институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Створення нового підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 83 | Год: 2007 | Размер: 1059 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Створення нового підприємства


ВСТУП 3
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1 ПОНЯТТЯ, ФОРМИ І ТИПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.2 ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14
1.3 ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВА 20
1.4. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 23
ГЛАВА 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЛОМАПАК” 29
2.1.АНАЛІЗ РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 29
2.2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИМОГИ ДО ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ 39
2.3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 43
ГЛАВА 3. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС – ПЛАНУ ФОРМУВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЛОМАПАК” 54
3.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й ЗНАЧЕННЯ МІСІЇ ТА ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ З НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ І УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 54
3.2. ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 60
3.3. ОЦІНКА ОЧІКУЄМИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 65
ВИСНОВОК 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 77
ДОДАТКИ 79

Cмотрите также:
Загальні умови створення нового підприємства

Зміст Вступ 3 1. Загальні умови створення нового підприємства 4 2. Деякі принципи створення нового підприємства 6 3. Етапи створення нового підприємства 8 4. Придбання підприємства 12 Висновки 15 Література 16

Загальні умови створення нового підприємства

Зміст Вступ 3 1. Загальні умови створення нового підприємства 4 2. Деякі принципи створення нового підприємства 6 3. Етапи створення нового підприємства 8 4. Придбання підприємства 12 Висновки 15 Література 16

Концепція створення туристичної фірми

Зміст Вступ 1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства 1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства 1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку 1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства 2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів 2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку 2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту 2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища 3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж” 3.1. Основні етапи створення туристичної фірми 3.2. Організація діяльності туристичної фірми 3.3. Асортиментна політика 3.4. Організація збуту і комунікацій Висновки та пропозиції Список використаних джерел: Додатки

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ «СТВОРЕННЯ ДЕРЕВООБРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СКВИРА»

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Основні фактори, які впливають на створення бізнесу. 4 2. ТАКТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 3. Опис процесу розробки нового товару. 7 Схема розробки нового товару 8 5. Економічні розрахунки. 11 6. Графік беззбитковості. 21 ВИСНОВКИ. 22 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА: 23 В інвестиційному проекті були представлені шляхи створення підприємства, яке представляє продукцію деревообробної промисловості, визначена її организаційно-правова форма, визначене вигідне місцезнаходження та визначена його роль на ринку, представлений опис товару, який підприємство буде пропонувати споживачам, проаналізована доцільність створення підприємства з точки зору прибутковості. Даний інвестиційний проект розрахований на ринок міста Мукачево та Закарпатської області. При зроблених вище розрахунках та потужностях загрузки підприємства виробництво буде приносити приуток

Маркетингова товарна політика

Вступ 1. Новий товар4 1.1 Поняття нового товару4 1.2 Розробка нового товару5 1.2.1.Пошук ідеї нового товару5 1.2.2 Основні джерела ідей для створення нових продуктів5 1.2.3 Попередня оцінка ідеї6 1.2.4 Формування ідеї6 1.2.5 Задум товару7 1.2.6 Економічний аналіз ідеї7 2. Етапи розробки нового товару8 2.1 Розробка дизайну товару8 Форма продукта9 Колір9 Матеріал продукту9 2.2 Створення упаковки9 2.3 Товарна марка10 2.4 Забезпечення якості товару й оцінка конкурентноздатності11 2.5 Оцінка ринкової адекватності товару11 3. Розробка нового товару12 Висновки17 Література18

Створення нового підприємства. Розробка техніко-економічного обґрунтування бізнес-плану

1. Створення нового підприємства 3 2. Розробка техніко-економічного обґрунтування бізнес-плану 15 3. Міжнародна практика обґрунтування проектів 18 Список використаної літератури 23

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ СТВОРЕННЯ ДЕРЕВООБРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СКВИРА»

Вступ 1. Основні фактори, які впливають на вибір створення бізнесу. 2. Тактика підприємства з її функціональною матрицею. 3. Опис процесу розробки нового товару. 4. Устаткування для виробництва 5. Економічні розрахунки 6. Календарний план проекту 7. Графік беззбитковості Висновки Використана література

Розробка нового товару

Вступ Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5 1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6 1.3 Задум товару 9 Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11 2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11 2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 16 Висновки Література 37

Бізнес-план створення нового виробничого підрозділу підприємства

Вступ 3 1. Сутність, функції, цілі бізнес плану на підприємстві 4 2. Методика розробки бізнес плану 11 3. Особливості розробки бізнес плану нового виробничого підрозділу підприємства 19 Висновок 22 Література 24

Розробка нового товару

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 5 1.1 Поняття нового товару 5 1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6 1.3 Задум товару 9 Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11 2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11 2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 15 Розділ ІІІ. Результати дослідження 29 Висновки 33 Література 36