институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Свідоме та несвідоме у психіці та поведінці людини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2004 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Свідоме та несвідоме у психіці та поведінці людини

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СВІДОМЕ В ПСИХІЦІ ЛЮДИНИ 5
1.1. Свідомість як ступінь розвитку психіки людини 5
1.2. Етапи становлення свідомості, самосвідомість 10
1.3. Структура свідомості 14
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ НЕСВІДОМОГО В ЖИТТІ ЛЮДИНИ 19
2.1. Розвиток поняття про несвідоме до Фрейда 19
2.2. Несвідоме в психоаналізі: концепції Фрейда та Юнга 24
2.3. Взаємодія свідомого і несвідомого 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Cмотрите также:
Людина і світ

1. Сутність людини 2 2. Основні тлумачення походження людини 2 3. Поняття культури особистості 3 4. Свідоме і несвідоме 3 5. Рух і розвиток 4 6. Поняття честі, совісті і гідності. 4 7. Поняття „політика" 5 8. Тоталітаризм і авторитаризм 6 9. Філософські методи пізнання 6 Література 7

Свідоме і несвідоме в людині

ВСТУП 1. Свідоме в людині. 2. Поняття несвідомого. 3. Взаємодія свідомого і несвідомого. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Структура свідомості

Вступ 3 1. Сутність та структура свідомості 4 2. Свідоме та несвідоме в психічній діяльності людини 8 3. Змінені стани свідомості 11 Висновок 18 Список літератури 19

Свідомі та несвідомі дії людини в системі мотивації

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Людина як об’єкт управління 5 1.1. Психологія в мотивації 5 1.2. «Я» у особистості 9 1.3. Свідоме та несвідоме в регулюванні поведінкою 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз системи мотивації праці на прикладі ТОВ «__» 23 2.1. Організаційна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз системи мотивації персоналу 30 2.3. Організація мотиваційного процесу підприємства ТОВ «__» 32 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення системи мотивації праці на підприємстві ТОВ «__» 38 3.1. Використання психологічного аспекту в системі мотивації ТОВ «__» 38 2.2. Методи управління свідомим та несвідомим діями людини в системі мотивації 40 Висновки і пропозиції 44 Список використаної літератури 47 Додатки 49

Основи педагогіки та психології. Контрольна робота.

ВСТУП 3 1. Функції та форми прояву психіки людини 5 1.1. Свідомість 5 1.2. Підсвідомість 8 1.3. Несвідоме 9 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Теоретична частина: «Класичний психоаналіз З.Фрейда» +Тести

ВСТУП 3 1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПСИХОАНАЛІЗУ 4 2. СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПСИХІКИ ЗА ФРЕЙДОМ 6 3. КОМПЛЕКСИ ЕДІПА І ЕЛЕКТРИ 8 4. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСОСТІ В КЛАСИЧНОМУ ПСИХОНАЛІЗІ 11 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 17 ВСТУП На початку XX ст. психологія вступила в другий період кризи – так званий період "відкритої кризи", що тривала до середини 30-х рр. XX ст. і була пов'язана з виникненням нових теоретичних напрямів психології, котрі прийшли на зміну асоціаністської психології Вундта і заявили про себе в якості нових загальнопсихологічних теорій. Розвиток психології супроводжувався швидким накопиченням нових фактів, які вимагали і нових теоретичних узагальнень. На зміну асоціанізму і структуралізму, приходять функціоналізм, біхевіоризм і гештальтпсихологія, які в перших десятиліттях XX сторіччя оформляються як провідні світові психологічні системи. У цей же час закріпив своє становище психоаналіз Зиґмунда Фрейда, який корінним чином змінив уявлення людей про психіку, дозволив їм зрозуміти велике значення "великого несвідомого" – тієї області психічної сфери, що неможливо пізнати за допомогою раціональних або "позитивних" методів. Так виник фрейдизм, який назвали на честь свого творця – Зиґмунда Фрейда. У подальшому у нього знайшлось як багато противників, так і багато прибічників. Учні Фрейда розвинули вчення далі, назвали свої теорії дещо іншими іменами, а ті положення, що були висунуті та обґрунтовані самим Фрейдом, отримали назву "класичний психоаналіз". ВИСНОВКИ Психоаналітична теорія зіграла важливу роль не тільки в формуванні сучасних концепцій особистості і терапевтичних методів, але й у становленні усієї культури ХХ ст., запропонувавши людству новий світогляд. Фрейд розділяв свідомість людини на три складових: свідоме, підсвідоме і несвідоме. Якщо свідоме і підсвідоме, це те, що людина ще може збагнути, то несвідоме відноситься до ірраціональної сфери розуміння. Це глибинні таємничі світи людської психіки. Несвідоме можна визнавати, а можна і не визнавати. Довести за допомогою звичайних наукових методів постулати Фрейда неможливо. Тому на сьогоднішній день вони є недоведеними, але й неспростованими. Головним елементом несвідомого, за Фрейдом, є "лібідо". За його допомогою вчений намагався пояснити динаміку психічного життя людини. Це він робить на базі аналогії з енергією, як вона трактується у фізиці. Лібідо позначає специфічну психічну енергію – енергію сексуального ваблення, що має також несвідому форму. Лібідо, власне, рухає людиною, тому що все її життя від народження пронизане еротичністю. Воно є основою двох основних ваблень людини – Ерос і Танатос. Опір людини своїм основним інстинктам викликає в неї неврози і інші психічні захворювання. За допомогою теорії Фрейда можна пояснити багато явищ психічного життя людини: проблеми вікового розвитку, взаємовідносини осіб протилежної статі, психічні і нервові захворювання, деякі релігійні і культурні феномени. Крім того, на основі фрейдизму був розроблений і активно використовувався в практиці психодинамічний напрям психотерапії. Він був дуже популярний до середини ХХ ст. – і не просто популярний, а такий, що при правильному використанні надавав реальну психотерапевтичну допомогу пацієнтам.

Роль і значення установки у поведінці людей

Вступ 1. СУТНІСТЬ ТА ВИДИ УСТАНОВОК 2. ЗНАЧЕННЯ УСТАНОВКИ У ПОВЕДІНЦІ ЛЮДЕЙ Висновки Література

Сезонні зміни в поведінці безхвостих амфібій з групи зелених жаб

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика безхвостих амфібій з групи зелених жаб 4 1.1. Родина Справжні жаби (Ranіdae) 5 1.2. Родина Справжні лягушки (Bufonіdae) 8 1.3. Родина Квакші (Hylidae) 12 Розділ ІІ. Сезонні зміни в поведінці безхвостих амфібій з групи зелених жаб 15 Розділ ІІІ. Добові зміни в поведінці зелених жаб 18 Висновки 21 Література 23

Сезонні зміни в поведінці безхвостих амфібій з групи зелених жаб

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Загальна характеристика безхвостих амфібій з групи зелених жаб 4 1.1. Родина Справжні жаби (Ranіdae) 5 1.2. Родина Справжні лягушки (Bufonіdae) 8 1.3. Родина Квакші (Hylidae) 12 Розділ ІІ. Сезонні зміни в поведінці безхвостих амфібій з групи зелених жаб 15 Розділ ІІІ. Добові зміни в поведінці зелених жаб 18 Висновки 21 Література 23

ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

З М І С Т: Вступ.................................................................................................................... 3 1. Взаємозв’язок людини та права.................................................................... 5 2. Історія ідеї прав людини............................................................................... 8 3. Поняття права людини.................................................................................. 13 4. Основні права людини і громадянина......................................................... 18 4.1. Класифікація прав людини......................................................................... 19 4.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини........................................... 25 5. Система обов’язків людини та громадянина............................................ 27 6. Система гарантій прав людини та громадянина....................................... 31 7. Соціально – правовий механізм прав людини.......................................... 34 8. Міжнародний захист прав людини............................................................. 37 Висновки.............................................................................................................. 39 Перелік використаних джерел........................................................................... 41