институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічне формування особистості в підлітковому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 65 | Год: 2004 | Размер: 97 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Поняття і структура особистості 5
1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10
1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20
2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20
2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26
2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33
РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42
3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42
3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
Додатки
Cмотрите также:
Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Особливості мотиваційної сфери в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1 Мотиваційна сфера особистості і її особливості в підлітковому віці 5 1.2 Теорії мотивації 14 1.3 Мотивація учбової діяльності та її формування у підлітків 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 2.1 Методика дослідження мотиваційної сфери особистості 25 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження мотиваційної сфери підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 33

Я-концепція, як центральне ядро структури особистості

Вступ 3 1. Загальне поняття Я-концепції. 4 2. Теорія Я-концепції Еріка Бернса 7 3. Формування особистості в підлітковому віці 11 Висновки 16 Література 17

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93

Психологічні особливості підліткового віку

Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93

Особливості взаємостосунків з однолітками та дорослими в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ............7 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів.....................................................7 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин..............................12 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці...................................................................................................15 Висновки до першого розділу..............................................................................21 Розділ 2. Практична частина................................................................................23 2.1. Методики експерименту............................................................................23 2.2.Проведення методики та аналіз результатів................................................25 Висновки до другого розділу...............................................................................28 ВИСНОВКИ...........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................31 Додаток А...............................................................................................................32

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 6 1.1 Аналіз зарубіжної та вітчизняної літератури з проблеми дослідження 6 1.2 Психологічні особливості підліткового віку 10 1.3 Особливості життєвого самовизначення у підлітковому віці 13 Висновок за розділом 1 18 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ 19 2.1 Професійне самовизначення як основна частина соціального самовизначення підлітків 19 2.2 Обґрунтування та опис методик дослідження професійного самовизначення підлітків 20 2.3 Психологічний та статистичний аналіз результатів дослідження 28 2.4 Практичні рекомендації щодо розвитку соціального самовизначення підлітків 32 Висновок за розділом 2 34 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 39