институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 60 | Год: 2004 | Размер: 96 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 7
1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 7
1.2. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 14
1.3. Психолого-педагогічна культура сім’ї 21
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ СІМ’Ї НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 30
2.1. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 30
2.2. Технологія дослідження морально-психологічного клімату сім’ї на розвиток особистості дитини 39
2.3. Результати дослідження 43
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53


Cмотрите также:
Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.

Морально-психологічний клімат у колективі

1.Морально-психологический климат в коллективе 2.Понятие «личность». Практическая часть Список литературы.

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Вступ 3 1. Технологія дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 6 2. Результати дослідження 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19 Додатки 22 Об’єктом дослідження - являється процес формування особистості дитини. Предметом дослідження - є сукупність внутрішньосімейних зв’язків, які впливають на формування особистості дитини. Мета дослідження - є дослідження істотності зв’язку між рівнем конфліктності подружніх взаємин і наявністю проблем у розвитку особистості дитини.

Вплив педагогічного стилю спілкування на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Педагогічний стиль спілкування 5 1.2. Роль педагогічного спілкування у формуванні особистості дитини 13 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 18 2.1. Організація та методики дослідження 18 2.2 Результати дослідження 20 2.3. Корекція стилів педагогічного спілкування 24 ВИСНОВКИ 32

Психологічний клімат колективу

Зміст Вступ............................................................................................................. 3 1. Психологічний клімат колективу......................................................... 4 2. Чинники формування певного соціально-психологічного клімату...10 Висновки..................................................................................................... 16

Вплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного віку

Вступ 3 Розділ І. Сім’я як провідний фактор впливу на розвиток і формування особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1 Психологічні особливості дитини молодшого шкільного віку 6 1.2 Вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку 8 1.3 Класифікація типів сімей 15 1.4 Помилки сімейного виховання 16 Розділ ІІ. Аналіз передового досвіду соціально – педагогічної діяльності з сім ями в Україні 18 2.1 Нормативно законодавча база соціального захисту сімей в Україні 18 2.2 Форми соціально – педагогічної діяльності з сім'єю 20 2.3 Тренінг – як інноваційна технологія соціально – педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку, які виховуються в неблагополучних сім'ях 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 ДОДАТКИ 31

Вплив сімейного виховання на формування характеру дитини

Вступ 3 Розділ І. Роль сім’ї в розвитку особистості дитини та формуванні її характеру 5 1.1 Фактори сімейного впливу на формування характеру дитини 5 1.2 Психологічні аспекти ролі батьківського авторитету у формуванні характеру дитини 10 Розділ ІІ Дослідження впливу сімейного виховання на формування характеру дитини 18 2.1 Основа дослідження та вибір методики 18 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження 25 Висновки 29 Література 31

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Самооцінка і рівень прагнень особистості та їх вплив на професійну кар’єру

ВСТУП 2 1. Формування самооцінки та її вплив на розвиток особистості 3 1.1. Формування самооцінки 3 1.2. Визначення своїх якостей і здібностей 9 1.3. Самооцінка і професійна діяльність 12 2. Мотивація праці та професійна кар’єра 13 2.1. Психологічний аспект мотивації праці 13 2.2. Вплив керівника на рівень самооцінки і направленість на виконання поставлених завдань 19 3. Рівень амбіційності та її вплив на професійну кар’єру 21 3.1. Амбіційність та прагнення до кар'єрного зросту 21 3.2. Особистісна претензійність як інструмент впливу на кар’єрні відносини 24 3.2. Направленість особистості на здійснення кар’єрного зросту 31 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36