институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сучасні дидактичні концепції в освіті

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Сучасні дидактичні концепції в освіті

Сучасні дидактичні концепції в освіті: теорія єдності мотивації і учбової діяльності та концепція спонукаючих стимулів і гнучкого моделювання учбового процесу.


Cмотрите также:
Основні дидактичні концепції навчання

Зміст 1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну теорію навчання…..3 2. Основні дидактичні концепції навчання………………………………6 3. Висновок…………………………………………………………………9 4. Список літератури………………………………………………………11

Основні сучасні концепції права

Вступ 3 1. Загальні уявлення про основні сучасні концепції права 4 1.1. Поняття концепції права 4 1.2. Еволюція концепцій права наприкінці ХІХ – початку ХХІ ст.ст. 6 2. Головні різновиди концепцій сучасного права 10 2.1. Нормативістські концепції 10 2.2. Соціологічні концепції 14 2.3. Елітарні концепції 20 2.4. Подальший розвиток моральної або природно-правової концепції 24 3. Значення вивчення сучасних концепцій права 30 Висновки 32 Перелік використаних джерел 33-34

Сучасні концепції причин і умов що породжують злочинність

ЗМІСТ Вступ 2 Розділ І. Загальна детермінація злочинності 4 Розділ ІІ. Сучасні концепції причин і умов злочинності 15 2.1 Концептуальний підхід до причин і умов злочинності 15 2.2. Основні сучасні концепції причин та умов злочинності в Україні та Росії 19 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Соціологія

План Зміст нової парадигми в освіті. Соціальні функції освіти 3 Вступ 3 1. Освіта як соціальний інститут 3 2. Зміст нової парадигми в освіті 6 3. Концепція освіти як передача соціального досвіду 9 4. Сучасні педагогічні парадигми - моделі освіти 9 4.1. Науково-технократична (раціональна) парадигма 11 4.2. Синергетична парадигма 12 5. Принципи навчання 15 6. Функції освіти в суспільстві 17 Список використаної літератури 22

Сучасні концепції держави

Вступ 2 Сучасні концепції держави 3 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Кейнс.Маршал.Сучасні концепції розвитку економіки України

1. Політична економія А. Маршала 3 2. Економічне вчення Дж.М. Кейнса 5 3. Сучасні концепції розвитку економіки України 11 Література 16

Сучасні культурологічні концепції XX століття. Українська культура XIX століття

1.Сучасні культурологічні концепції XX століття...........................................3 2.Українська культура XIX століття в умовах утиску з боку російського царату...................................................................................7 3. Світоглядні ідеї та наукова революція в Європі XVI- XVII століть..........14 Список літератури...............................................................................................20

Дидактичні підходи до процесу навчання.

ЗМІСТ 1. Розробка лекції та практичного заняття 3 2. Дидактичні підходи до процесу навчання. Визначити недоліки та переваги кожного із запропонованих підходів до організації навчання (скласти таблицю) 11 Список використаної літератури 16

Дидактичні підходи до процесу навчання.

ЗМІСТ 1. Розробка лекції та практичного заняття 3 2. Дидактичні підходи до процесу навчання. Визначити недоліки та переваги кожного із запропонованих підходів до організації навчання (скласти таблицю) 11 Список використаної літератури 16

Сучасні концепції виникнення і розв’язання конфліктів

Вступ 3 1. Виникнення сучасних конфліктологічних теорій 4 2. Сучасні погляди на конфлікт 8 Висновки 12 Бібліографія 13