институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Чого можна досягнути за допомогою туру спідкування?

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 4 | Год: 2007 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Чого можна досягнути за допомогою туру спідкування?

Чого можна досягнути за допомогою туру спідкування?
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5 1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15 Розділ 2. Проект тематичного туру 17 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17 2.2. Форма туру та программа 29 2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30 Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32 3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Організація екскурсійного туру у Францію

Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 8 Розділ ІІ. Проект туру 11 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11 2.1.2.Оцінка території 12 2.2. Форма туру та схема маршруту 18 2.3. Пакет послуг 19 2.4. Програма туру 20 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24 3.1. Позиціювання та просування нового туру 24 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35-40

Організація рекреаційного туру в Болгарію

Вступ 2 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 9 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11 Розділ ІІ. Проект туру 14 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14 2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14 2.1.2. Оцінка території 18 2.2. Форма туру та схема маршруту 20 2.3. Пакет послуг 22 2.4. Програма туру 24 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33 3.1. Позиціонування та просування нового туру 33 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37 Висновки 39 Список використаних джерел 41 Додатки 42

Організація оздоровчого туру в Ізраїль

Вступ 2 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4 1.2. Оцінка пропозиції 8 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10 Розділ ІІ. Проект туру 12 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12 2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12 2.1.2. Оцінка території 15 2.2. Форма туру та схема маршруту 17 2.3. Пакет послуг 19 2.4. Програма туру 20 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28 3.1. Позиціонування та просування нового туру 28 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31 Висновки 36 Список використаних джерел 39 Додатки 40

Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії

Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 Розділ ІІ. Проект туру 9 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9 2.1.2.Оцінка території 10 2.2. Форма туру та схема маршруту 16 2.3. Пакет послуг 17 2.4. Програма туру 18 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21 3.1. Позиціювання та просування нового туру 21 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23 Висновки 25 Список використаних джерел 27 Додатки 30-35

Організація туру до Франції

Зміст 1. Коротка характеристика Франції – країни перебування туристів 3 2. Оцінка території перебування туристів 6 3. Форма туру та схема маршруту 7 4. Пакет послуг 9 5. Програма туру 10 6. Організаційно-технічне забезпечення туру 11 7. Економічне обґрунтування проекту туру 11 Література 13 Додаток 1. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 14

Організація оздоровчого туру в Ізраїль

Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 8 Розділ ІІ. Проект туру 10 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10 2.1.2.Оцінка території 12 2.2. Форма туру та схема маршруту 15 2.3. Пакет послуг 16 2.4. Програма туру 18 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 22 3.1. Позиціювання та просування нового туру 22 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 24 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 29-34

Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії

Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9 Розділ ІІ. Проект туру 10 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10 2.1.2.Оцінка території 11 2.2. Форма туру та схема маршруту 14 2.3. Пакет послуг 14 2.4. Програма туру 16 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20 3.1. Позиціювання та просування нового туру 20 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22 Висновки 24 Список використаних джерел 26 Додатки 27-32

Контрольна робота з інформатики

1. Для чого вікно мінімізують? 3 2. Як можна змінити розташування вікна на екрані? 4 3. Чим відрізняється активне вікно від пасивного? 5 4. Для чого призначене контекстне меню? 7 5. Яке призначення рядка формул? 8 6. Як дослідити властивості диска? 9 Література 11