институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 66 | Год: 2006 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64

Cмотрите также:
Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …………............. Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.…………………....................................................................................... 2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві…....................................................................................................... 2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах… 2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції.............................. Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM.................................................... Висновки................................................................................................................ Список використаної літератури.........................................................................

Система управління якістю на підприємстві

ПЛАН Вступ 3 1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4 2. Категорії управління якістю продукції. 9 3. Органи управління якістю продукції. 12 Висновок. 14 Список використаної літератури 15

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Оцінка рівня якості послуг ресторану 6 3. Дослідження ефективності управління якістю послуг в підприємстві 10 4. Розробка нової стратегії управління якістю в підприємстві з використанням ПЕОМ 11 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 Об’єктом дослідження виступає ресторан

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ.. 4 1.1. Управління якістю продукції.................................................................. 4 1.2 Стандартизація та сертифікація продукції.............................................. 9 1.3. Вибір та застосування стандартів........................................................... 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ТОВ "33 МЕРІДІАН".............. 19 2.1. Загальна характеристика підприємситва............................................... 19 2.2. Запровадження міжнародних стандартів якості на підприємстві....... 24 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ................ 33 3.1. Проблеми забезпечення якості в туризмі............................................... 33 ВИСНОВОК................................................................................................................... 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................................... 42

Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6 1.1. Стандарти з управлінням якістю 6 1.2. Принципи управління якістю. 8 1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14 2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23 2.1. Загальні відомості про підприємство 23 2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29 2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32 3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34 3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34 3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38 Висновки 45 Література 49 Додатки 51-55 Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.

Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”

ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні аспекти забезпечення якості продукції ............5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють ......................5 1.2. Показники і методи оцінки якості …………………………….…7 1.3. Нормативно-правове регулювання якості продукції .................11 Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж” ...................................................................................................................15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........15 2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................23 2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................27 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Візаж”....................................................................................................................31 Висновки і пропозиції .............................................................................36 Список використаної літератури ............................................................37 Додатки

Якість продукції як об’єкт управління

Зміст: Вступ ..........................................................................................................3 1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14 2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18 2.1. Управління якістю в США ................................................................18 3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23 3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28 3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33 Висновок ……………………………………………………………....41 Список використаної літератури ……………………………………43