институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління собівартістю продукції підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2004 | Размер: 119 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Управління собівартістю продукції підприємства

Вступ 2
1. Економічна значимість собівартості продукції 4
2.Аналіз собівартості продукції (робіт, послуг) за 2 роки 16
2.1 Загальна характеристика динаміки виконання плану собівартості продукції 16
2.2 Аналіз затрат на 1 гривню товарної продукції (робіт, послуг) 20
2.3 Аналіз витрат на оплату праці 23
2.4 Аналіз витрат на обслуговування виробництва 26
3. Розрахунок елементів собівартості на майбутній період у взаємозв’язку з розробкою стратегії управління поточними витратами 31
Висновки і пропозиції 36
Список використаної літератури 38
Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „Р..” 41

Cмотрите также:
Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТОСТІ, ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 5 1.2 Методи обчислення собівартості 11 РОЗДІЛ 2 23 АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ “MITTAL STЕЕL – КРИВИЙ РІГ” 23 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2004-2005 рр 23 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 28 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 35 РОЗДІЛ 3 39 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 39 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 39 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 40 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43

АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТОСТІ, ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 5 1.2 Методи обчислення собівартості 11 РОЗДІЛ 2 23 АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ “MITTAL STЕЕL – КРИВИЙ РІГ” 23 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2004-2005 рр 23 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 28 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 35 РОЗДІЛ 3 39 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 39 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 39 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 40 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43

Собівартість продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Собівартість продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І СОБІВАРТОСТІ ОДИНИЦІ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТОСТІ, ЇЇ ВИДИ 6 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 6 1.2 Значення і шляхи зниження витрат виробництва в умовах ринкової економіки 11 1.3 Методи обчислення та аналізу собівартості 15 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І СОБІВАРТОСТІ ОДИНИЦІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПОЛІСКЛО» 22 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2004-2005 рр 22 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 24 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 27 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 30 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 30 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 40

АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І СОБІВАРТОСТІ ОДИНИЦІ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТОСТІ, ЇЇ ВИДИ 6 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 6 1.2 Значення і шляхи зниження витрат виробництва в умовах ринкової економіки 11 1.3 Методи обчислення та аналізу собівартості 15 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І СОБІВАРТОСТІ ОДИНИЦІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПОЛІСКЛО» 22 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2004-2005 рр 22 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 24 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 27 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 30 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 30 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 40

Удосконалення управління собівартістю послуг туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та основні ознаки собівартості туристичних послуг 5 1.2. Основні складові собівартості туристичних послуг 9 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 11 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Транссервіс» 16 2.2. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Економічний аналіз підприємства 24 3.2. Соціологічний аналіз підприємства 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45-52 звітність

Резерви зменьшення собівартості продукції

Вступ 3 1. Сутність, склад та класифікація витрат підприємства 5 2. Поняття собівартості продукції та її види 11 3. Методика калькулювання собівартості продукції підприємства 17 4. Аналіз собівартості продукції підприємства ТОВ «Літанатс» 22 5. Резерви зменшення собівартості продукції ТОВ «Літанатс» 37 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 47 Додатки 50 Мета роботи полягає у визначенні методологічних основ управління собівартістю продукції та обгрунтуванні резервів зниження собівартості продукції досліджуваного підприємства на основі проведеного аналізу її собівартості. Об′єктом роботи є собівартість продукції на підприємстві ТОВ «Літанатс». Предметом роботи є теоретичні та методологічні аспекти управління собівартістю на підприємстві. Методи дослідження. Методологічною основою курсового дослідження стали фундаментальні дослідження вітчизняних і зарубіжних економістів. Методи дослідження. У курсовій роботі застосовано дедуктивний метод, що реалізується конкретними економіко-статистичними методами: аналіз групувань, порівнянь, динамічних рядів, факторний аналіз.