институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка комунікаційної програми підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 105 | Год: 2006 | Размер: 148 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Розробка комунікаційної програми підприємства

.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6
1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6
1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8
1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32
Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45
2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45
2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50
2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70
3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70
3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79
3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87
Висновки і пропозиції 92
Список використаних джерел 94
Додатки 99
Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99
Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100

Cмотрите также:
Розробка комунікаційної програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ВСТУП 1. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІОННОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 2.1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗРОБКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПО СТИМУЛЮВАННЮ ПОПИТУ НА БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО РЕАЛІЗУЄ ТОВ “ВИБІР” 2.2. РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА МАЙБУТНІЙ ПЕРІОД ПЛАН РОБІТ ІЗ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ ЗМІ У 2004 РОЦІ 2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6 1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6 1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємства 13 1.3. Реклама та її роль в комунікаційній політиці підприємства 21 Розділ 2. Дослідження функціонування комунікаційної політики та рекламної діяльності (на прикладі СП ЗАТ «....») 29 2.1 Економічна характеристика СП ЗАТ «...» 29 2.2 Аналіз стратегії рекламної діяльності СП ЗАТ «Караван» 34 2.3 Дослідження стимулювання продажу СП ЗАТ «...» 39 Розділ 3. Оцінювання та вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.1. Визначення впливу іміджу фірми та засобів Паблік Рілейшнз, як складова системи вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.2 Оцінка розробленої стратегії рекламної кампанії СП ЗАТ «...» 53 3.3 Недоліки, переваги та пропозиції щодо вибраної стратегії рекламної кампанії 57 Висновки 62 Список використаної літератури 65

Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

Виробнича програма підприємства: механізм її формування і контроль за виконанням

План Вступ 3 1. Структура підприємств 5 2. Структура і принципи виробничого процесу 9 3. Виробнича програма підприємства 12 3.1. Сутність і показники виробничої програми підприємства 12 3.2. Розробка виробничої програми підприємства 22 3.3. Економічне й технічне обґрунтування виробничої програми підприємства 25 4. Аналіз здійснення виробничої програми (на прикладі ВАТ “Сігма”) 26 Висновки 30 Використана література 32

Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНІХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5 1.1. Роль та завдання комунікаційної діяльності підприємства 5 1.2. Основні складові зовнішніх маркетингових комунікацій та їх характеристика 8 1.3. Методи визначення ефективності зовнішніх маркетингових комунікаційних заходів 13 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 19 2.1. Комплекс маркетингу підприємства 19 2.2. Дослідження зовнішніх комунікацій підприємства 23 2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 27 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 33 3.1. Розрахунок бюджету комунікаційних заходів 33 3.2. Оцінка ефективності комплексу зовнішніх маркетингових комунікацій 38 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 8 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 11 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12 1.6. Асортимент продукції 16 1.7. Збутова політика 18 1.8. Цінова політика 22 1.9. Рекламна політика 23 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44 Висновок 50 Література 52 Додатки 53 В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.

Принципи комунікаційної системи організації

Зміст 1. Принципи комунікаційної системи організації……………………3 2. Система комунікацій у внутрішньому середовищі фірми (підприємства)…………………………………..8 Використана література………………………………………………...17

Управління виробничим процесом на підприємстві

Вступ 3 1. ВИРОБНИЦТВО ЯК ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА 5 1.1. Поняття системи виробничої діяльності 5 1.2. Побудова виробничої системи 7 1.3. Виробнича і загальна структура підприємства 14 2. СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦЇЇ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ 20 2.1. Структура виробничого процесу 20 2.2. Принципи організації виробничого процесу 21 3. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 25 3.1. Поняття виробничої програми підприємства 25 3.2. Основні розділи й показники виробничої програми підприємства 25 3.3. Розробка виробничої програми підприємства 36 3.4. Економічне й технічне обґрунтування виробничої програми підприємства 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45

Організація роботи з громадськістю

Вступ 3 Розділ 1. Організація зв’язків з громадськістю як важливий складовий компонент маркетингових комунікацій підприємства 5 1.1.Організації зв’язків з громадськістю як інструмент комунікаційної діяльності 5 1.2. Тенденції розвитку сучасного ринку PR-ринку в Україні 15 1.3. Особливості PR-послуг на фондовому ринку України 22 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища та PR-діяльності інвестиційної компанії «Форент ПреголУкраїна» 28 2.1. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ІК «Форент ПреголУкраїна» 28 2.2. Оцінка комунікаційної діяльності конкурентів ІК «Форент ПреголУкраїна» 43 2.3. Аналіз PR-діяльності ІК «Форент ПреголУкраїна» 52 3 Розділ. Розробка заходів роботи з громадськістю ІК «Форент ПреголУкраїна» 60 3.1. Створення заходу "Форум Росія" для організації звязків з громадськістю 60 3.2. Розробка заходів з вдосконалення "Форуму Росія" для організації роботи з громадськістю 73 Висновки 81 Список літератури 88

Розробка рекламної кампанії ВАТ „ПИКЕМ” з метою вдоскона-лення комунікаційної політики підприємства

Вступ 3 Розділ 1. РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Визначення поняття та сутності рекламної кампанії 5 1.2 Планування рекламного бюджету кампанії при проведенні рекламних заходів 7 1.3. Дослідження ефективності реклами 12 Розділ 2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ “ПИКЕМ” ЗА ПЕРІОД З 2000 РОКУ ПО 2002 РІК 18 2.1 Аналіз діяльності та фінансового стану ВАТ „ПИКЕМ” за пе-ріод 2000-2002 рр. та визначення маркетингових проблем підпри-ємства 18 2.2. Аналіз комунікаційної політики підприємства „ПИКЕМ 31 2.3. Пропозиції щодо вдосконалення заходів реклами у ВАТ „ПИКЕМ 33 Висновки та рекомендації 40 Список літератури 43 Додатки 45