институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічне планування

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2004 | Размер: 65 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічне планування

Вступ 3
Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5
1.1.Сутність стратегічного управління.
1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6
1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11
Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування
в туристичній організації “Гранд" 12
2.1. Туристична організація „Гранд"
2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19
2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури 32
Cмотрите также:
Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах

Вступ 3 1 Стратегічне планування організацій 5 2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9 3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16 4 Стратегічні «вікна» 19 5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21 Висновки 27 Список літератури 29

Стратегічне планування

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19 Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23 2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23 2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24 2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28 Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне та оперативне планування інновацій

План: 1. Науково-технічна та інноваційна діяльність як сфера державної політики 2. Стратегічне та оперативне планування інновацій 3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою

Стратегічне фінансове планування на підприємствах

Вступ 3 1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування 6 1.1. Фінансова стратегія підприємств 6 1.2. Поточне фінансове планування 12 1.3 Оперативне фінансове планування (бюджетування) 16 2. Аналіз фінансового планування на ВАТ «назва» 23 2.1. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 23 2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ "назва" 28 2.3. Оцінка якості управління фінансами на підприємстві 37 3. Шляхи підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві 39 3.1. Стратегічне планування в умовах визначеності фінансових можливостей підприємства 39 3.2 Методологічні основи фінансового планування на підприємствах 45 Висновки 50 Список використаної літератури 52 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «назва» 57

Контрольна робота з стратегічного планування

Вступ 4 1. Сутність планування як функції управління 5 2. Цілі управлінського планування 7 3. Стратегічне планування 12 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Стратегічне і оперативне планування інновацій

Зміст Вступ 3 1 Зміст науково-технологічного прогнозування 3 2 Інноваційно-аналітична етап функціонально-вартісного аналізу 7 3 Стратегічне і оперативне планування інновацій 10 Висновки 14 Використана література 15

Стратегічне і оперативне планування інновацій

Зміст Вступ 3 1 Зміст науково-технологічного прогнозування 3 2 Інноваційно-аналітична етап функціонально-вартісного аналізу 7 3 Стратегічне і оперативне планування інновацій 10 Висновки 14 Використана література 15

Стратегічне планування менеджменту

Зміст 1. Стратегічне планування менеджменту……………….………….3 2. Використана література………………………………………….12