институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Загальна характеристика торговельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 48 | Год: 2007 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Загальна характеристика торговельного підприємства


Вступ 3
Розділ 1. Економічна частина 4
1.1. Загальна характеристика торговельного підприємства 4
1.2. Аналіз основних показників фінансово–господарської та комерційної діяльності підприємства 13
1.3. Перспективи розвитку підприємства 24
Розділ 2. Основна частина 26
2.1. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічних виробів 26
2.2. Класифікація та кодування санітарно-технічних виробів 33
2.3. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічні виробиі 37
2.4. Аналіз закономірності формування асортименту санітарно-технічних виробів у магазині 39
2.5. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 40
2.6. Вимоги до якості, зберігання санітарно-технічні виробиьних виробів та втрати продовольчих товарів в процесі товаропросування 41
2.7. Гарантії якості санітарно-технічних виробів, їх екологічна безпека 43
Висновки та пропозиції 47
Список літератури 48

Cмотрите также:
Облік руху товарних запасів торговельного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Характеристика діяльності підприємства 6 1.1 Теоретична сутність товарних запасів торговельного підприємства 6 1.2 Характеристика торгівельної галузі країни 9 1.3 Характеристика діяльності підприємства 18 1.4 Попередня оцінка діяльності підприємства 22 Розділ 2. Облік руху товарних запасів торговельного підприємства 30 2.1 Правовий розділ 30 2.2 Характеристика бухгалтерського обліку 40 Розділ 3. Економічний аналіз діяльності підприємства 74 3.1. Методика аналізу роздрібного товарообігу торговельного підприємства 74 3.2 Аналіз динаміки загального товарообігу 75 3.3 Аналіз товарно-групової структури 77 3.4 Аналіз ритмічності та сезонності товарообігу 82 3.5 Факторний аналіз товарообігу 84 3.6. Експрес-аналіз фінансових показників підприємства 103 3.7 Пропозиції та шляхи вдосконалення діяльності торговельного підприємства 118 Висновки 128 Список використаних джерел 133 Додатки 139

Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6 1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27 1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54 2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54 2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80 3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80 3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89 3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 118

Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства

План Вступ 3 1. Роль і завдання трудового колективу торговельного підприємства 6 2. Формування трудового колективу торговельного підприємства 11 3. Управління трудовим колективом торговельного підприємства 15 4. Створення сприятливого мікроклімату 23 5. Лідерство і керівництво колективу 27 6. Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1 35 Додаток 2 36

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічний показник 6 1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7 1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10 1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15 1.5 Визначення рівня рентабельності 17 1.6 Прибуток торговельного підприємства 20 2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23 2.1 Характеристика підприємства 23 2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27 2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29 2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30 2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35 3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41 3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41 3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45 Висновки 52 Список літератури 56 Додаток 1 58 Додаток 2 61 Предмет: економіка торговельного підприємства Випускна робота

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

Основні завдання та джерела аналізу витрат торговельного підприємства

Зміст Вступ 4 1. Основні завдання та джерела аналізу витрат торговельного підприємства 6 2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 13 3. Аналіз загальної суми та рівня витрат 18 4. Аналіз впливу основних факторів на загальну суму та рівень витрат від операційної діяльності торговельного підприємства 23 5. Аналіз витрат в розрізі статей та елементів 27 6. Резерви зниження витрат торговельного підприємства 33 Висновки 42 Література 45 Додатки 49

Комерційна діяльність оптового торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП 3 1. Класифікація оптових торговельних підприємств 5 2. Організація збутової діяльності торговельного підприємства 12 3. Закупівельна діяльність торговельного підприємства 20 4. Економічна характеристика оптового підприємства ТД «Валенсія» 23 5.Особливості торговельно-технологічних процесів 27 6 Шляхи підвищення результативності комерційної діяльності ТД «Валенсія» 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ

Аудит оптових і роздрібних операцій торговельного підприємства

Вступ................................................................................................................3
Розділ 1. Суть, мета та завдання аудиту оптових і
роздрібних операцій торговельного підприємства......................7
Розділ 2. Методика аудиту торговельного підприємства..........................12
Розділ 3. Удосконалення методики аудиту торговельного
підприємства..................................................................................20
Висновки.........................................................................................................23
Список використаної літератури..................................................................25
Додатки............................................................................................................27


Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку

Вступ 3 1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6 2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21 3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27 4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30 5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33 Висновки та пропозиції 36 Список використаної літератури 39 Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46

Ефективність господарсько-фінансової діяльності торгівельного підприємства і шляхи її підвищення (на прикладі)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства. 5 1.1. Поняття ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства, методологічні засади її оцінки 5 1.2. Методичні підходи до оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Дослідження ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 14 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 14 2.2. Оцінка ефективності господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 18 2.3. Оцінка впливу факторів на ефективність господарсько-фінансової діяльності торговельного підприємства 32 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Назва» 40 Висновки 43 Список використаних джерел 46 Додатки 50-65