институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 112 | Год: 2005 | Размер: 265 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7
1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7
1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14
1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31
РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „Таврія-В” 53
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53
2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74
3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74
3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78
ВИСНОВКИ 89
ЛІТЕРАТУРА 92
ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „..” за 2002-2004 рр. 99
ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „....” 102
ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 103
ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 105
ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 107
ДОДАТОК Е. Анкета 108
ДОДАТОК Ж. Результати опитування 110
ДОДАТОК З. Експертний лист 111
ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 112

Cмотрите также:
Організація та планування роботи менеджера

ВСТУП 3 1. Організація роботи менеджера 4 1.1 Стилі організації роботи менеджера. 4 1.2 Розподіл часу та розміщення робочих місць 6 1.3 Принципи функціонування аграрного менеджменту 12 2. Діагностика роботи менеджера на прикладі фірми „УКРАГРОВЕСТ” 16 2.1 Характеристика підприємства фірма „УКРАГРОВЕСТ” 16 2.2 Основні функції менеджера фірми „УКРАГРОВЕСТ” 17 3. Шляхи удосконалення організації роботи менеджера 19 3.1 Проблеми кадрового менеджменту на аграрних підприємствах 19 3.2 Коректне планування та контроль у менеджменті – залог успіху 26 ВИСНОВКИ 32 Список використаних джерел 33

Поняття та види торгівельної діяльності

ПЛАН ВСТУП 1. Поняття та види торгівельної діяльності. 2. Організаційно правові форми торгівельної діяльності. 3. Публічні вимоги щодо порядку здійснення торгівельної діяльності. 4. Облік розрахункових операцій у сфері торгівлі. ВИСНОВОК Використана література

Організація і технологія торгівельної діяльності

1.Організація процесу продажу товарів і обслуговування покупців у магазинах самообслуговування 3 2. Шляхи розвитку виробництва тари в Україні, скорочення витрат і втрат з тари. 7 3. Наукове дослідження 10 Список використаної літератури 15

Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7 1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7 1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14 1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31 РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „...” 53 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53 2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74 3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74 3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78 РОЗДІЛ 4. Правое забезпечення 89 РОЗДІЛ 5. Охорона праці 94 РОЗДІЛ 6. Екологія 101 ВИСНОВКИ 108 ЛІТЕРАТУРА 111 ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „...” за 2002-2004 рр. 118 ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „...” 121 ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 122 ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 124 ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 126 ДОДАТОК Е. Анкета 127 ДОДАТОК Ж. Результати опитування 129 ДОДАТОК З. Експертний лист 130 ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 131

Організація роботи аудиторського підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи діяльності аудиторського підприємства 6 1.1. Аудит – як вид підприємницької діяльності 6 1.2. Правове регулювання аудиторської діяльності в Україні 8 1.3. Обгрунтування вибору організаційної форми підприємства 19 2. Практична організація діяльності аудиторського підприємства 35 2.1. Основні напрямки проведення аудиту в сучасних умовах 35 2.2.Аудиторський висновок – як результат роботи аудиторської фірми 43 3. Перспективи розвитку діяльності аудиторської фірми на Україні 48 3.1. Сучасні тенденції аудиту 48 3.2. Поточне планування діяльності аудиторської фірми 53 Висновки та пропозиції 61 Список використаних джерел 68 Додаток 1. Типологія аудиторських завдань залежно від інтересів користувачів інформації 70 Додаток 2 71 Додаток 3. 72 Мета роботи – розкрити правое поле діяльності аудиторської фірми в Україні. Завдання роботи – висвітити методологічні та правові аспекти організації підприємства.

Імідж фірми та заходи PR

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи іміджу фірми та заходів PR 5 1.1 Імідж фірми: поняття та етапи створення 5 1.2 Public Relations: сутність та значення для іміджу фірми 11 Розділ 2. Оцінка практики застосування іміджу фірми та заходів PR 18 2.1 Аналіз основних складових іміджу фірми 18 2.2 Інформаційне забезпечення планування іміджу 20 2.3 Ситуація PR - послуг на Україні. 22 Розділ 3. Шляхи вдосконалення функціонування іміджу фірми та системи PR 24 3.1 Вплив іміджу на ріст продаж 24 3.2 Public Relations як засіб забезпечення економічного благополуччя 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

«Організація і шляхи вдосконалення обліку витрат і виходу продукції рослинництва.» на матеріалах Аграрного інституту агропромислового комплексу виробництва.

ЗМІСТ ВСТУП 4 1. ТЕОЕРТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ВИТРАТ І ВИХОДУ ПРОДУКЦІЇ ЦУКРОВОГО БУРЯКА 7 2. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИТРАТ І ВИХОДУ ПРОДУКЦІЇ ЦУКРОВОГО БУРЯКА В ДП ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО СІАПВ УААН 17 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарства 17 2.2 Організація первинного і зведеного обліку 22 2.3 Організація аналітичного і синтетичного обліку 25 2.4 Обчислення собівартості продукції цукрового буряка 28 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ВИТРАТ І ВИХОДУ ПРОДУКЦІЇ ЦУКРОВОГО БУРЯКА 31 3.1. Шляхи вдосконалення первинного і зведеного обліку 31 3.2. Шляхи вдосконалення аналітичного і синтетичного обліку 32 3.3. Шляхи вдосконалення обчислення собівартості цукрових буряків 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 40

Оцінка вартості фірми

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8 1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8 1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12 1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20 РОЗДІЛ 2 26 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26 2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26 2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34 2.3 Оцінка вартості фірми за моделлю Гордона 45 РОЗДІЛ 3 52 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 52 3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 52 3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 101-117

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Оцінка вартості фірми

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8 1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8 1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12 1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20 РОЗДІЛ 2 26 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26 2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26 2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34 РОЗДІЛ 3 45 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 45 3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 45 3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 92