институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 106 | Год: 2006 | Размер: 227 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108

Cмотрите также:
Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108

Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Стирол” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стирол” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Стирол” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стирол” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” ТА ЙОГО ПРИБУТКОВОСТІ 3 2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ „...” 3 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 11 2.3. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства. 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” 31 3.1. Удосконалення маркетингової політики як шлях збільшення прибутковості. 31 3.2. Сучасний менеджмент якості та прибутковість ТОВ „...” 43 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та прогнозування прибутковості підприємства. 48

Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві

Вступ 3 1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та види прибутку 5 1.2 Формування прибутку підприємства 9 1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 10 1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 14 2. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 17 2.1.Поняття рентабельності підприємства 17 2.2. Система показників рентабельності 20 3. Визначення резервів збільшення рентабельності 28 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 28 3.3. Резерви збільшення рентабельності 34 Висновки 36 ЛІТЕРАТУРА 39

АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ I. Теоретичні основи та економічна сутність формування прибутку підприємства 1.1. Прибуток - головна мета діяльності підприємства. Економічна сутність прибутку 5 1.2. Джерела одержання прибутків для підприємства. 20 1.3. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства 27 Розділ II. Аналіз формування прибутку МПП "Торгсервіс-Плюс" 2.1. Характеристика господарської діяльності МПП "Торгсервіс-Плюс" 31 2.2. Аналіз складу, динаміки та виконання плану по балансовому прибутку за звітний період 40 2.3. Аналіз фінансових результатів від реалізації продукції 42 2.4. Аналіз рентабельності діяльності МПП "Торгсервіс-Плюс" 49 2.5. Аналіз розподілу та використання прибутку підприємства 55 Розділ III. Резерви збільшення прибутку МПП "Торгсервіс-Плюс" 3.1. Пропозиції щодо покращення фінансових результатів діяльності МПП "Торгсервіс Плюс" та розробка фінансової стратегії 61 3.2. Резерви збільшення прибутку і рентабельності підприємства 66 3.3. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період 73 3.4. Інформаційне забезпечення аналізу формування прибутку та його оподаткування 76 Висновки 86 Література 89 Додатки

Прибуток як головний показник ефективної діяльності підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Прибуток як головний показник ефективної діяльності підприємства 6 1.1 Економічна сутність та функції прибутку 6 1.2 Механізм планування прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно – правове забезпечення аналізу прибутку підприємства 19 2. Оцінка планування та використання прибутку ЗАТ “Менське ШРБУ №82” 23 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 23 2.2 Операційний і факторний аналіз прибутку 25 2.3 Оцінка ефективності розподілу прибутку 32 3. Резерви збільшення прибутку ЗАТ “Менське ШРБУ № 82” 36 Висновки 43 Література 45 Додатки 48