.4. Правове регулювання комерційної діяльності з роздрібного продажу товарів 18 1.5. Правове забезпечення збереження комерційної таємниці в Україні 24 1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27 2. Заключна частина 30 2.1. Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Представницькі органи колективних сільськогосподарських підприємств. Правове забезпечення комерційної діяльності сільськогосподарських підприємств

1. Представницькі органи колективних сільськогосподарських підприємств. Характеристика управління сільськогосподарським підприємством кооперативного типу. 3 2. Правове забезпечення комерційної діяльності сільськогосподарських підприємств заснованих на державної (або комунальної) формі власності. 7 3. Завдання 1. 10 4.Завдання 2. 11 Література 14

"Роль комерційної діяльності торговельних підприємств у забезпеченні доведення споживчих товарів до населення."

П Л А Н Вступ. 1. Роль комерційної діяльності торговельних підприємств у забезпеченні доведення споживчих товарів до населення. 2. Коротка характеристика комерційної структури. 3. Організація договірної роботи з постачальниками. 4. Організація проведення асортиментної політики. 5. Організація проведення і стимулювання збуту товарів. Висновки і пропозиції.