институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Веб-сервер бізнес-структур

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Диплом | Страниц: 112 | Год: 2005 | Размер: 381 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Веб-сервер бізнес-структур

Вступ 2
1. Огляд і аналіз сучасного стану функціонування веб-серверів бізнес-структур 5
2. Опис та аналіз об'єкта дослідження 20
3. Оцінка можливих варіантів вирішення поставленої задачі, та обґрунтування прийнятого методу вирішення 27
4. Розроблення алгоритмічного забезпечення вирішення поставленої задачі 44
5. Організація інформаційного, організаційного, технічного і програмного забезпечення 59
Висновки 79
Список літератури 81
Додаток 1. Файли додатків Інтернет-магазину та їх опис 85
Додаток 2. Лістинг програмного коду головних модулів системи 87
Додаток 3. Ілюстрація здійснення окремих процедур в контрольному прикладі 110

Cмотрите также:
Архітектура клієнт-сервер

Зміст Вступ 3 1. Використання автономних і серверних БД. 4 2. Структура БД, що використовуються в технології “клієнт – сервер”. Етапи проектування БД. 9 Висновок 18 Список літератури 19

Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану Висновки Список використаної літератури

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Формирование и анализ организационных структур

Содержание Введение 3 1. Структура и формы организаций 4 2. Типы организационных структур 5 3. Проектирование организационных структур 9 4. Основные метологические принципы 13 5. Процесс формирования организационной структуры 15 6. Оценка эффективности организационных решений 16 7. Корректировка организационных структур 20 8. Централизованные и децентрализованные организации 25 9. Индикация структуры 27 10. Резюме 28 Вывод 31 Список используемой литературы 32

Локальные сети и системы "клиент-сервер"

Содержание. СОДЕРЖАНИЕ. 1 ВВЕДЕНИЕ. 2 ГЛАВА 1. ОБЩЕМИРОВАЯ ГЛОБАЛЬНАЯ СЕТЬ INTERNET. 3 ГЛАВА 2. ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ И СИСТЕМЫ "КЛИЕНТ-СЕРВЕР". 4 ГЛАВА 3. INTRANET. 7 Что такое Intranet. 7 Что не является Intranet: 7 Intranet как инструмент: 8 Архитектура Intranet. 10 ЗАКЛЮЧЕНИЕ. 14 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ. 15

Локальные сети и системы "клиент-сервер"

Содержание. СОДЕРЖАНИЕ. 1 ВВЕДЕНИЕ. 2 ГЛАВА 1. ОБЩЕМИРОВАЯ ГЛОБАЛЬНАЯ СЕТЬ INTERNET. 3 ГЛАВА 2. ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ И СИСТЕМЫ "КЛИЕНТ-СЕРВЕР". 4 ГЛАВА 3. INTRANET. 7 Что такое Intranet. 7 Что не является Intranet: 7 Intranet как инструмент: 8 Архитектура Intranet. 10 ЗАКЛЮЧЕНИЕ. 14 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ. 15

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69