институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделі стратегічного управління

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2003 | Размер: 274 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Моделі стратегічного управління

ВСТУП 5
1. Теоретичні аспекти стратегічного управління 7
1.1 Стратегічне мислення 7
1.2 Стратегічний рівень підприємства та принципи стратегічного управління 8
2. Модель стратегічного управління BCG 13
2.1 Історично перша модель стратегічного управління 13
2.2 Сильні і слабкі сторони моделі BCG 18
3. Модель стратегічного управління General Electric / McKinsey та її варіації 21
3.1 Сутність моделі GE/McKinsey 21
3.2 Сильні і слабкі сторони моделі GE/McKinsey 27
3.3 Варіації моделі GE/McKinsey 29
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
Cмотрите также:
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4 2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26

Сутність та необхідність стратегічного управління

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та необхідність стратегічного управління 6 2. Моделі стратегічного управління 8 3. Переваги стратегічного підходу до управління 9 4. Сутність досконалої, монополістичної та олігополістичної конкуренції 12 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Динамічний підхід у стратегічному менеджменті

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 2. КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДИНАМІЧНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 10 3. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 14 ВИСНОВОК 21 ЛІТЕРАТУРА 22

Стратегічний аналіз у фармації

Вступ 3 1. Основи стратегічного аналізу та його місце в системі управління 6 1.1. Зміст стратегічного аналізу 6 1.2. Діагностика у стратегічному аналізі 11 1.3. Використанням методів моделювання та прогнозування 15 1.4. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 17 2. Маркетингова стратегія як основа розвитку фармації 21 2.1. Маркетингові системи для забезпечення конкурентоспроможності 21 2.2. Маркетингові складові конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 23 2.3. Маркетингові ресурси підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 27 3. Логістика як основний напрям стратегічного управління фармацевтичним підприємством 31 3.1. Традиційне і логістичне управління 31 3.2. Моделі оцінки і прогнозування стану ринку фармацевтичних препаратів 32 3.3. Моделі формування логістичних стратегій підприємств на регіональних ринках 38 Висновки 43 Література 46

Контрольна робота з менеджменту

ВСТУП 3 Процеси стратегічного планування 4 1. Мета та задачі стратегічного планування 4 2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5 3. Короткострокове й довгострокове планування 6 4. Моделі стратегічного планування 11 Висновки 14 Список використаної літератури: 15

Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5 1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5 1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10 1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15 Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18 2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18 2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27 Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31 3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31 3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35 Висновки 39 Список використаної літератури 42

Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6 1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13 1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36 2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51 3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51 3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59 3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 79 Доклад Роздатковий матеріал

Контрольна робота з стратегічного планування

Вступ 3 1. Моделі стратегічного планування 5 2. Організаційні форми стратегічного планування на підприємствах 10 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Стратегічне планування

Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

Стратегічний менеджмент

1. Зміна завдань управління підприємством 3 2. Моделі стратегічного управління та їх вибір в умовах нестабільності зовнішнього середовища 5 3. Стратегічні зміни в організації 10 Література 13