институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Звіт з практики (Шахта)

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы | Практика | Страниц: 46 | Год: 2005 | Размер: 170 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Звіт з практики (Шахта)

1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 3
2. Аналіз фінансової діяльності підприємства 5
3. Джерела фінансового забезпечення підприємства фінансовими ресурсами 15
4. Аналіз формування фінансових ресурсів шахти 19
5. Фінансова звітність підприємства 23
5.1. Баланс на 31 Грудня, 2002 р. 23
5.2. Звіт про фінансові результати за 2002 рік 25
5.3. Звіт про рух грошових коштів за 2002 рік 26
5.4. Звіт про власний капітал за 2002 рік 28
5.5. Звіт про випуск, реалізацію та обіг цінних паперів за 2002 рік 29
5.6. Примітки до фінансової звітності за 2002 рік 32
Додаток А. Агреговані звітні дані підприємства за 1999-2002 рр. 39
Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану підприємства 42
Показники фінансової стійкості підприємства і структури капіталу 42
Показники ліквідності та платоспроможності 43
Показники ділової активності 44
Показники рентабельності підприємства 45

Cмотрите также:
Звіт про проходження практики (Психологія. БАЗА ПРАКТИКИ – МІЛІЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ М. КИЄВА)

Звіт про проходження практики 2 Посадова інструкція психолога психологічної служби 2 Психологічний інструментарій 4 Аналіз протоколу спостережень. 5 Діагностичне заняття. 5 Аналіз результатів обстеження: 5 Висновок по коректурній пробі: 5 Висновок по піктограмі: 6 Висновок по тесту Р. Амтхауера: 7 Соціометричне дослідження 8 Методика “Спрямованість особистості в спілкуванні (СОС)”. 8 Методика “Соціометрія”. 12

Проходження практики в готелі адміністратором

Календарний план проходження практики Звіт про виконання програми практики Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента Звіт з практики готель ВСТУП 3 1. Основна характеристика діяльності підприємства 4 2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6 3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8 4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11 5. Аналіз робочого дня керівника 15 6. Комунікаційні зв’язки в організації 18 7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23 8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Звіт з педагогічної практики

Вступ 2 І. Мета практики 4 ІІ. Характеристика бази практики 5 ІІІ. Організація і керівництво практикою 7 ІV. Зміст діяльності практиканта 8 4.1. Відвідування та критичний аналіз навчальних занять 8 4.2. Проведення занять 11 V. Психологічне дослідження 16 Література 25 Додатки 26

Звіт з практики товарознавця

Базою проходження практики був кондитерський відділ Центрального гастроному № 42.

Звіт про проходження виробничої практики

Вступ 3 1. Загально-економічна характеристика об'єкта проходження практики 4 2. Оцінка фінансового стану господарства 9 3. Оцінка податкової роботи 16 Висновки 21 Додатки 23 Додаток А. Баланс підприємства за 2003-2006 рр. 23 Додаток Б. Звіт про фінансові результати підприємства 25 Додаток В. Податковий календар 26

Звіт з практики

Направлення на практику Календарний план проходження практики Звіт про виконання програми практики Відгук керівника практики від підприємства Висновок керівника практики ВНЗ ВСТУП 3 1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4 2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 9 3. Ознайомлення із системою планування діяльності підприємства, зокрема його персоналу 11 4. Дослідження системи управління персоналом підприємства 12 5. Аналіз організації оплати праці 14 6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18 7. Аналіз основних складових кадрового менеджменту 20 8. Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 29 9. Вивчення організації інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 35 10. Оцінювання правового забезпечення управлінської діяльності підприємства та здійснення розрахунків соціальної або економічної їх доцільності 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46-52

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41

Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)

Вступ 3 1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4 2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 8 3. Ознайомлення з системою планування діяльності підприємства 10 4. Дослідження системи управління підприємством 13 5. Проведення аналізу організації робочого дня керівника 16 6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18 7. Участь у проведенні оперативних заходів на підприємстві 19 8. Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів 20 9. Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства 23 10. Здійснення оцінки інвестиційного потенціалу підприємства 33 ДОДАТКИ 39 Додаток А. Основні показники діяльності підприємства в 2004-2006 рр. 40

Звіт з практики

Календарний план проходження практики ВСТУП 4 1. Інжиніринг - поняття і визначення інжинірингу 5 2. Поняття, основні принципи, система та правова діяльність підприємства 10 3. Зміст та характеристика конкретно виконаної роботи 15 Висновок 20

Характеристика діяльності комерційного банку АТ „...” (звіт з практики)

1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 2 2. Основні показники діяльності банка 8 3. Перспективні напрямки розвитку взаємовідносин між банком та клієнтами 12 Література 16 Додаток А. Річний звіт АТ „” за 2002-2003 рр. 18