институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Диплом | Страниц: 167 | Год: 2005 | Размер: 766 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7
ВСТУП 10
РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15
1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15
1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26
1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36
Висновки до розділу 1 47
РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49
2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49
2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63
2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71
2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82
2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86
2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97
Висновки до розділу 2 110
РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112
3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112
3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119
3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124
3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127
Висновки до розділу 3 131
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144
ДОДАТКИ 150

Cмотрите также:
Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ ПОСЛУГ) 9 1.1 Економічна сутність процесів виробництва та реалізації продукції (робіт послуг) їх роль у системі управління діяльністю підприємства 9 1.2 Економіко–правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури за темою дослідження 26 1.3 Передумови організації та методології обліку контролю та економічного аналізу виробництва та реалізації продукції на ТОВ «Укргідроізоляція» 39 Висновки по розділу І 48 РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ „УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ” 50 2.1 Фінансовий облік процесів виробництва продукції та надання послуг 50 2.2 Узагальнення інформації та методика складання фінансової податкової та статистичної звітності 62 2.3 Організація обліку процесів виробництва продукції та надання послуг на основі інформаційних технологій 71 2.4 Облік процесів виробництва продукції та надання послуг в системі прийняття управлінських рішень 75 Висновки по розділу ІІ 79 РОЗДІЛ 3 ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ТОВ «УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» 81 3.1 Методика контролю витрат в процесі виробництва продукції та надання послуг 81 3.2 Система економічних показників інформаційна база та основні методи економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 89 3.3 Розробка та апробація методики економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 96 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 115 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120 ДОДАТКИ 124

Удосконалення обліку контролю та аналізу надходження товарів у системі управління підприємством

ЗМІСТ РОЗДІЛ 1 9 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБІЛКУ КОНТРОЛЮ І АНАЛІЗУ НАДХОЖЕННЯ ТОВАРІВ 9 1.1. Економічна сутність товарних запасів 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази спеціальної літератури 15 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2 19 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРІВ 19 2.1. Організаційні та технологічні особливості базового підприємства та їх вплив на організацію і методологію обліку надходження товарів 19 2.2. Фінансовий облік надходження товарів 37 2.3. Удосконалення податкового обліку надходження товарів 56 2.4. Облік надходження товарів у системі прийняття управлінських рішень 56 2.4Податковий облік надходження товарів від постачальників і податкового кредиту з ПДВ 62 2.5. Організація обліку надходження товарів в інформаційних бухгалтерських системах 71 Висновки до другого розділу 81 РОЗДІЛ 3 82 КОНТРОЛЬ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 82 3.1. Система показників інформаційна база і основні методологічні прийоми контролю та економічного аналізу 82 3.2. Методика контролю наявності та використання товарів 86 3.3.Організація і методика економічного аналізу надходження товарів 92 3.4 Методика факторного аналізу 98 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 110

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

Удосконалення обліку контролю та аналізу витрат на оплату праці з метою їх оптимізації (+ анотація)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 10 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ І АНАЛІЗУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 10 1.1 Економічна сутність витрат на оплату праці їх оцінка та визнання 10 1.2 Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази і спеціальної літератури 20 Висновки до першого розділу 22 РОЗДІЛ 2 24 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 24 2.1 Організаційні та технологічні особливості базового підприємства та їх вплив на організацію і методологію обліку витрат на оплату праці 24 2.2 Фінансовий облік витрат на оплату праці 34 2.3 Облік витрат на оплату праці у системі прийняття управлінських рішень 68 Висновки до другого розділу 81 РОЗДІЛ 3 83 КОНТРОЛЬ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 83 3.1 Система показників інформаційна база та основні методологічні прийоми контролю та економічного аналізу 83 3.2 Методика контролю витрат на оплату праці 86 3.3. Організація і методика економічного аналізу витрат на оплату праці 89 3.4 Методика факторного аналізу 100 Висновки третього розділу 112 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 АНОТАЦІЯ 121 АННОТАЦИЯ 122 ANNOTACIYA 123 ДОДАТКИ 124

Організація обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи обліку і аудиту фінансових результатів 1.1. Організація обліку фінансових результатів 1.2. Організація аудиту фінансових результатів 1.3. Організація аналізу фінансових результатів Розділ 2. Організація обліку і аудиту фінансових результатів на прикладі УФ СГ „ТАС” 2.1. Організація обліку доходів підприємства 2.2. Організація обліку витрат підприємства 2.3. Організація обліку фінансових результатів підприємства 2.4. Організація аудиту підприємства 2.5. Особливості організації аналізу страхових підприємств Розділ 3. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг та їх аналіз 3.1. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг 3.2. Удосконалення проведення аналізу фінансових результатів на підприємствах з надання послуг Висновки Перелік використаної літератури

Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації надання послуг міського пасажирського транспорту 5 1.1. Поняття, суть та значення послуг міського пасажирського транспорту 5 1.2. Характеристика процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 7 1.3. Законодавче регулювання процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 9 Розділ 2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 12 2.1. Загальна характеристика підприємства 12 2.2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 14 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 17 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 20 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 25 Висновок 31 Список використаних джерел 35

Облік реалізації робіт та послуг в системі управління підприємством

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи обліку реалізації робіт та послуг в системі управління підприємством 4 1.1. Організація реалізації робіт та послуг підприємством 4 1.2. Документальне оформлення реалізації робіт, послуг 9 1.3. Рахунки, призначені для обліку реалізації робіт та послуг 12 РОЗДІЛ 2. Облік реалізації побутових послуг на підприємстві Альфа 14 2.1. Облік реалізації побутових послуг 14 2.2. Облік передачи відремонтованої побутової техніки 19 2.3. Облік гарантійного обслуговування 21 РОЗДІЛ 3. Відображення в звітності реалізації робіт та послуг 23 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 Додаток А 32 Додаток Б 35

Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю

Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

Методика і організація обліку, аналізу і аудиту фінансових інвестицій в системі управління підприємством (+ доповідь)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти дослідження категорії „фінансові інвестиції” як об’єкту обліку 6 1.1. Поняття та економічна сутність фінансових інвестицій 6 1.2. Дослідження наукової думки щодо методики та організації обліку фінансових інвестицій 15 1.3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 28 Висновки до розділу 1Розділ 2. Методика і організація бухгалтерського обліку фінансових інвестицій в системі управління підприємством 38 Розділ 2. Методика і організація бухгалтерського обліку фінансових інвестицій в системі управління підприємством 39 2.1. Нормативне та організаційне забезпечення обліку фінансових інвестицій на підприємстві 39 2.2. Методика і організація обліку поточних фінансових інвестицій підприємства 47 2.3. Методика і організація обліку довгострокових фінансових інвестицій підприємства 55 Висновки до розділу 2 66 Розділ 3. Методика і організація аналізу та аудиту фінансових інвестицій в системі управління підприємством 67 3.1. Мета, завдання та джерела аналізу та аудиту фінансових інвестицій підприємства 67 3.2. Аналіз фінансових інвестицій на підприємстві 74 3.3. Методика аудиту фінансових інвестицій підприємства 80 Висновки до розділу 3 89 Висновки та пропозиції 90 Список використаних джерел 95 Додатки 100

Особливості управління акціонерним туристичним підприємством

Вступ 3 1. Акціонерне туристичне підприємство як об’єкт управління 5 1.1. Сутність, зміст, види акціонерних туристичних підприємств 5 1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерного туристичного підприємства 12 1.3. Особливості управління туристичним акціонерним підприємством 15 2. Особливості управління туристичним підприємством в Україні 19 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Торнаро» 19 2.2. Управління акціонерним туристичним підприємством 22 2.3. Шляхи вдосконалення системи управління акціонерним туристичним підприємством 26 Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35-39 Мета і задачі дослідження. Метою даної роботи є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю турис¬тичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі. Об'єктом дослідження є діяльність ЗАТ «Торнаро». Предмет дослідження – управління туристичною фірмою та визначення шляхів його покращення. Джерельною базою служать підручники Бутнік-Сіверського О.Б. «Як управляти акціонерним капіталом», Валуева С.А., Ігнатьєвої А.В «Организационный менеджмент», Кредісова А., Панченко Є. «Менеджмент для керівників», Алейникова Г. М. «Организация и управление турбизнесом», Ефремова О.В., Цопа Н.В. «Ефективність управління туристичним комплексом»