институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практична частина диплому. Реструктуризація підприємства в умовах трансформації ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 40 | Год: 2003 | Размер: 82 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Практична частина диплому. Реструктуризація підприємства в умовах трансформації ринку

2. Дослідження реструктуризації (Бориспільський завод продтоварів) 3
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 3
2.2. Оцінка ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 10
2.3. Процес реструктуризації на ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” та його позитивні наслідки 19
Висновки 29
Література 31
Додаток 1. Баланс ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” на 31 грудня 2002 року 32
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” за 2002 рік 35
Cмотрите также:
Реструктуризація підприємства в умовах трансформації ринку (практична частина диплому)

Розділ 2. 2. Дослідження реструктуризації (Бориспільський завод продтоварів) 3 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 3 2.2. Оцінка ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 10 2.3. Процес реструктуризації на ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” та його позитивні наслідки 21 Висновки 31 Література 33 Додаток 1. Баланс ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” на 31 грудня 2002 року 34 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ВАТ „Бориспільський завод продтоварів” за 2002 рік 38

Встановлення ринку робочої сили в Україні в умовах трансформації

Зміст 3. Встановлення ринку робочої сили в Україні в умовах трансформації 2 3.1 Макроекономічні чинники трансформації зайнятості та становлення ринку робочої сили в Україні 2 3.1.1 Перша група чинників 2 3.1.2 Друга група чинників 5 3.1.3 Рівень економічної активності населення та чинники які на нього впливають 8 3.2. Характеристика етапів формування ринку робочої сили в Україні 12

Планування змін та реструктуризація

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 1. Структура системи фінансового планування на підприємстві 3 2. Місце маркетингової служби на підприємстві 7 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 1. Запропонувати приоритетні методи навчання персоналу (на прикладі ВАТ готель) 13 2. Розробити програму з питань реструктуризації на підприємстві 17 ЛІТЕРАТУРА 23

Реструктуризація як основа підвищення ефективності підприємства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Поняття реструктуризації, причини та етапи її проведення 4 1.2. Заходи по оздоровленню 7 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДОЛОГІЯ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Методологічні підходи до реструктуризації 13 2.2. Метод структуризації проблем 15 РОЗДІЛ ІІІ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Заходи по покращенню платоспроможності 42 3.2. Заходи по збільшенню товарообігу 43 РОЗДІЛ ІV РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 53 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IV 85 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 90 ДОДАТКИ 94

Реструктуризація як основа підвищення ефективності підприємства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Поняття реструктуризації, причини та етапи її проведення 4 1.2. Заходи по оздоровленню 7 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДОЛОГІЯ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Методологічні підходи до реструктуризації 13 2.2. Метод структуризації проблем 15 РОЗДІЛ ІІІ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Заходи по покращенню платоспроможності 42 3.2. Заходи по збільшенню товарообігу 43 РОЗДІЛ ІV РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 53 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IV 85 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 90 ДОДАТКИ 94

Вибір інноваційної стратегії підприємства в залежності від його конкурентної позиції на ринку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 20

Контрольна промисловий маркетинг

1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 1.1 Стратегії виходу підприємства на ринок. Тактичні дії підприємств на окремих ринках 1.2 Кон'юнктура ринку промислової продукції в Україні 2 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання. Побудувати "пакетну" матрицю і визначити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи товарів, розташованих згідно з їх рейтингом за двома критеріями:  перспективний ріст ринку;  відносна частка участі на ринку...

Методика складання фінансової звітності її аналіз та аудит (практична частина диплому)

Зміст Розділ 3. Методика аудиту фінансової звітності 3 3.1. Теоретичні основи та завдання аудиту фінансової звітності 3 3.2.Результати внутрішнього аудиту фінансової звітності підприємства ЗАТ ВТФ „Дана” 15 3.3. Документальне оформлення аудиту. Висновки та пропозиції 22 3.4. Аудит фінансової звітності в умовах АРМ 32 Список використаної літератури 37 Додатки 39 1. Звіт про структуру внутрішнього контролю 2. Аудиторський висновок

Конкурентоспроможність підприємств (теоретична частина диплому)

2.4. ЦІЛЬОВІ РИНКИ 3 2.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ НА РИНКУ 15 2.6. КОНКУРЕНЦІЯ 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39

Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” ТА ЙОГО ПРИБУТКОВОСТІ 3 2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ „...” 3 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 11 2.3. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства. 16 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” 31 3.1. Удосконалення маркетингової політики як шлях збільшення прибутковості. 31 3.2. Сучасний менеджмент якості та прибутковість ТОВ „...” 43 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та прогнозування прибутковості підприємства. 48