институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічне планування маркетингових комунікацій

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 168 | Год: 2006 | Размер: 875 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109
3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121
ВИСНОВКИ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138
ДОДАТКИ 149
Cмотрите также:
Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128 ВИСНОВКИ 135 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140 ДОДАТКИ 151

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131 Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131 Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132 Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133

Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій

ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

Організація системи комунікації на фірмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4 2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 Висновок 20 Література 21 Додатки 21 Цілі системи маркетингових комунікацій Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Елементи та етапи процесу комунікацій

ЗМІСТ Вступ 2 1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3 2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15 Висновок 19 Література 20 Додаток 1. Цілі системи маркетингових комунікацій Додаток 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9 2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9 2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10 3. Складові маркетингової політики комунікацій 13 3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13 3.2. Стимулювання збуту 24 3.3. Персональний продаж 27 3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29 4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37 4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37 4.2. Метод контактних аудиторій 39 4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40 4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41 Висновки 44 Список літератури 47

Маркетингове дослідження (кава)

Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика 19 1.9. Рекламна політика 21 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 24 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 27 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 33 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 36 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 38 Висновок 43 Література 45 Додатки 46

ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій

План Вступ 3 І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6 1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6 1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11 IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24 2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24 2.2. Маркетингова політика комунікацій 31 2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38 ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47 3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47 3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53 Висновки та пропозиції 59 Додатки 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 63 Література 64

МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ 7-32 1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх механізм 7-18 1.2. Особливості застосування маркетингових комунікацій в туристичній сфері 18-29 1.3. Методологія визначення ефективності маркетингових комунікацій 29-32 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33-103 2.1. Загальна характеристика туристичних ресурсів Львівської області 33-49 2.2. Аналіз туристичного ринку Львівської області 49-89 2.3. Аналіз маркетингових комунікацій туристичної діяльності у Львівській області 89-103 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 104-130 3.1. Використання нових напрямків стимулювання збуту 104-113 3.2. Впровадження рекламних кампаній в діяльності туристичних підприємств регіону 113-130 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 131-137 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 138-142 ДОДАТКИ