институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 9 | Год: 2002 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічгний портрет керівника 2
2. Авторитет керівника та його складові 3
3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 4
4. Подолання труднощів у спілкуванні 7
Література 9
Cмотрите также:
Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

Зміст 1. Психологічгний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 4 3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 5 4. Подолання труднощів у спілкуванні 8 Література 10

Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 6 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 9 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Література 12

Психологічні особливості спілкуванння керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 5 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 8 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Список використаної літератури 12

Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Форми і організація спілкування

Зміст Вступ 3 1 Форми і організація спілкування 4 2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8 3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12 Висновки та пропозиції 16 Використана література 17

Форми і організація спілкування

Зміст Вступ 3 1 Форми і організація спілкування 4 2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8 3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12 Висновки та пропозиції 16 Використана література 17

СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Психологічні особливості культури ділового спілкування

Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18

Аналіз особистості керівника

Вступ 3 1. Значення керівника в управлінні персоналом 4 1.1. Управлінські ролі керівника 4 1.2. Психологічні типи керівників 9 2. Загальна характеристика особистості керівника та механізму її розвитку 14 2.1. Якості і риси керівника 14 2.2. Детермінанти та механізми розвитку особистості керівника 22 2.3. Регресивний розвиток керівника та управлінська деформація 26 3. Аналіз особистості та розвиток кар’єри керівника ..... 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38