институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: . Визначте завдання та гіпотези маркетингово дослідження, мета якого визначити ставлення споживачів до торгової марки „НОРД”

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 17 | Год: 2007 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

. Визначте завдання та гіпотези маркетингово дослідження, мета якого визначити ставлення споживачів до торгової марки „НОРД”


1. ВИЗНАЧТЕ ЗАВДАННЯ ТА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВО ДОСЛІДЖЕННЯ, МЕТА ЯКОГО ВИЗНАЧИТИ СТАВЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ДО ТОРГОВОЇ МАРКИ „НОРД” 2
2. ЯКІ КРИТЕРІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬ КОМПАНІЇ-ВИРОБНИКИ ПИВА. НАЗВІТЬ ОСНОВНІ СЕГМЕНТИ РИНКУ ПИВА ПРИ ЙОГО РОЗПОДІЛІ НА ОСНОВІ ВИГОД 6
3. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ, З ТОЧКИ ЗОРУ ВИКОРИСТАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАТРИЦІ АНСОФФА (МАТРИЦІ ТОВАР/РИНОК) 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14
ДОДАТОК 1. АНКЕТА СПОЖИВАЧА 15

Cмотрите также:
ПРАКТИЧНА РОБОТА з дисципліни маркетинг

СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. АНКЕТА Проведемо анкетування і сегментацію ринку по споживачам чаю в Україні, а також споживачів чаю марки. Метою даного дослідження є: встановити основні відомості про цільових споживачів(вік, стать, рівень доходу), виявити уподобання споживачів до певних видів і сортів чаю, їх ставлення до співвідношення ціна-якість; виявити, як впливає реклама на вибір чаю певної марки споживачами; дослідити популярність марки, встановити основних конкурентів, визначити основну мережу збуту. На основі отриманих даних торгова марка зможе розробити ефективну цінову політику, розробити рішення щодо підвищення загальної якості продукту, удосконалити організацію каналів збуту.

Маркетинг

Марочні товари та їх розпізнавальні ознаки. 3 Практичне завдання. Анкета Асортиментна група - пральні машини торгової марки „Індезіт” Мета дослідження – вивчення потреб потенційних покупців та обставин, які змінюють ці потреби Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів спеціалізованих магазинів Критерії вибору респондентів: жінки та чоловіки, вік респондентів від років та середнім доходом сім'ї. 8 Література 11

Практичне завдання маркетинг

1. Скласти ринкову характеристику товару фіми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 1 2. Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 9 3. Оцінити якість та конкурентоспроможність товару. 15 4. Визначити особливості формування попиту на товар на основі мікроекономічиих, психологічних, соціологічних та культурологічних теорій поведінки споживачів. 18 5. Просегментувати ринок, визначити та обгрунтувати вибір цільового ринку ( за критеріями вибору цільового ринку). 25 6. Визначити зміст товариої політики підприємства. 28 7. Побудувати графік життєвого циклу товару (торгової марки), та запропонувати стратегію фірми відповідно до етапу життєвого циклу, на якому знаходиться товар. 29 8. Проаналізувати нововведення ( частка цових товарів в асортименті продукціх, динаміка збуту) та визначити доцільність створення нового товару. Запропонувати концепцію нового товару. 30 9. Підготувати пропозиції щодо упаковки і товарної марки. 32 Використана література 34

Соціологічне дослідження: Ставлення молоді до шлюбу

1. Визначення проблемної ситуації 3 2. Об'єкт і предмет дослідження 6 Об'єктом нашого дослідження є студентська молодь. Велика кількість молоді відноситься до шлюбу абсолютно не серйозно, внаслідок чого це приводить до частих розлучень. 3. Мета і завдання дослідження 6 4. Попередній аналіз об'єкту дослідження 6 4.1 Логічний аналіз основних понять 6 4.2 Гіпотези дослідження 7 Основна гіпотеза - Студенти легковажно відносяться до шлюбу. 5. Організаційно - методичний розділ. 8 5.1 Визначення вибіркової сукупності 8 загальне число респондентів складе 60 чоловік 5.2. Робочий план дослідження 8 5.3 Анкета дослідження 8 Висновок 13

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43

Методики експериментального дослідження пам’яті

ЗМІСТ 1. Актуальність дослідження 4 2. Мета, об’єкт та предмет дослідження 4 3. Характеристика досліджуваних понять: 4 4. Завдання дослідження 8 5. Гіпотези, змінні та форма дослідження 8 5. Психологічна характеристика вибірки 8 6. Методична частина 9 7. Діагностична частина 11 8. Формулювання висновків 15 Список використаної літератури 16

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між інтелектом і порядком народжуваності дитини і розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 1. Актуальність дослідження 2. Мета дослідження 3. Об'єкт дослідження 4. Предмет дослідження 5. Характеристика досліджуваних понять: 6. Гіпотези дослідження 7. Завдання дослідження: 8. Психологічна характеристика вибірки 2. Методична частина 7 Прогресивні Матриці Равена Б Л А Н К 3. Математична обробка отриманих даних 25 4. Формулювання висновків 25 Список використаної літератури 26

Контрольна з маркетингу

І. Теоретична частина. 3 Основні ринкові характеристики товару. 3 Поняття цінової еластичності, його використання в товарній політиці та визначення показника еластичності попиту за ціною. 5 Імідж товару та чинники, що його визнають. 7 Класифікаційні ознаки й різновиди ринку товарів та послуг. 8 Теорія пізнання. 10 Маркетингові дослідження товарів. 11 Матриця І. Ансофа та її зміст. 12 Модифікація товару на етапі зрілості товару. 13 Попередній аналіз можливостей виробництва і збуту нових товарів. 15 Головні функції упаковки. 17 Скласти ринкову характеристику товару фірми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 18 Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 22 Оцінити якість та конкурентоспроможність товару. 23 Визначити особливості формування попиту на товар на основі мікроекономічних, психологічних, соціологічних та культурологічних теорій поведінки споживачів. 24 Просегментувати ринок, визначити та обґрунтувати вибір цільового ринку (за критеріями вибору цільового ринку). 25 Визначити зміст товарної політики підприємства. 27 Побудувати графік життєвого циклу товару (торгової марки), та запропонувати стратегію фірми відповідно до етапу життєвого циклу, на якому знаходиться товар. 30 Проаналізувати нововведення (частка нових товариств в асортименті продукції, динаміка збуту) та визначити доцільність створення нового товару. Запропонувати концепцію нового товару. 31 Принципи створення нових товаров в ЗАТ «Солодощі». 31 Підготувати пропозиції щодо упаковки і товарної марки. 32 Список використаної літератури: 33

Організація торгівлі науково-технічними досягненнями підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Методичні аспекти управління міжнародним переміщенням технологій 6 1.1. Основи управління інноваційним потенціалом торгової марки 6 1.2. Сутність, роль та основні поняття в системі управління міжнародним переміщенням технологій 8 1.3. Основні підходи до формування механізмів передачі технологій на світовому ринку 11 Розділ 2. Торгівля науково-технічними досягненнями підприємств кондитерської галузі 20 2.1. Сучасний стан та перспективи розвитку кондитерської галузі 20 2.2. Торгівля науково-технічними досягненнями у компанії «__» 27 2.3. Маркетинговий потенціал ринку кондитерських виробів щодо створення інноваційного потенціалу торгової марки 34 Розділ 3. Напрями вдосконалення торгівлі науково-технічними досягненнями підприємств 38 3.1. Продуктові інновації в сегменті кондитерських виробів преміум-класу 38 3.2. Напрями інноваційної діяльності Концерну "__" 41 3.3. Розробка системи управління інноваційним потенціалом торгової марки на підприємстві 47 Висновки 51 Література 54

Ринкова атрибутика українського товару, досягнення та перспективи

Вступ 3 1. Товарна марка як запорука зростання продажу 5 1.1. Поняття торгової марки 5 1.2. Види торгових марок 8 1.3. Торгова марка і ринкова капіталізація компанії 12 2. Методичні засади брендингової діяльності в Україні 20 2.1. Поняття товарного брендингу 20 2.2. Аналіз та оцінка використання брендингу в діяльності підприємствкутеф 21 2.3. Розвиток брендингової діяльності з метою забезпечення бажаних позицій підприємства на ринку 27 3. Моделювання конкурентоспроможності бренда та підвищення його ефективної експлуатації підприємствами 33 3.1. Оцінка ефективності експлуатації товарних брендів 33 3.2. Застосування міжнародних методів оцінки вартості торгової марки у вітчизняній практиці 37 Висновки 42 Література: 44