институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Задача з математики

Каталог пособий и учебных материалов | Математика | Задача | Страниц: 8 | Год: 2006 | Размер: 96 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Задача з математики

Завдання:
Показати, що перші три вектори утворюють базис тривимірного простору, і розкласти вектор за цим базисом (при розв’язанні системи лінійних рівнянь використати формули Крамера).
Cмотрите также:
Особливості організації позакласної роботи з математики

План Вступ 1. Особливості організації позакласної роботи з математики 2. Види позакласної роботи з математики 2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків 2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті 2.3. Математичні куточки в класах 2.4. Гурткова робота з математики 2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики 2.6. Математика на екскурсіях 2.7. Математичні вікторини, олімпіади Висновки Література

Реферат вища математика

1. Предмет і методи математики 3 2. Зв’язок математики з природознавством і економікою 6 3. Характерні риси математичного моделювання 11 4. Роль математики на сучасному етапі розвитку суспільства 14 Список використаної літератури 17

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6 1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9 1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22 2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37

Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Развитие познавательной активности учащихся на уроках математики

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 РАЗДЕЛ 1. ПОНЯТИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА И ЕГО РОЛЬ В ОБУЧЕНИИ МАТЕМАТИКИ 5 1.1 Анализ педагогической литературы 5 1.2 Эффективность познавательной деятельности на уроках математики 6 РАЗДЕЛ 2. ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ ИНТЕРЕСОВ В ОБУЧЕНИИ. 13 2.1 Самостоятельная работа 15 2. 2 Развитие познавательных способностей 21 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 26 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 27

Развитие познавательной активности учащихся на уроках математики

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 РАЗДЕЛ 1. ПОНЯТИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА И ЕГО РОЛЬ В ОБУЧЕНИИ МАТЕМАТИКИ 5 1.1 Анализ педагогической литературы 5 1.2 Эффективность познавательной деятельности на уроках математики 6 РАЗДЕЛ 2. ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ ИНТЕРЕСОВ В ОБУЧЕНИИ. 13 2.1 Самостоятельная работа 15 2. 2 Развитие познавательных способностей 21 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 26 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 27

Логіка і математика

План ВСТУП 3 1. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ЛОГІКИ Й МАТЕМАТИКИ 4 2. СПІВВІДНОШЕННЯ МАТЕМАТИКИ Й ЛОГІКИ 6 3. ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНОЇ ЛОГІКИ 8 ВИСНОВОК 12 ЛІТЕРАТУРА 13