институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2004 | Размер: 235 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 2
1. Теоретичні основи економічного аналізу ефективності комерційної діяльності підприємства 4
2. Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 17
2.1 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 17
2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 21
2.3 Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 24
3. Оптимізація прогнозування результатів господарювання на наступний рік з метою досягнення основної мети діяльності підприємства 26
Висновки і пропозиції 30
Список літератури 32
Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 36
Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 37
Додаток 3. Фінансовий звіт АТВТ «...» за 2002-2003 рр. 39

Cмотрите также:
Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23 1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28 1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35 Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41 2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52 2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66 Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72 3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102 Висновки 113 Список літератури 119 Додатки.................................................................................................................127

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13 1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20 Література 35 Додатки 40

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27 1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43 Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55 2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76 Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83 3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106 Висновки 122 Список використаної літератури 128 Додаток А 136

Комерційна діяльність торгівельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль та значення комерційної діяльності в умовах ринкової економіки 5 2. Сучасний стан організації комерційної діяльності на підприємстві "Вест Лайн Дистрибьюшн" 13 3. Джерела постачання товарів на ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 25 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності та оцінка її ефективності ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 26 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 46 Додатки 48-53

Комерційна діяльність підприємства

Вступ Розділ 1. Поняття комерційної діяльності Розділ 2. Ефективність комерційної діяльності торговельного підприємства на прикладі ТОВ „Вінпро” Висновки та пропозиції Список використаної літератури

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92

Аналіз ефективності комерційної діяльності

Вступ 3 1. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства 5 1.1. Значення комерційної діяльності в сучасних умовах економіки 5 1.2. Порядок укладання та припинення договорів постачання 9 1.3. Майнова відповідальність за виконання договорів постачання 14 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності МПП «Відесс» 17 2.1. Економічна та організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз ефективності комерційних угод з постачальниками 20 2.3. Шляхи удосконалення комерційної діяльності МПП «Відесс» 23 Висновки та рекомендації 29 Список літератури 31

Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств

Вступ 3 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 4 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 4 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 7 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11 1.4. Психологія та етика комерційної діяльності 14 1.5. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 2. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 3. Характеристика приватного підприємства "Вест Лайн" 23 4. Господарські взаємовідносини торгового підприємства 26 5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31 6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34 7. Сервісне обслуговування 37 8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40 9. Шляхи поліпшення розвитку приватного підприємства 43 10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного підприємства 47 Висновки та пропозиції 51 Список використаної літератури 52 Додатки 54