институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія підвищення прибутковості підприємства (практична частина роботи)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 79 | Год: 2006 | Размер: 2030 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія підвищення прибутковості підприємства (практична частина роботи)

Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ «...» 2
2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 2
2.2 Оцінка фінансового стану ТОВ «...» 15
2.3 Аналіз конкурентоспроможності 26
Розділ 3. Знаходження ефективної стратегії підвищення прибутковості ТОВ «....» 35
3.1. Стратегічні напрямки розвитку ТОВ "..." 35
3.2. Обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів 56
3.3. Прогнозні показники продуктивності після реалізації запропонованих заходів. 59
Висновки 66
Список літератури 69
Додаток А 76
Додаток Б 77
Додаток В 78

Cмотрите также:
Обгрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства (ІІІ частина дипломної роботи)

ЗМІСТ 2.3. Діагностика резервів підвищення прибутковості діяльності підприємства…………….......................................................................…..3 Розділ 3 Обгрунтування комплексної програми заходів спрямованих на підвищення прибутковості ТОВ „Трейдбізнесцентр” 6 3.1 Розробка організаційних заходів в контексті стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства 6 3.2. Ресурсне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх економічної ефективності 15 3.3 Оцінка впливу запропонованих рішень на основні показники діяльності ТОВ „Трейдбізнесцентр” 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Стратегія підприємств

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1. Побудова «дерева цілей» підприємства 4 2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 8 2. Практична частина 14 Висновки 23 Перелік літератури 26

Стратегія підприємства. Практична частина контрольної роботи

1. Аналіз стратегії підприємства ТОВ «__» 3 Список використаної літератури 15

Стратегія підприємства. Практична частина контрольної роботи

1. Аналіз стратегії підприємства ТОВ «__» 3 Список використаної літератури 14

Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” ТА ЙОГО ПРИБУТКОВОСТІ 3 2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ „...” 3 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 11 2.3. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства. 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” 31 3.1. Удосконалення маркетингової політики як шлях збільшення прибутковості. 31 3.2. Сучасний менеджмент якості та прибутковість ТОВ „...” 43 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та прогнозування прибутковості підприємства. 48

Стратегія підприємства

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 Питання 20. Внутрішнє середовище підприємства. 4 Питання 35. Стратегія оперативного реагування 11 2. Практична частина 15 Висновки 26 Перелік літератури 28

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ ТА ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА........................................... 1.1. Сутність прибутку та необхідність аналізу прибутковості................ 1.2. Загальноприйнята практика використання прибутку підприємства................................................................................................ 1.3. Вплив окремих чинників на зростання прибутковості підприємства.................................................................................................. РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”..................................................................................... 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „Господарочка”.......... 2.2. Аналіз розподілу та використання прибутку ТОВ „Господарочка”.................................................................................... РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА.............................................. ВИСНОВКИ............................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................... ДОДАТКИ

Стратегія підприємств

ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1. Інноваційна стратегія 5 2. Стратегії конкуренції на різних етапах життєвого циклу галузі 14 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 ВИСНОВКИ 23 БІБЛІОГРАФІЯ 25

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108