институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 100 | Год: 2004 | Размер: 281 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6
1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6
1.2 Організаційна структура підприємства 7
1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9
1.4 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 11
РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні засади маркетингового дослідження ринку нерухомості 14
2.1 Поняття та сутність ринку нерухомості 14
2.2 Суб’єкти та об’єкти ринку нерухомості 27
2.3 Особливості проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості 36
РОЗДІЛ 3.Організація та проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості Івано-Франківська (на прикладі агентства нерухомості “...”) 45
3.1 Організація та проведення маркетингових досліджень в АН “...” 45
3.2 Аналіз результатів дослідження ринку нерухомості Івано-Франківська 48
2.3. Прогнозування розвитку ринку нерухомості міста та його вплив на формування маркетингової стратегії АН „...” 53
РОЗДІЛ 4. Вдосконалення проведення маркетингових досліджень 62
4.1 Перспективні напрямки вдосконалення методики проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості в Агентстві нерухомості “...” 62
4.2 Автоматизація збирання та обробки маркетингової інформації 64
4.3 Використання можливостей мережі Інтернет в маркетинговій діяльності підприємства 66
РОЗДІЛ 5. Охорона праці 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93
ДОДАТОК 1. Каталог елітних рекламних площадок України 99

Cмотрите также:
Аналіз ринку нерухомості

ВСТУП 2 1. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ НЕРУХОМОСТІ 3 2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА РЕГУЛЯТИВНА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ РИНКУ НЕРУХОМОСТІ УКРАЇНИ 5 3. АНАЛІЗ ОБСЯГІВ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ НЕРУХОМОСТІ 7 4. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ПЕРВИННОГО РИНКУ ЖИТЛА 9 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 ДОДАТКИ 14 ДОДАТОК 1 14 ДОДАТОК 2 15 ДОДАТОК 3 16

Ринок нерухомості України

Вступ. 3 1.Зміст та загальна класифікація нерухомості. 4 1.1.Поняття й ознаки нерухомості 4 1.2. Місце нерухомості в ринковій системі 11 1.3. Загальна класифікація об'єктів нерухомості 14 2. Особливості формування ринку нерухомості в Україні 15 2.1. Етапи становлення. 15 2.1. Місцеві та регіональні особливості ціноутворення на ринку нерухомого майна в України. 24 3. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку нерухомості України 26 3.1. Сучасний стан нерухомості в Києві 26 3.2. Ринок торгової (нежилої) нерухомості 26 3.3. Песпективи розвитку ринку нерухомості України 31 Висновоки 35 Список використаної літератури. 37

Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ 5 1.1 Сутність та функції маркетингових досліджень 5 1.2 Етапи проведення маркетингових досліджень 8 1.3 Теоретичні засади та досвід проведення маркетингових досліджень на ринку комерційної нерухомості 11 1.3.1.Дослідженя структури ринку 11 1.3.2 Аналіз попиту 13 1.3.3 Аналіз пропозиції 15 1.3.4 Дослідження залежності попиту та пропозиції 17 2 ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ М. ОДЕСИ 21 2.1 Аналіз ринку комерційної нерухомості м. Одеси 21 2.1.1 Основні ринкові тенденції 21 2.1.2 Офісні приміщення 22 2.1.3 Торговельні приміщення 25 2.1.4 Виробничі й складські приміщення 28 2.2 Перспективи розвитку комерційної нерухомості м. Одеси 31 2.3 Маркетингові дослідження ринку комерційної нерухомості м. Одеси як інструмент виявлення тенденцій та перспектив розвитку ринку 38 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 45

Туристичні ресурси Яремчі

Вступ 3 Розділ 1. Огляд Івано-Франківщини – важливого туристичного регіону України 4 1.1. Загальна інформація про Івано-Франківську область 4 1.2. Природні умови області 6 1.3. Історичний нарис краю 8 2. Рекреаційні ресурси регіону 10 3. Яремче – найбільш відомий кліматичний курорт і туристичний центр Прикарпаття 16 3.1. Загальна інформація про Яремче 16 3.2. Бази відпочинку в Яремче 19 3.3. Відпочинкові комплекси 22 3.4. Санаторій-профілакторій «Яремче» 26 Висновки 28 Список літератури 32 Додаток А 35

Ринок нерухомості як частина фінансового ринку

З М І С Т ВСТУП ……………………… ……………………………………………………1 1. РИНОК НЕРУХОМОСТІ ЯК ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО РИНКУ 2 2. ДОХІДНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ НЕРУХОМОСТІ 10 ЗАДАЧА 12 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: 14

Ринок нерухомості як частина фінансового ринку

З М І С Т ВСТУП ……………………… ……………………………………………………1 1. РИНОК НЕРУХОМОСТІ ЯК ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО РИНКУ 2 2. ДОХІДНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ НЕРУХОМОСТІ 10 ЗАДАЧА 12 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: 14

Управління портфелем нерухомості

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи дослідження ринку нерухомості 5 2. Управління нерухомим майном як фінансовим активом 10 3. Інвестиційна стратегія пайового недиверсифікованого венчурного інвестиційного фонду закритого типу «Всеукраїнський фонд нерухомості» товариства з обмеженою відповідальністю «МАГНА» 19 Висновки 23 Література 26

Дослідження перспективних напрямків використання вільних приміщень в регіоні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Поняття, сутність і види вільних приміщень та можливі напрямки їх використання 7 1.1 Загальна класифікація будинків і споруджень 7 1.2 Типізація і класифікація житлових та офісних приміщень за якістю 10 1.3 Операції з нерухомістю та їх юридичне закріплення 24 РОЗДІЛ 2. Аналіз ринку нерухомості Києва 41 2.1 Особливості функціонування ринку нерухомості в Україні на сучасному етапі 41 2.2 Аналіз ринку житла 54 2.3 Ринок комерційної нерухомості 59 РОЗДІЛ 3. Дослідження напрямків використання вільних приміщень в регіоні 64 3.1 Перспективні напрямки використання офісних приміщень 64 3.2 Перспективи використання торговельної нерухомості 68 3.3 Перспективи розвитку іпотечного кредитування 73 ВИСНОВКИ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 96 ДОДАТОК 1. Середні орендні ставки на офісні приміщення в 2002-му році 96 ДОДАТОК 2. Статистика цін вторинного ринку продажів квартир 97 ДОДАТОК 3. Статистика цін вторинного ринку оренди квартир 99 ДОДАТОК 4. Статистика цін новобудов 101

Характеристика ринку нерухомості

Зміст Вступ 3 1. Характеристика ринку нерухомості 4 2. Характеристика послуг у сфері операцій з нерухомістю 8 Висновки 13 Список літератури 15

Характеристика ринку нерухомості

Зміст Вступ 3 1. Характеристика ринку нерухомості 4 2. Характеристика послуг у сфері операцій з нерухомістю 8 Висновки 13 Список літератури 15