институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: День Преподобного Онуфрія

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 2 | Год: 2007 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

День Преподобного Онуфрія

День Преподобного Онуфрія
Cмотрите также:
Один день із життя трипільця

Один день із життя трипільця

Один день із життя скіфа

Один день із життя скіфа

Один день із життя селянина

Один день із життя селянина

Твiр роздум Мiй день під знаком Доброти

Твiр роздум Мiй день під знаком Доброти

Економіка підприємства, задачі

Задача№1 Готівка на рахунках у населення - 405 тис.грн.,Строкові депозити-200тис.грн.,Безготівковий обіг-180тис.грн.,Готівковий обіг-70тис.грн.,Кошти за трастовими операціями-80 тис.грн.,Готівка в оборотних касах банків-370тис.грн.Визначити:Скільки становить агрегат М2? Задача№2 Розрахувати суму платежу за кредит з урахуванням пені 15.04. підприємство взяло кредит у банку в сумі 190 тис.грн.,під 35% річних строком на 2 місяці .У кредитному договорі обумовлено, що за кожен день просрочки погашення кредиту позичальник платить банку пеню в розмірі 0,01% за кожен день від суми кредиту .Кредит був погашений підприємством 26.09.

Характеристика туристичного потенціалу Львівської області (організація водного маршруту 1-шої категорії складності)

Вступ 4 Розділ 1. Характеристика сучасного стану розвитку туризму Львівської області 6 1.1. Аналіз характеристика особливості розвитку туристичних ресурсів Львівської області 6 1.2. Характеристика історично-культурних ресурсів Львівської області 10 1.3. Найбільші туристичні центри Львівської області та екскурсійні маршрути 22 Розділ 2. Організація водного маршруту 1-шої категорії складності по Львівській області 35 2.1. Цілі і задачі туристичного походу 35 2.2. Комплектація туристської групи 35 2.3. Методика вибору маршруту 35 2.4. Розрахунок походу та методика категорування походу 40 2.5. Визначення термінів походу 43 2.6. Розподіл обов'язків у туристській групі 43 2.7. Проведення загальних зборів групи або батьківських зборів 44 2.8. Підготовка учасників походу 45 2.9. Розрахунок кошторису походу 45 2.10. Визначення списків і підготовка особистого і групового спорядження 46 2.11. Упорядкування меню і розкладка продуктів 47 2.12. Оформлення документів і одержання дозволу в маршрутно-кваліфікаційній комісії 50 2.13. Замовлення квитків 50 2.14. Комплектація ремонтного набору 51 2.15. Комплектація туристської аптечки 52 2.16. Краєзнавча робота на маршруті 57 2.17. Комплектація фото, кіно, відеоапаратури 58 2.18. Терміни проведення і методика детального інструктажу з техніки безпеки 59 Висновки 61 Список використаної літератури та джерел 62 Додатки 64 Додаток 1. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 1 та 2 день подорожі 64 Додаток 2. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 4 день подорожі 65 Додаток 3. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 5 день подорожі 65 Додаток 4. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 6 день подорожі 66

Стратегічне управління

1. Теоретичне питання. Удосконалення і планування праці на підприємстві 2. Практичне завдання. СВОТ-аналіз підприємства. Самофотографія робочого дня. Згідно тижневого плану особистої роботи на цей день – вівторок, заплановано таке: 1. об 11 щотижнева оперативна нарада апарату - очікувана тривалість -30 хв., о 17 - запрошення до участі у презентації фірми-постачальника (до кінця робочого дня). 2. Розгляд пошти – тривалість – 30 хв. 3. Стратегічне завдання на ці дні - підготовка доповіді до річного збору акціонерів – планується приблизно 2 години приділити цьому. 4. З минулого дня залишилися незробленими такі справи: 4.1 Підписання листів – 15 хв. 4.2 Зателефонувати до постачальника з приводу узгодження зустрічі на наступний тиждень – 5 хв. 4.3 Бесіда з порушником трудової дисципліни – його робоче місце у апараті управління – 20 хв. 4.4 У заступника сьогодні день народження. Завдання до І-го етапу: Скласти план роботи на день. Реальний день менеджера склався таким чином 1. Тести. 1. Ринок праці в загальному плані – це: 2. В політиці сучасного менеджменту найбільш пріоритетним напрямком є: 3. З 1995 по 2002 р. частка осіб із вищою освітою серед безробітних в Україні зросла: 4. Трудовий потенціал організації містить такі компоненти (підкреслити декілька варіантів): 5. До складу стратегії розвитку кадрового потенціалу підприємства входить: 6. Професійний розвиток персоналу – це: 7. До основних методів підвищення кадрового потенціалу належать: 8. Основний принцип витрат на кадровий потенціал: 9. Кадровий моніторинг ефективності діяльності це: 10. Одним із пріоритетних напрямків підвищення рівня мотивації є: Література

Кр сімейне право

1. Право спільної власності жінки та чоловіка 3 2. Припинення шлюбу шляхом його розірвання 5 Задача 9 Подружжя Петренків в 1985 році всиновило хлопчика з дитячого будинку, але не змогло справитися з ним. Хлопець вживав алкоголь, кривдив їх та наносив побої. З огляду на те, що поведінка усиновленого загрожувала здоров'ю і навіть життю подружжя Петренків вони звернулися в 2005 році з заявою про скасування усиновлення. Але у задоволенні позовних вимог подружжю Петренків було відмовлено, оскільки усиновлений на день звернення до суду досяг 18 років. 1. Чи може протиправна поведінка усиновленого розглядатися як підстава для скасування усиновлення? 2. Чи впливає на можливість скасування усиновлення за ініціативою Петренків та обставина, що усиновлений на день звернення до суду досяг 18 років? 3. Розв’яжіть задачу. Бібліографія 11

К/р з економіки

1. Робочий день. Зміст і структура. 3 2. Зміст і механізм створення додаткової вартості. 4 3. Абсолютна і відносна додаткова вартість. 7 Література 11

Ребёнок в системе дошкольного воспитания

1. ВВЕДЕНИЕ 2. ВОЗМОЖНОСТИ РЕБЁНКА И ВОСПИТАНИЕ 3. РАЗВИТИЕ ДОШКОЛЬНИКА 4. УЧИТЬ, НО КАК? 5. ПЕДАГОГИКА И «ЗАВТРАШНИЙ ДЕНЬ» РЕБЁНКА 6. ЗАКЛЮЧЕНИЕ 7. СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ