институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Етичні проблеми роботи журналіста в зарубіжній пресі

Каталог пособий и учебных материалов | Журналистика | Диплом | Страниц: 87 | Год: 2005 | Размер: 101 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Етичні проблеми роботи журналіста в зарубіжній пресі

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Огляд досліджень у галузі етики преси 7
1.1. Актуальність проблем етики та моралі журналістики 7
1.2. Теоретичний доробок сучасних дослідників з проблем журналістської етики 10
1.3. Свобода преси, свобода журналістської діяльності та свобода журналістської творчості 21
РОЗДІЛ 2. Професійна етика журналіста 25
2.1. Значення етичних цінностей та свободи і відповідальності журналіста для формування його професійної етики 25
2.2. Форми реалізації етичних принципів в роботі журналіста 31
2.3. Етична проблема співвідношення цілей та засобів діяльності в роботі журналіста 37
РОЗДІЛ 3. Етика преси в демократичних державах та в Україні 40
3.1. Джерела етики преси 40
3.2. Міжнародні принципи етики преси 42
3.3. Етика преси в державах із розвиненою демократією. 50
3.4. Становище преси в сучасній Україні 54
ВИСНОВКИ 74
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 80

Cмотрите также:
Етичні проблеми праці журналіста в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Етичні проблеми становлення української журналістики 6 1.1 Українська журналістика за часів Російської імперії 6 1.2 Часи суворих випробувань: преса в СРСР 9 Розділ 2. Сучасна українська журналістика в контексті морально-етичних зрушень доби 12 2.1 Етичні проблеми журналістики в контексті резонансних вбивств працівників преси 12 2.2 Міра дозволеного: етичні проблеми свободи слова 15 2.3 Проблеми регіональної преси 17 2.4 Питання світової інтеграції – шлях до самоусвідомлення європейської етичної системи в журналістиці 19 Висновки 22 Література 24

Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста

Вступ 2 Розділ І. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.1. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.2. Різновиди інтерв’ю. 17 1.3. Форми організації інтерв ю. 21 Розділ ІІ. Професійне спілкування журналіста. 30 2.1. Професійне спілкування журналіста. 30 2.2. Інтерв’ю: більше ніж питання і відповіді. 34 2.3. Техніка психологічного інтерв’ю. 39 2.4. Професійно-етичні якості журналіста. 43 Розділ ІІІ. Етичне регулювання журналістської діяльності. 47 3.1. Про вік журналістської моралі. 47 3.2. Службова етика. 52 3.3. Кодекс, як механізм саморегуляції в журналістських суспільствах. 57 3.4. Ціннісно - етичне регулювання журналістської діяльності в Україні. 61 Висновки 71 Список використаної літератури 75

Мовна особистість (особливість) журналіста

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття мовної особистості 5 1.2. Характеристики мовної особистості 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 11 2.1. Журналістська інформація й людина, її що представляє 11 2.2. Сутність та основні характеристики мовної особистості журналіста 19 2.2. Аналіз особливостей мовлення ведучих інформаційних 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 28 3.1. Проблема мовної культури майбутнього журналіста 28 3.2. Підвищення ефективності мовної культури журналіста 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Інформаційно-аналітична діяльність журналіста

Вступ 3 1. Етапи аналітико-інтегруючої праці журналіста 4 2. Аспекти творчої діяльності журналіста 6 3. Типи аналізу в журналістиці 11 3.1. Пряма аналітична дія 11 3.2. Коментування 14 3.3. Аналіз у вигляді викладу логічного чи хронологічно-послідовного ланцюжка подій 16 3.4. Відтворення ходу власної думки 17 3.5. Інтерв'ю та посилання (цитати). 19 Висновок 21 Список літератури 22

ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОГО КОНФОРМІЗМУ В ЗАРУБІЖНІЙ І ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 I. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОГО КОНФОРМІЗМУ В ЗАРУБІЖНІЙ І ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ 5 1.1 Проблема політичного конформізму у зарубіжній літературі 5 1.2 Політичний конформізм у роботах вітчизняних вчених 11 II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ КОНФОРМНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ 23 II.1 Методика дослідження 23 2.2 Аналіз й інтерпретація даних 28 III. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОТИСТОЯННЯ МАНІПУЛЯЦІЯМ 54 У СФЕРІ ПОЛІТИКИ 54 ВИСНОВОК 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59 ДОДАТКИ 61

ТЕОРЕТИЧНЕ ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОГО КОНФОРМІЗМУ В ЗАРУБІЖНІЙ І ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 I. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОГО КОНФОРМІЗМУ В ЗАРУБІЖНІЙ І ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ 5 1.1 Проблема політичного конформізму у зарубіжній літературі 5 1.2 Політичний конформізм у роботах вітчизняних вчених 11 II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ КОНФОРМНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ 23 II.1 Методика дослідження 23 2.2 Аналіз й інтерпретація даних 28 III. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОТИСТОЯННЯ МАНІПУЛЯЦІЯМ 54 У СФЕРІ ПОЛІТИКИ 54 ВИСНОВОК 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59 ДОДАТКИ 61

Лінгвістичні особливості текстів-інтерв ю

Зміст Вступ 3 Розділ І. Інтерв‘ю як жанр публіцистичного стиля мовлення 6 1.1 Жанр інтерв‘ю в сучасній газеті 6 2.2 Інтерв‘ю як жанровий різновид діалогу 8 Розділ ІІ. Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів інтерв’ю в сучасній пресі 13 1.1 Жанрова характеристика текстів-інтерв‘ю 13 1.2 Прагматичний аспект інтерв’ю в пресі 15 1.3 Специфіка тектів-інтерв‘ю 16 Розділ ІІІ. Структурні особливості текстів інтерв’ю 18 3.1 Композиція та стандартні засоби вираження в текстах-інтерв‘ю 18 3.2 Комунікативні блоки та мовленнєві акти в текстах-інтерв‘ю 20 3.3 Стилістичні засоби текстів інтерв’ю в сучасній пресі 22 Висновки 25 Список використаних джерел та літератури 27

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Етичні ідеї Л.Толстого

ВСТУП. 3 ЕТИЧНІ ІДЕЇ ЛЬВА ТОЛСТОГО. 4 ВИСНОВОК. 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11

Основні напрями етичного вчення в ХХ ст.

Зміст 1. Етика початку ХХ в. Філософія Живої Етики 3 2. Етичні вчення середини ХХ століття 6 3. Сучасні етичні вчення. Виникнення ділової та професійної етики 9 Література 13