институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Життєвий досвід і наукові знання в навчанні та вихованні особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Життєвий досвід і наукові знання в навчанні та вихованні особистості



Вступ
1.Особливості розвитку особистості, її виховання та навчання.
1.1Розуміння особистості в психології.
1.2Розвиток особистості. Цілі і завдання виховання.
1.3Життєвий досвід та наукові знання у виховання та навчання школярів.
2.Наукові знання : вивчення індивідуальних особливостей і індивідуальний підхід.
2.1Основні принципи вивчення індивідуальних особливостей.
2.2Психолого-індивідуальна характеристика і індивідуальний підхід.
2.3Технологія особистісно-орієнтованої виховальної роботи з підлітками.
2.4Індивідуалізація навчання.
3.Роль самовиховання і вплив життєвого досвіду педагога на ефективність виховання.
3.1Роль самовиховання у формуванні особистості.
3.2 Влив життєвого досвіду і особистості педагога на ефективність виховання.
Висновки
Список літератури


Cмотрите также:
Соціологія особистості

1. Соціологія особистості як галузь соціального знання 3 2. Формування особистості. Соціалізація як фундаментальне поняття соціології 4 3. Соціальний статус, соціальні ролі особистості 8 4. Соціальні типи особистості. Характеристика сучасної особистості 11 Список літератури 15

НАУКОВІ ТА ЖИТТЄВІ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ІХ НЕСХОЖІСТЬ ТА ВЗАЄМИНИ

ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 1. Життєва і наукова психологія………………………………………………..4 2. Внутрішній світ людини в життєвій психології…………………………….7 3. Розходження життєвого і наукового психологічного знання……………10 4. Труднощі наукового знання…………………………………………………14 Висновки………..………………………………………………………………..19 Література………………………………………………………………………..20

Філософія

1. Природа людського знання. Знання, досвід, віра. 2 2. Проблеми істини у філософії та науці. 3 3. Роль практики у пізнанні. 4 4. Природні, соціальні та духовні виміри людського буття. 5 1. Основні підходи до розуміння суспільства. 6 6. Цінності в структурі свідомості особистості. 7 7. Сім‘я, її соціальні функції та роль у житті особистості. 8 8. Природа. Проблеми екології в сучасних умовах. 9 9. Політика як соціальне явище. 10 10. Проблеми культури. Сутність та функції. 11 11. Культура та цивілізація. 13 12. Проблема спрямованості історичного досвіду. 14 Список використаної літератури 15

ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ ОСОБИСТОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Проблема життєвого шляху особистості у психології 5 Розділ 2. Періодизація психічного розвитку та етапи життєвого шляху особистості 11 Розділ 3. Самоорганізація особистості у її життєвому світі 19 ВИСНОВКИ 28 Список використаної літератури 31

Психологія і педагогіка

Вступ 3 1. Теорія виховання, її становлення і зв'язок з іншими науками. 4 2. Афекти, настрої, емоційний стрес 8 3. Засоби подолання стресу 14 Висновки 19 Література 20 Вступ Психологія й педагогіка – науки, які, розвиваючись окремо, не можуть існувати одна без одної. Вони взаємодоповнюють себе та користуються плодами досягнень інших наук для застосування у власних сферах. Педагогіка як наука, що займається вивченням можливостей засобів, які використовуються у вихованні, спирається на здобутки психологічних дисциплін. Здібності людини, її діяльність, когнітивна та афективна сфера особистості враховуються в педагогіці для вивчення більш ефективного впливу на людину. Пам'ять, увага, уява, мислення, інтелект, які активно досліджує психологія, є головними засобами при навчанні та вихованні людини. В свою чергу, психологія як дисципліна користується досягненнями педагогіки, коли заходить мова про підготовку, навчання висококваліфікованих фахівців для цієї сфери. Питання, які розглядуються в даній роботі, є однаково важливими для тих, хто здійснює свою діяльність в сфері педагогіки або психологічної науки. Знання положень теорії виховання, а також питань, що пов’язані з афектною сферою особистості, є одними з головних питань, які необхідно знати, щоб опанувати майстерністю педагога, вихователя – тобто людини, що працює з іншими людьми. Висновки Сучасні науковці свідчать, що теорія виховання не стоїть на місці – вона розвивається відповідно до потреб сьогодення. В наш час вже не можна виховувати людину так, як це робилося в давні епохи. Розвиток науки, техніки, суспільства та суспільних відносин свідчить про те, що людина також змінилася. Відповідно, повинні змінюватися й форми впливу на неї. Складні теорії, які починають займати науково-педагогічний простір, вимагають ретельного вивчення їх змісту для ефективного застосування в процесі навчання й виховання. Сучасні, синергетичні принципи базуються на розумінні необхідності співробітництва педагога та учня, їх самоорганізації, продуктивності взаємної діяльності. Немаловажне значення в педагогічному процесі має афектна сфера особистості. Вона однаково важлива як для людини, що здійснює педагогічну діяльність, так і для учнів. В процесі виконання професійних обов’язків або навчанні нерідко бувають випадки виникнення сильних стресогенних факторів, які здатні нанести значної шкоди для людини, руйнуючи її фізіологічну та нервову систему. В цих умовах знання правил, як правильно поводитися в критичних ситуаціях, є необхідною умовою для попередження негативних процесів. Вміння регулювати свою нервово-психічну діяльність вольовим шляхом є обов’язковим елементом психічної гігієни особистості, її захисним механізмом від стресів.

Сім’я як основа в розвитку особистості

Вступ 3 1. Значення сім’ї в розвитку особистості дитини 4 2. Негативні чинники у вихованні дітей в сім’ї 6 3. Напрями та зміст соціально-педагогічної роботи з проблемними сім'ями 8 Висновок 10 Список використаної літератури 11

Філософія освіти

Зміст ВСТУП……………………………………………………………………3 1. "Філософія серця" в християнському віровченні Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5 2. Філософія освіти………………………………………………………9 2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9 2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10 2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11 3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному процесі, основні її аспекти…………………………………………14 4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20 5. Досвід вчителів……………………………………………………….26 ВИСНОВОК……………………………………………………………...29 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32

Трудове навчання

Зміст ВСТУП...............................................................................................................3 1. Формування національної свідомості особистості...................................4 1.1 Духовні цінності в становленні особистості громадянина..........4 1.2 Формування громадянина - головні аспекти..................................7 1.3 Національна самосвідомість особистості, та перспективи її розвитку.............................................................................................10 2. Трудове навчання........................................................................................14 2.1 Роль трудового навчання у вихованні національної свідомості особистості........................................................................................14 2.2 Виховання національної свмосвідомості учнів засобами трудового навчання..........................................................................19 ВИСНОВОК.....................................................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................24

Уявлення про життєвий шлях в рамках екзестенційного підходу І. Ялома та Р. Мея

Вступ 3 1. Проблема життєвого шляху в теорії Р.Мея 4 2. Сенс життя в регуляції життєвого шляху особистості за І.Яломом 7 3. Життєвий шлях і психічне здоров'я 12 Висновок 16 Список використаної літератури 17

Психологічна структура особистості, основні теорії особистості. Предмет: Юридична психологія

Вступ 3 1. Психологічна структура особистості 5 1.1. Спілкування 5 1.2. Спрямованість 9 1.3. Характер 10 1.4. Самосвідомість 12 1.5. Досвід, компетентність 14 1.6. Інтелектуальні процеси 15 1.7. Психофізіологічні якості 16 2. Основні теорії особистості 18 2.1. Гуманістичні теорії особистості 18 2.2. Я-концепція. Фрейдизм і неофрейдизм 20 Висновок 26 Список використаних джерел 28