институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз рентабельності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2004 | Размер: 94 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз рентабельності підприємства

Вступ 2
1. Поняття рентабельності підприємства 4
1.1. Сутність і методи обчислення рентабельності 4
1.2. Система показників та моделей рентабельності 7
2. Аналіз рентабельності підприємства ВАТ „Броварське ШБУ-50” 16
2.1 Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Розрахунок основних показників рентабельності підприємства 20
2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 25
3. Визначення шляхів покращення рентабельності підприємства 29
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 29
3.2. Резерви збільшення прибутку та рентабельності 32
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток А 41
Додаток Б 44
Додаток В 47
Додаток Г 49

Cмотрите также:
Економічний зміст рентабельності підприємства

Зміст Вступ 4 1. Економічний зміст рентабельності підприємства 5 1.1 Поняття рентабельності 5 1.2 Види рентабельності 7 1.3 Система показників рентабельності 14 1.4 Відомості про підприємство, що досліджується та попередній аналіз його діяльності 18 2. Аналіз рентабельності підприємства 22 2.1 Факторний аналіз показників рентабельності 22 2.2 Аналіз рентабельності ЗАТ КШП “Юність” 25 3. Методи підвищення рентабельності 33 Висновки 37 Список використаних джерел 39

Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення

Зміст Вступ 3 1 Аналітичний розділ 4 2 Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення 9 2.1 Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 10 2.2 Аналіз рентабельності продажів підприємства 13 2.3 Аналіз рентабельності виробничого капіталу 15 2.4 Підрахунок резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 18 2.5. Резерви збільшення рентабельності 21 3 Обгрунтування шляхів підвищення рентабельності ТОВ "Мрія" 22 Висновки 25 Література 26

Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення

Зміст Вступ 3 1 Аналітичний розділ 4 2 Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення 9 2.1 Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 10 2.2 Аналіз рентабельності продажів підприємства 13 2.3 Аналіз рентабельності виробничого капіталу 15 2.4 Підрахунок резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 18 2.5. Резерви збільшення рентабельності 21 3 Обгрунтування шляхів підвищення рентабельності ТОВ "Мрія" 22 Висновки 25 Література 26

Факторний аналіз показників рентабельності підприємства

Зміст: Вступ …………………………………….………………………………….3 Розділ І. Теоретичні аспекти визначення рентабельності підприємства 1.1. Рентабельність як основний показник оцінки діяльності підприємства ………………………………………………………...……………5 1.2. Огляд літературних джерел з теми дослідження……………….14 Розділ 2. Методологічні аспекти аналізу рентабельності підприємства 2.1. Факторний аналіз показників рентабельності підприємства….. 17 2.2. Аналіз рентабельності підприємства з використанням національних стандартів………………..…………………………………...…24 2.3. Регулювання рівня рентабельності підприємства ………………33 Розділ 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 3.1. Аналіз прибутковості підприємства України………………..…..38 3.2. Мінімізація витрат підприємства як засіб підвищення рентабельності підприємства ………………………………………………….43 3.3. Управління структурою капіталу підприємства …………….....51 Висновки………………...………………………………………………...56 Список використаної літератури ………………………………………59

Економічна сутність показників прибутковості та рентабельності підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Поняття рентабельності у системі показників фінансової діяльності підприємства 7 1.2 Система показників рентабельності при оцінці підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 17 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Аналіз рентабельності ресурсів підприємства 19 2.3 Аналіз прибутковості та ефективності діяльності підприємства 24 РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ ЗБІЛЬШЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 32 3.1 Шляхи збільшення рентабельності підприємства 32 3.3. Прогнозування підвищення рентабельності підприємства 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 57

Факторний аналіз рівню рентабельності фірми

План Вступ 3 1. Аналіз рівня рентабельності організації 5 1.1. Сутність та значення рентабельності 5 1.2. Система показників рентабельності 7 2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17 2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18 2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26 2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30 3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35 Висновок 39 Список використаної літератури 42

Аналіз рентабельності на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 6 1.1. Поняття рентабельності підприємства 6 1.2. Система показників рентабельності 9 2. Аналіз рентабельності на підприємстві ТОВ ВКФ "Аріадна" та її вплив на стабільність фінансово-господарської діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз рентабельності діяльності підприємства 17 2.2. Показники рівня рентабельності фінансово-господарської діяльності підприємства 21 3. Визначення резервів збільшення рентабельності 25 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 25 3.2. Резерви збільшення рентабельності підприємства через підвищення прибутку 29 3.3. Резерви збільшення рентабельності 33 Висновок 35 Список літератури 37 Додаток

Аналіз рентабельності підприємства

ЗМІСТ стор ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Методи та задачі аналізу економічної та фінансової діяльності підприємства 7 1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників рентабельності 16 1.3 Значення аналізу показників рентабельності діяльності підприємства 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ АПФ “КАХОВКА” 21 2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку 21 2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування прибутку 26 2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою 36 РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “Каховка” 44 3.1 Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності 44 3.2 Факторний аналіз рентабельності продажу 51 3.3. Шляхи підвищення рентабельності на прикладі збільшення оборотності активів 52 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 65

Аналіз рентабельності підприємства

Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади аналізу рентабельності підприємства 4 2. Аналіз рентабельності підприємства 10 3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 17 Висновки і пропозиції 23 Список використаної літератури 25 Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ «Київська меблева фабрика» за 2003 рік 28

Аналіз фінансового результату в діяльності підприємства та прогнозування прибутку та рентабельності

(багато графічного матеріалу) Вступ 3 1. Поняття фінансового результату, прибутку та рентабельності підприємства 5 1.1. Сутність і методи обчислення прибутку та рентабельності 5 1.2. Система показників та моделей рентабельності 14 2. Аналіз фінансового результату та рентабельності підприємства ВАТ Білоцерківське ШБУ-50 23 2.1 Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Розрахунок основних показників прибутку та рентабельності підприємства 27 2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 31 3. Прогнозування прибутку та рентабельності підприємства 35 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників покращення фінансових результатів діяльності підприємства 35 3.2. Прогнозування прибутку та рентабельності 38 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури 45 Додаток А 47 Додаток Б 50 Додаток В 53 Додаток Г 55