институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2004 | Размер: 106 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

1. Теоретичні основи конкуренції та конкурентоспроможності 2
1.1 Сутність конкуренції та конкурентоспроможності 2
1.2 Фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності 5
1.3 Методологічні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД 9
2. Дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства 20
2.1 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства 20
Висновки 39
Література 41
Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „....” 43
Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2001-2003 рр. 47
Додаток В. Організаційна структура ТОВ „...” 49

Cмотрите также:
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вступ 2 1. Забезпечення високої конкурентоспроможності підприємства – невід’ємна частина зростання його економічного потенціалу 4 2. Дослідження конкурентоспроможності підприємства за 2 роки 13 2.1 Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 13 2.2 Аналіз економічного розвитку підприємства на основі визначення сильних та слабких сторін 17 2.3 Характеристика випуску конкурентоспроможної продукції 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 25 Висновки та пропозиції 34 Література 36 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „...” за 2003 рік 38

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. Конкуренція: її види та фактори 4 2. Показники та методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємства 14 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 23 Висновки 32 Список використаної літератури 35

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Конкуренція: її види та фактори. 6 Розділ 2. Показники оцінки конкурентоспроможності на підприємстві. 19 Розділ 3. Методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємства. 30 Розділ 4. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. 36 Висновок. 42 Список використаної літератури

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Аналіз конкурентоспроможності

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади конкурентоспроможності 4 1.1. Конкурентоспроможність товару та її значення в ринкових умовах 4 1.2. Способи та методи визначення конкурентоспроможності товару 11 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності морозива від ТОВ "Сніжинка" 16 2.1. Опис товару 16 2.2. Порівняння товарів з конкурентами 20 Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товару 24 3.1. Заходи з підвищення конкурентоспроможності товару 24 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Оцінка конкурентоспроможності

Вступ 2 1. Поняття конкурентоспроможності 5 2. Практична частина 10 Параметри конкурентоспроможності (варіанти величини та вагомості - таблиця для вибору завдання) 1) Розрахунки параметричних індексів 2) Побудова радару конкурентоспроможності Висновки 15 Список літератури 16

Маркетингова стратегія підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4 1.3. Сутність та види стратегії фірми 4 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4 2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3.1.Конкурентна позиція підприємства 4 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4 3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4 3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4 ВИСНОВКИ 4 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4 ДОДАТКИ 4

Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі 5 1.1 Поняття конкуренції та конкурентоспроможності, їх роль у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5 1.2 Конкурентні переваги роздрібних підприємств 6 1.3 Стратегічні фактори утримання конкурентних переваг 8 Розділ 2. Аналіз особливостей конкурентоспроможності ПП «ДС» 12 2.1 Економіко-організаційна характеристика підприємства 12 2.2 Аналіз конкуренції в галузі та конкурентоспроможності ПП «ДС» 19 2.3 Визначення конкурентоспроможності підприємства «ДС» 21 Розділ 3. Підвищення конкурентоспроможності підприємства ПП «ДС» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30-32 Метою написання роботи виступає визначення основних шляхів розвитку конкуренції на підприємстві роздрібної торгівлі.

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.