институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Україна на міжнародному ринку туристичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2006 | Размер: 92 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Україна на міжнародному ринку туристичних послуг

Вступ 3
1. Міжнародний туризм як складова міжнародної економіки 5
1.1. Міжнародний туризм: поняття та сутність 5
1.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму та його роль у світовій економіці 8
2. Сучасний стан розвитку міжнародного туризму в Україні 12
2.1. Потенціал розвитку міжнародного туризму в Україні 12
2.2. Динаміка та проблеми розвитку туристичної індустрії України 16
3. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Україні 29
3.1. Світовий досвід розвитку міжнародного туризму 29
3.2. Можливості розвитку міжнародного туризму в Україні 34
Висновки 43
Список використаної літератури 46

Cмотрите также:
Україна на міжнародному ринку капіталів

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КАПІТАЛУ 4 2. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 8 3. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ 14 4. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ КРЕДИТНОМУ РИНКУ 20 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 30

Шляхи розвитку туризму в Україні

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Функціонування ринку туристичних послуг 6 1.2 Класифікація туристичних ресурсів (сутнісний підхід) 9 РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 14 2.1 Основні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг 14 2.2 Структура та типологія туристичних ринків 20 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 24 3.1 Сучасний стан індустрії туризму в Україні 24 3.2 Шляхи створення нових туристичних зон 29 3.2 Преспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТОК 42

Ринок туристичних послуг

Вступ 3 1. Характеристика сучасного стану ринку туристичних послуг 4 2. Сегментування ринку 9 3. Маркетинговий комплекс для цільового ринку 18 4. Шляхи диференціації послуг 20 5. Стандарт обслуговування 23 Висновки 23 Література 24

Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження

Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Правова регламентація ринку туристичних послуг

Предмет: міжнародне туристичне право ЗМІСТ Вступ 3 1. Вплив законодавчого та правового забезпечення 4 на підвищення ефективності туристичної діяльності в Україні. 4 2. Основні цілі та пріоритети державного регулювання туристичних послуг 7 3. Правова регламентація ринку туристичних послуг 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування регіонального ринку туристичних послуг 4 2. Діагностика розвитку регіонального ринку туристичних послуг м. Києва 6 3. Обґрунтування напрямів вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання ринку туристичних послуг м. Києва 13 Висновки 18 Література 19

Посткризовий стан та тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг

Вступ 3 1. Загальні тенденції світового ринку туристичних послуг 4 2. Аналіз тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг за регіонами 6 3. Основні тренди світового туризму 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14 Додатки 15

НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 6 1.1. Формування світового ринку туристичних послуг 6 1.2. Специфіка торгівлі міжнародними туристичними послугами 15 1.3. Види та форми міжнародного туризму 22 Розділ 2. Аналіз тенденцій світового ринку туристичних послуг 31 2.1. Структура ринку послуг міжнародного туризму 31 2.2. Система регулювання світового ринку туристичних послуг 38 2.3. Сучасні тенденції світового туризму 42 Розділ 3. Напрями ефективної реалізації потенціалу українських туристичних фірм в світовій торгівлі 46 3.1. Оцінка стану туристичного ринку України 46 3.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 56 3.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 66 3.4. Шляхи щодо подолання проблем українського туристичного сектору 89 Висновки 106 Список використаної літератури 109 ДОДАТКИ 114

НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 6 1.1. Формування світового ринку туристичних послуг 6 1.2. Специфіка торгівлі міжнародними туристичними послугами 15 1.3. Види та форми міжнародного туризму 22 Розділ 2. Аналіз тенденцій світового ринку туристичних послуг 31 2.1. Структура ринку послуг міжнародного туризму 31 2.2. Система регулювання світового ринку туристичних послуг 38 2.3. Сучасні тенденції світового туризму 42 Розділ 3. Напрями ефективної реалізації потенціалу українських туристичних фірм в світовій торгівлі 46 3.1. Оцінка стану туристичного ринку України 46 3.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 56 3.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 66 3.4. Шляхи щодо подолання проблем українського туристичного сектору 89 Висновки 106 Список використаної літератури 109 ДОДАТКИ 114

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112