институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Культура мовлення як запорука успіху в діловому спілкуванні

Каталог пособий и учебных материалов | Деловой язык | Реферат | Страниц: 11 | Год: 2004 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Культура мовлення як запорука успіху в діловому спілкуванні

Вступ 3
1. Поняття про культуру мови 3
2. Ділова бесіда та її роль в діловому спілкуванні 7
3. Культура мови писемного ділового спілкування 8
Висновки 10
Література 11

Cмотрите также:
Етикет у діловому спілкуванні

План Етикет у діловому спілкуванні 3 1. Історія виникнення і розвитку етикету 3 2. Ділова етика 5 3. Характеристика і зміст ділового спілкування 5 4. Роль професійної етики у діловому спілкуванні 8 5. Особливості службового етикету 9 Список використаної літератури 13

Візуальні характеристики особливості в діловому спілкуванні

План Візуальні характеристики особливості в діловому спілкуванні 3 1. Особливості загального і ділового спілкування 3 2. Візуальні особливості в діловому спілкуванні 5 3. Сприймання і розуміння в процесі спілкування 7 4. Візуалізація спілкування 11 Список використаної літератури 15

Мова як засіб кодування інформації

ВСТУП 3 1. ІНФОРМАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 4 1.1. Інформація та її властивості 4 1.2. Функції документа як засобу інформації 7 1.3. Індивід в світі інформації 8 1.4. Масова комунікація як соціальне явище 11 2. КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ СПІЛКУВАННІ 18 2.1. Три елементи інформаційної складової 18 2.2. Канали сприйняття інформації 19 2.3. Рівні та функції спілкування 21 3. МОВА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ 22 3.1. Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на спілкування 23 3.2. Взаємовплив письма та усного мовлення 25 3.3. Розвиток мовних стратегій та їх роль у зміцненні міжкультурного діалогу 28 4. ВИКОРИСТАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ МЕТИ 37 4.1. Спілкування як комунікація 37 4.2. Особливості загального і ділового спілкування 40 4.3. Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 45 ВИСНОВОК 49 ЛІТЕРАТУРА 52

Психологічні особливості культури ділового спілкування

Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18

Основи ділового протоколу

1. Особливості чоловічого ділового іміджу 3 2. Культура мови в діловому спілкуванні 5 3. Підбір делегації для проведення переговорів 9 Список використаної літератури 13

Форми проведення дискусії. Культура мовлення під час дискусії

Зміст 1. Види усного спілкування 3 2. Форми проведення дискусії. Культура мовлення під час дискусії 7 3. Багатозначні слова і контекст. Пароніми та омоніми у професійному мовленні. Синоніми 10 4. Номенклатурні назви у професійному мовленні. Географічні назви. Складноскорочені слова. Абревіатури 11 5. Особливості використання числівників у професійному мовленні 12 6.Особливості використання дієслів у професійному мовленні 14 7. Особливості використання прийменників у діловому мовленні 15 8. Складні випадки керування та узгодження 16 9.Укладання документів довідково-інформаційного характеру 17 10.Укладання документів господарськодоговірної діяльності 17 11.Укладання обліково - фінансових документів 18 12.Укладання організаційних документів 19 Список використаної літератури 20

Форми проведення дискусії. Культура мовлення під час дискусії

Зміст 1. Види усного спілкування 3 2. Форми проведення дискусії. Культура мовлення під час дискусії 7 3. Багатозначні слова і контекст. Пароніми та омоніми у професійному мовленні. Синоніми 10 4. Номенклатурні назви у професійному мовленні. Географічні назви. Складноскорочені слова. Абревіатури 11 5. Особливості використання числівників у професійному мовленні 12 6.Особливості використання дієслів у професійному мовленні 14 7. Особливості використання прийменників у діловому мовленні 15 8. Складні випадки керування та узгодження 16 9.Укладання документів довідково-інформаційного характеру 17 10.Укладання документів господарськодоговірної діяльності 17 11.Укладання обліково - фінансових документів 18 12.Укладання організаційних документів 19 Список використаної літератури 20

Культура мовлення. Значення її для керівника

Вступ 3 1. Поняття про культуру мовлення 4 2. Значення культури мовлення для керівника 10 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Культура мовлення. Її значення для сучасного керівника

Вступ 3 1. Поняття культури мовлення в контексті управління 4 2. Мова та ділове письмо як складові культури мовлення 8 3. Організація ділового спілкування керівника 12 Висновок 16 Список використаних джерел: 17

Соціонічні типи партнерів у діловому спілкуванні

План 1. Логічний тип 3 2. Етичний тип 5 3. Інтуїтивний тип 7 4. Сенсорний тип 8 Література